29

 


در ادامه به بررسی سه نوع سمعک وایرلس و توضیح آنها می پردازیم.


سمعک وایرلس با استفاده از بلوتوث


در این سمعک ها قطعه ای که مربوط به بلوتوث است در سمعک وجود دارد. سیستم بلوتوث در سمعک دقیقا شبیه دیگر وسایل بلوتوث دار مانند موبایل، آیپاد، و هر وسیله بلوتوث دار دیگر است. در این حالت انتقال صدا رخ می دهد یعنی با اتصال سمعک با وسیله بلوتوث دار دیگر، صدای آن وسیله مستقیما از طریق سمعک شنیده می شود مانند صدای موسیقی موبایل یا حتی تماس تلفنی و غیره. در این حالت سمعک وایرلس مانند یک هندفری عمل می کند. برای استفاده از این سیستم لازم است بلوتوث وسیله مدنظر روشن باشد. که البته برای بار اول و شناسایی دستگاه، سمعک با دستگاه جفت (Pair)، می شود و برای دفعات بعد نیازی به جفت شدن نیست و با روشن کردن بلوتوث این اتصال ایجاد می شود. همچنین برای کسب اظلاع از قیمت سمعک و نمایندگی برند های سمعک به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.


 


سمعک وایرلس با استفاده از فرکانس بالا


در این سمعک ها ارتباط از طریق فرکانس بالا (High Frequency)، صورت می گیرد. بیشر برای استفاده نرم افزار موبایلی کاربرد دارد. در این سیستم انتقال صدا صورت نمی گیرد بلکه می توان از این طریق صدای سمعک را زیاد یا کم کرد. در بسیاری از شرکت های تولید کننده بزرگ دنیا این فناوری را در سمعک هایشان استفاده می کنند. نسل قدیمی تر سمعک ها این توانایی را ندارند و سمعک های جدید مجهز به این تکنولوژی هستند. این امکانات در سمعک باعث افراد به سادگی بتوانند سمعک وایربس خود را در مکان های مختلف کنترل کنند. برای مطالعه بیشتر درباره سمعک دیجیتال به دیگر مقالات سایت تهران صفیر مراجعه نمایید.


سخن پایانی


نسل جدید سمعک امکانات زیادی و ازجمله وایرلس بودن را به سمعک های اضافه کرده اند. این آیتم بسیار کاربردی و سمعک را از یک وسیله غیرقابل تنظیم به یک وسیله کاملا در دسترس کاربر، تبدیل کرده است. اگر قصد خرید سمعک دارید بهتر است از سمعک وایرلس استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید.  با نسل جدید سمعک ها، لحظه ای از زندگی را از دست ندهید.


 

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب