40

درجه حفاظت یا Ingress Protection


IP یا درجه حفاظت بیان کننده میزان مقاومت سمعک تهران صفیر در برابر آب یا رطوبت و گردوغبار است. IP شامل دو عدد می شود که اول از سمت چپ نشان دهنده میزان مقاومت در برابر گردو غبار و از ۰ تا ۶ می باشد. عدد دوم نیز نشان دهنده مقاومت در برابر رطوبت و این عدد بین ۰ تا ۸ می باشد. مثلا سمعکی با IP 67 : عدد ۶ به معنای آن است که اگر وسیله کمک شنوایی یا سمعک ضد آب به مدت ۸ ساعت در برابر گردو غبار قرارگیرد صدمه نخواهد دید. همینطور عدد ۷ به معنای مقاومت سمعک در برابر آب یا همان رطوبت است.


قیمت سمعک ضد آب


قیمت سمعک ضد آب بر اساس نوع کمپانی و همچنین نوع سمعک متفاوت می باشد. برای آشنایی با قیمت سمعک برند های گوناگون به بخش مقالات سایت مراجعه بفرمایید.


قیمت سمعک ضد آب


 


بهترین سمعک ضد آب


سمعک های زیادی به عنوان سمعک ضد آب عرضه می شوند اما باید قبل از خرید این نوع  از سمعک ها  آگاهی لازم را کسب کرد، ضمن اینکه از مراکز معتبر در جهت خرید آنها اقدام کرد.


 


از دیگر خدمات کلینیک شنوایی سنجی و تجویز سمعک تهران صفیر تجویز سمعک از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا می باشد. آزمایشگاههای تست استاندارد قطعات پزشکی پس از انجام آزمایشات مختلف بر روی انواع برندهای مختلف سمعک، کمپانی زیمنس را به عنوان بهترین برند سمعک ضد آب معرفی کرده اند. این نوع از سمعک همچنین قابل استفاده برای کم شنوایی هایی با درجه بندی ملایم، متوسط و شدید است.


کلینیک تهران صفیر ارائه دهنده انواع سمعک های ضد آب با برترین کیفیت به همراه گارانتی معتبر می باشد. همچنین برای کسب اطلاع از انواع قیمت سمعک از جمله  قیمت سمعک نامرئی می توانید به مقالات سایت تهران صفیر مراجعه نمایید.


گارانتی سمعک


تمامی سمعک هایی که در کلینیک سمعک تهران صفیر تجویز و ارائه می شود از جمله سمعک نامرئی دارای کارت گارانتی مخصوصی و به مدت ۲ سال می باشد . کارت های گارانتی مخصوص قابل ارائه به کلیه نمایندگی های داخل و خارج از کشور می باشد.


کلام پایانی


سمعک ها وسیله های سودمند و البته ظریف هستند نگهداری و مراقبت از آنها در اولویت قرار دارد با این وصف سمعک ها خصوصا سمعک های نسل جدید به تعبیری در مقابل آب و غبار مقاوم شده اند. اگر در موقعیت انتخاب سمعک هستند ترجیحا از سمعک های استفاده کنید که از تکنولوژی نانو در ساخت پوشش آنها استفاده شده است.

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب