تازه ترین سمعک ریساند

95

لینکس (LiNX) | تازه ترین سمعک ریساند دانمارک


سمعک LiNX Quattro جدیدترین سمعک ریساند دانمارک است. این سمعک ها شارژی بوده و طبق ادعای این شرکت این سمعک های با یک بار شارژ کردن بیش از ۳۰ ساعت می توانند مورد استفاده قرار گیرند. این سمعک ها در حال حاضر فقط در مدل ریک یا رسیور داخل کانال عرضه می شوند. این مدل سمعک وایرلس بوده و با موبایل آیفون و اندروید بدون واسطه متصل می شود. برای کسب اطلاع از قیمت سمعک ریساند به مقالات دیگر سایت تهران صفیر مراجعه نمایید.


جدیدترین سمعک ریساند دانمارک


 


ماکسی (Moxi) | تازه ترین سمعک یونیترون کانادا


شرکت یونیترون کانادا در جدیدترین پلت فرم خود به نام Flex از زیرمجموعه Discover در سمعک های خود استفاده کرده است. این سمعک ها به صورت پشت گوشی استاندارد و نیز ریک عرضه شده اند. به صورت وایرلس و نیز در برخی مدل ها شارژی می باشند. جدیدترین مدل های سمعک یونیترون کانادا در سه مدل تولید شده اند که عبارتند از:


 


Moxi Jump R


Moxi Fit


Stride PR


جدیدترین سمعک یونیترون کانادا


 


ری دی (Ready) |بروز ترین سمعک اینترتون دانمارک


جدیدترین مدل سمعک های که در شرکت دانمارکی سمعک اینترتون ساخته شده است Ready  نام دارد. این سمعک ها به صورت داخل گوشی و نیز انواع مدل های پشت گوشی تولید شده اند. دارای سیستم وایرلس در برخی مدل ها می باشند و به صورت مستقیم با ایفون متصل می شوند. این سمعک های در چهار سطح موجود می باشند که عبارتند از:


 


Ready 6


Ready 4


Ready 3


Ready 2


 

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب