قالب ضد صوت گوش و ضد آب خرید با قیمت مناسب

68

در این مقاله با قالب ضد صوت گوش و قالب ضد آب گوش آشنا می شوید. همراه با صنعتی شدن زندگی و افزایش تعداد کارخانه ها و ماشینی شدن زندگی، آسیب های شنوایی ناشی از سرو صدای بلند و آسیب زننده هم رشد پیدا کرده است. زندگی در شهرهای شلوغ و پر از اصوات بلند و استرس زا، تاثیرات منفی بر مسائل روانی افراد خواهد گذاشت مسائلی از جمله خشم و عصبانیت و …. در کنار این صدمات، در معرض بودن نویز و سرو صدای بلند به مدت طولانی باعث آسیب شنوایی می شود.  شغل هایی که در آنها افراد به مدت طولانی در معرض نویز و سر و صدای بلند قرار دارند قطعا در حس شنوایی اختلال وارد خواهد کرد و برای گریز از این صدمه ها باید راهکارهای مناسبی بکار برد. از طرفی کنترل همه عوامل بیرونی ممکن است میسر نباشد لذا بهترین کار برای جلوگیری از این صدمات، استفاده از وسایل و محافظ های شنوایی است  که حین کار و فعالیت در شغل های به خصوصی باید مورد استفاده قرار گیرند. از مهمترین این وسایل سمعک گوش و قالب ضد صوت است که به عنوان محافظ شنوایی عمل میکنند و تا حد زیادی مانع از آسیب جدی به دستگاه شنوایی می شود.


 


قالب ضد صوت گوش


این نوع قالب ضد صوت گوش از مواد سیلیکونی نرم و قابل انعطاف ساخته شده اند و سطح بیرونی آنها با پوشش نانو پوشانده شده است که این عامل باعث راحتی حین استفاده از آنها می شود. این قالب ها و محافظ های شنوایی قابل شستشو بوده و دارای خاصیت ضد حساسیت می باشند. بر اساس نوع شغل و نوع صدایی که افراد با آنها روبرو هستند از فیلترهای مخصوصی برای حذف صدای بلند استفاده می شود . در کنار این خصوصیت های فیزیکی، این قالب ها باعث می شوند که فرکانس های گفتاری تا حد زیادی بدون تغییر عبور کنند تا ارتباط کلامی بین این افراد و افراد دیگر حفظ شوند و فرکانس های بالا و پایین دچار کاهش انرژی و عبور دهی شوند. این قالب سمعک را پس از قالبگری اولیه از گوش درست می کنند دستگیره بزرگ گرفتن و جایگذاری آن را آسان میکند.


 


قالب ضد آب گوش


 


برای آشنایی با سمعک اینترتون به بخش مقالات مراجعه نمایید.


 


قالب ضد آب گوش


افرادی که دچار پارگی پرده گوش (پرده تمپان) هستند باید مراقبت های ویژه ای برای عدم ورود آب به داخل گوش میانی انجام دهند، چرا که ورود آب ممکن است آلوده به میکروب های مختلف باشد و این عامل باعث عفونت و بیماری گوش میانی شود. لذا به این افراد توصیه می شود حین استحمام یا استخر از قالب ضد آب گوش استفاده کنند. گروه دومی که بهتر است از قالب ضد آب استفاده کنند شناگرها می باشند. شنا یک ورزش مفرح بخش است که باعث نشاط روحی و جسمی افراد می شوند اما وقتی افراد طولانی مدت در معرض آب قرار گیرند گوش خارجی آنها نسبت برخور میکروب های موجود در آب استخر دچار کاهش مقاومت می شوند و لذا میکروب ها به صورت راحت تر می توانند در مجرای افراد شناگر رشد و تکثیر یابند و این رشد میکروب ها همراه با عفونت و درد شدید در ناحیه گوش خارجی خواهند بود.


 


قالب ضد آب برای گوش


مزایای قالب ضد صوت گوش و ضد آب


قالب هر کس متناسب با آناتومی گوش فرد ساخته می شود و کاملا فیت می باشند


قالب ها از مواد سیلیکونی ضد حساسیت ساخته شده اند


همه قالب ها دارای پوشش نانو می باشند و دیر خراب می شوند


جنس قالب ها نرم منعطف بوده و به راحتی میتوان استفاده کرد


دستگیره بزرگ برای داخل و خارج کردن قالب به صورت راحت


دارای بند نگهدارند جهت اتصال به قالب ها جهت جلوگیری از گم شدن


قابل ارائه در سایزهای مختلف با توجه به مکتن قرار گیری در کانال گوش


قالب ضد آب برای گوش


 


قیمت قالب ضد صوت و ضد آب گوش


قیمت انواع قالب ضد صوت گوش و ضدآب گوش خوشبختانه زیاد نیستند و با خرید آنها می توان از مزایای این قالب های استفاده کرد. به طور میانگین و حدودی قیمت قالب های ضدآب جنس سیلیکونی حدود ۲۰۰ هزار تومان می باشد. قیمت قالب ضدصوت با توجه به استفاده از فیلتر و یا عدم استفاده از فیلتر در ساخت آنها،  هزینه ساخت هر عدد قالب بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان برآورد می شود. برای کسب اطلاع از قیمت سمعک انواع برندها می توانید مقالات سایت تهران صفیر را مطالعه بفرمایید.


 


قالب ضد آب و ضد صوت گوش


 


کلام پایانی


 


کم شنوایی برگشت ناپذیر است و اگر اتفاق بیفتد قابل جبران نیست و تا اخر عمر باقی می ماند و تعمیر نمی شود. (بجز کم شنوایی ناشی از عفونت گوش). بی تردید پیشگیری برای حفظ شنوایی بسیار بسیار حیاتی تر از دیگر اورگان های حسی است که قابلیت بازگشت دارند. از مهمتری اقدامات پیشگیرانه هم استفاده از محافظ های گوشی و قالب ضد آب گوش و همچنین قالب ضد صوت گوش است. موکدا توصیه می شود چنانچه در محیط های پر خطر برای شنوایی هستید از وسایل محافظتی استفاده کنید


منبع:


https://tehransafir.com/%d9%82%d8%a7%d9%84%d8%a8-%d8%b6%d8%af-%d8%b5%d9%88%d8%aa-%d9%88-%d8%b6%d8%af-%d8%a2%d8%a8/.

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب