آشنایی با قیمت و خرید سمعک فوناک

75

عفونت گوش میانی


عفونت یا التهاب گوش میانی جزء شایع ترین عفونت ها در میان بزرگسالان و کودکان است. که این عفونت افت شنوایی و آسیب به سیسستم شنوایی را در پی دارد. در صورتیکه کم شنوایی به علت عفونت ایجاد شود مشکل انتقالی است و با دارو یا جراحی قابل درمان است.


 


سر و صدا


در مجاورت و یا گوش دادن به صداهایی با فرکانس بلند حتی در بازه زمانی کوتاه مانند گوش دادن به موسیقی (با هندزفری و هدفون)، سینما، استادیوم های ورزشی، کنسرت و غیره که صداهای با شدت زیاد قرار بگیرد باعث ایجاد وزوز و صدمه زدن به سیستم شنوایی می شود.


 


افزایش سن


افزایش سن در افراد می تواند باعث بروز کم شنوایی در افراد شود. معمولاً درصد کمی از این افراد در رنج سنی بین ۶۵ تا ۷۵ مبتلا به کم شنوایی هستند. همچنین نیمی از افراد ۷۵ سال و بیشتر دچار عدم شنوایی می شوند. که به این کم شنوایی ناشی از افزایش سن، پیرگوشی می گویند. برای آشنایی با انواع سمعک نامرئی هوشمند از جمله خرید سمعک فوناک … می توانید مقالات سایت تهران صفیر را مطالعه کنید.


 


سخن پایانی


 


کم شنوایی اگر اتفاق بیفتد باید فورا برای درمان آن اقدام کرد. اگر کم شنوایی به خاطر عفونت باشد با دارو درمانی بهبود می یابد اما اگر کم شنوایی از نوع حسی_عصبی باشد برای درمان آن اگر سن کم باشد باید از کاشت حلزون گوش استفاده کرد و اگر کم شنوایی و نا ناشنوایی وجود داشته باشد باید از سمعک استفاده کرد.

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب