47

اگر قصد خرید سمعک ریساند دارید بهترین مکان نمایندگی سمعک ریساند دانمارک در تهران است. یکی از این نمایندگی ها، کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر است. این کلینیک تحت مدیریت آقای دکتر ولدبیگی است و در شمال شهر تهران واقع شده است. در این کلینیک انواع سمعک های به روز و جدید ریساند دانمارک برای کلیه کم شنوایی ها تجویز می شود.


سمعک های ریساند جزو گروه GN است این گروه جزو بزرگترین تولیدکنندگان سمعک در دنیا است. از مشخصات بارز این گروه از سمعک ها این است که مجهز به تکنولوژی ۲٫۴ G-Hz  است به این معنا که این سمعک ها به صورت مستقیم با وسایل بلوتوث دار مانند موبایل، آیفون، آیپاد و … متصل می شوند. تبلور پیشرفت تکنولوژی در این سمعک ها به وضوح دیده می شود. این برند سمعک دارای انوع مختلف و در سطوح قیمتی متفاوتی در نمایندگی سمعک ریساند هستند.


جدیدترین سمعک در نمایندگی سمعک ریساند


از جدیدترین سمعک های این برند دانمارکی می توان، LiNX Quattro را نام برد که به صورت شارژی و مدل ریک یا رسیور داخل کانال موجود می باشد. این سمعک ها مستقیما با گوشی های آندرویدی و نیز آیفون متصل می شوند. استفاده از تکنولوژی Binaural Directionality در این سمعک ها باعث می شود که علی رغم افزایش قدرت در فرکانس های بالا، که برای درک گفتار لازم است  آگاهی از صدا اطراف را با افزایش بهره  در فرکانس های پایین حفظ می شود و مشکلات قبلی ناشی از عدم درک صدای اطراف را مرتفع کرده است.


مانند هر کالای دیگری سمعک را می توان از نمایندگی مجاز خریداری کرد یا از غیر از نمایندگی ها، که البته هر کدام مزایایی دارند. خرید از کلینیک سمعک تهران صفیر به عنوان نمایندگی سمعک ریساند دانمارک در تهران مزایای زیادی دارد که در ادامه به بخشی از آنها اشاره می شود.

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب