چرا باید از سمعک استفاده کرد

105

در پاسخ به سوال سمعک چیست ؟ باید بدانیم که  سمعک وسیله ای است جهت بهبودی یا ارتقای سطح شنوایی افراد کم شنوا. درمان نکردن به موقع این کم شنوایی می تواند زندگی فرد را در جهت منفی تحت تاثیر قرار بدهد. همچنین موقعیت های حساس زندگی شما را دچار مشکل کند. در واقع هر چه شما نسبت به بهبود کم شنوایی خود زودتر اقدام کنید نتیجه مطلوب تری خواهید گرفت. در ضمن می توانید از عوارضی که درمان نکردن کم شنوایی در پی خواهد داشت نیز پیشگیری کنید. قدم اول در بهبود اختلالات شنوایی مراجعه به مراکز شنوایی شناسی های معتبر  می باشد.


پس از مراجعه به مراکز شنوایی، متخصص شنوایی شناس (ادیولوژیست) پس از انجام تست های مربوطه و معاینات میزان و نوع کم شنوایی شما را مشخص خواهد کرد. پس از آن با توجه به نوع کم شنوایی سمعک مناسب فرد کم شنوا، تجویز می شود.


کلینیک شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر یکی از معتبرترین مراکز شنوایی تجویز سمعک در شهر تهران می باشد. همچنین این مرکز با بهره مندی از بهترین دستگاه های موجود در زمینه ارزیابی و تجویز سمعک نامرئی آماده خدمت گزاری به شما هموطنان عزیز در سرتا سر ایران می باشد.


سمعک چیست ؟


سمعک نامرئی


در این مطب ضمن پاسخ به این سوال که سمعک چیست ؟ به بررسی عدم استفاده از آن نیز می پردازیم . بسیاری از افراد با کم شنوایی های مختلف راغب به استفاده از سمعک نیستند و اصلی ترین دلیل استفاده نکردن ترس از دیده شده سمعک و برچسب خوردن کم شنوایی است.  یکی از دلایلی که افراد کم شنوا در استفاده از سمعک پشت گوشی کوتاهی می کنند دیده شدن این وسیله کم شنوایی در زمان صحبت یا ملاقات با اشخاص دیگر است. ابعاد بزرگ آن امروزه با استفاده از فن آوری های موجود که در طراحی از آن استفاده شده تا حد زیادی کوچکتر شده و باعث شده افراد کم شنوا تمایل بیشتری برای استفاده داشته باشند. مثلا سمعک های نامرئی یکی از انواع آن ها می باشد که بسیار کوچک هستند و به طور کامل در مجرای گوش قرار می گیرند. همچنین انواع مختلفی (ITE، ITC و CIC) دارند.


بدون ترس و نگرانی از دیده شدن سمعک، از سمعک نامرئی واقعی جدید استفاده کنید و معجزه آن را در زندگی خود ببینید. خوب بشنوید خوب زندگی کنید.


کلینیک شنوایی سنجی تهران صفیر ارائه دهنده انواع سمعک های نامرئی ITE، ITC و CIC با برندهای معتبر به همراه کارت های گارانتی مخصوص. لازم به ذکر است که این کارت های گارانتی مخصوص قابل ارائه هم در ایران و تمامی کشورهای خارجی که دارای نمایندگی های سمعک هستند می باشند. هزینه تهیه سمعک یکی از ارکان اصلی انتخاب سمعک است که برای اطلاع از آن می توانید به مقاله قیمت سمعک رجوع نمایید.


سمعک چیست سمعک نامرئی


سمعک فشن چیست ؟


در ادامه مطلب سمعک چیست امروزه شاهد مدلهای جدیدتری از سمعک گوش به نام سمعک های فشن هستیم. این سمعک از نظر زیبایی بسیار جذاب هستند. در بین کم شنواها نیز بسیار طرفدار دارند و باعث ترغیب افراد در استفاده از سمعک نیز شده است. البته استفاده از این سمعک در ایران رواج کمتری پیدا کرده است.


متاسفانه در جامعه ایرانی علی رغم محرز شدن کم شنوایی خصوصا در کودکان، به جای اقدام سریع برای خرید سمعک و برطرف کردن مشکل کم شنوایی، زمان طولانی صرف پذیرش کم شنوایی و اقدام برای رفع آن می گردد و همین موضوع باعث تاثیر منفی بر روند گفتار و زبان می گردد.


برای آشنایی با منبع قیمت سمعک ناشنوایان می توانید به دیگر مقالات سایت مراجعه نمایید


منبع:


https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-2/

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب