100

ضد آب بودن از مزایای بهترین نوع سمعک


منظور از ضد آب بودن سمعک، نوعی از آن می باشد که در برابر رطوبت و قطرات باران حساس نباشد و در مقابل این عوامل نسوزد. اما قطعا نمی توان با این نوع ازسمعک در آب شنا کرد. از نظر تکنولوژی و شکل با سایر آنها تفاوتی ندارد. از مزایای این دستگاه این است که افراد سالمند به دلیل امکان فراموش کردن و در آوردن این وسیله کمک شنوایی در زمان استحمام صدمه ایی به آن وارد نخواهد شد و حتی در زمان بازی کودکان که امکان قراردادن سمعک در آب وجود دارد، این نوع سمعک ها مقاوم خواهند بود. همچنین برای کسب اطلاع از سمعک کودکان به دیگر مقالات سایت رجوع نمایید.


برند سمعک


برند سمعک به تنهایی معرف خوب بودن وسیله کمک شنوایی نخواهد بود. و عوامل دیگری مانند: متخصص اودیولوژیست، تشخیص نوع کم شنوایی، سمعک تجویزی و غیره تاثیر خواهند داشت. لذا علاوه بر در نظر گرفتن برند سمعک، تجویز مناسب آن هم قدم اساسی و شاید تعیین کننده تر از برند سمعک است. در سایت تهران صفیر برای آشنایی بیشتر با انواع سمعک و برندهای گوناگون، مقالات جامعی نوشته شده است. به عنوان مثال می توانید مقاله سمعک زیمنس را مطالعه نمایید.


گارانتی سمعک


یکی دیگر از ویژگی های ضروری وجود گارانتی سمعک معتبر است که در طول زمان استفاده به شدت کاربردی خواهد بود. بیشتر سمعک های که در کلینیک سمعک تهران صفیر تجویز می شوند دارای ۲ سال گارنتی بین المللی هستند.


 


منبع: https://tehransafir.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%86%d9%88%d8%b9-%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9/

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب