44

سمعک رسیور داخل کانال یا ریک (RIC)


این سمعک ها جزء سمعک جدید محسوب می شوند. بدنه سمعک پشت گوش قرار می گیرد و صدا بواسطه یک سیم بسیار نازک به داخل گوش هدایت می شود. در کم شنوایی های بخصوصی مانند پیرگوشی بسیار مفید می باشند همچنین برای خانم هایی که نسبت به دیده شدن سمعک نگرانی دارند گزینه مناسبی می باشد. این سمعک ها به خاطر اینکه طوری داخل گوش قرار میگیرند که مجرای اصلی کانال گوش باز است بدون احساس کیپی صدا را با وضوح بالا و کیفیت مناسب دریافت می کنند. همچنین برای کسب اطلاع از سمعک ها در برندهای مختلف از جمله سمعک هانستون به دیگر مقالات سایت سمعک تهران صفیر مراجعه نمایید.


قیمت سمعک زیمنس هوشمند


سمعک پشت گوشی با فیتینگ باز (Open Fitting)


دید نسبتا کمتری دارند. دارای تیوپ شیشه ای است که از یک طرف به پروب کوچک باز در داخل مجرای گوش و از طرف دیگر به سمعک متصل است. صدای سمعک به وسیله تیوپ به پروب داخل گوش منتقل می شود. به دلیل قالب باز از تجمع رطوبت و پیچش صدای فرد جلوگیری می شود و معمولا در فرکانس های زیر استفاده می شود. به این طریق که صداهای بم مستقیم وارد گوش می شوند و صدای زیر تقویت شده و بعد داخل گوش می شوند.


قیمت انواع سمعک گوش


انواع سمعک | سمعک جیبی (BW)


از نظر ظاهری شبیه به تلفن همراه می باشد میکروفن و تقویت کننده آن در درون محفظه قرار دارد. بلند گوی سمعک جیبی از طریق یک رابط به محفظه متصل است. استفاده از آن در مقایسه با انواع سمعک های دیگر خیلی رایج نیست. معمولا در بین افراد قدیمی بیشتر طرفدار دارد که البته جدیدا کمتر مورد استقبال قرار گرفته است


سمعک عینکی


برای افرادی ساخته شده که اشکالاتی در زمینه لاله گوش، عفونت های گوشی و غیره دارند. سمعک عینکی تمام اجزای خود را در دسته خود جای داده است و از لحاظ اندازه بزرگ می باشد.


انواع سمعک و قیمت


برای آشنایی با انواع سمعک ها از جمله سمعک ناشنوایان در جهت بهبود سیستم شنوایی از مراکز مشاوره در این زمینه نیز کمک بگیرید.


 

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب