۱۲ ویژگی خاص سمعک سونیک آمریکا

36

سونیک سمعک آمریکایی است و قیمت سمعک سونیک با توجه به معیارهای مختلفی که در ساخت آن لحاظ شده است ارزش گذاری شده است. چهار ویژگی اصلی این سمعک ها عبارتند از صدای طبیعی، درک گفتار در حضور نویز، سادگی در همه ابعاد و استایل خاص. این کمپانی آمریکایی از آخرین پلت فرم خود در سال ۲۰۱۹ به نام Sound DNA رونمایی کرده است این پلت فرم ۱۲ ویژگی منحصربه فرد دارد که در ادامه به آن پرداخته می شود.


۱۲ ویژگی خاص سمعک سونیک آمریکا


شناسایی خودکار نویز زمینه و کاهش آن


سیستم مدیریت سیگنال گفتاری در حضور نویز


ارتباط بی سیم بین دو سمعک برای بهبود گفتار


حفظ گفتار و سایر اصوات در سطوح شدتی بالا


عملکرد بی نظیر برای شنیدن موزیک و موسیقی


درمان وزوز گوش با استفاده از اصوات عریض باند


مقاومت سمعک در برابر آب، گردوغبار و عرق بدن


افزایش تدریجی میزان قدرت سمعک بر حسب یادگیری از محیط


تقویت سمعک در فرکانس های پایین مناسب برای پیرگوشی


انتقال فرکانسی در افراد با کم شنوایی زیاد و عمیق


استفاده از سیستم بی سیم با رویکرد ۲٫۴GHz گیگا هرتز


استفاده از نرم افزار پیشرفته برای بهترین تنظیم سمع


انواع قیمت سمعک سونیک


قیمت سمعک سونیک در انواع مختلف


در ادامه قیمت انواع سمعک های سونیک آمریکا با شرح مختصر هر کدام از آنها آمده است. آنچه در ادامه آورده شده است عبارتند از:


سمعک انچنت (Enchant)


سمعک کپ تی ویت (Captivate)


سمعک چی یر (Cheer)


سمعک پپ (Pep)


سمعک جرنی (Journey)


قیمت سمعک سونیک ان چنت (Enchant)


این سمعک به صورت داخل گوشی و پشت گوشی و در همه مدل ها موجود می باشند. جدیدترین سمعک های سونیک می باشند. وایرلس هستند و در ۵ سطح تکنولوژی ۲۰، ۴۰، ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ قابل عرضه می باشند. به صورت مستقیم بدون رابط با موبایل متصل می شوند. در برخی از مدل ها به صورت شارژی هم موجود می باشند. قیمت سمعک در این مدل با توجه به سطوح مختلف آنها بین ۴ میلیون تا ۱۴ میلیون تومان متغییر است.


رنج قیمت سمعک سونیک


هر آنچه باید درباره سمعک نامرئی بدانید


سمعک سونیک کپ تی ویت (Captivate)


این سمعک ها هم از آخرین تکنولوژی سمعک های سونیک بهره می برد و در سه سطح ۶۰، ۸۰ و ۱۰۰ موجود می باشند این سمعک ها به صورت پشت گوشی استاندارد و هم از نوع ریک قابل عرضه می باشند. این سمعک ها به صورت سمعک وایرلس و شارژی نیز موجود می باشند. قیمت سمعک سونیک در رده ۶۰ حدود، ۱۰ میلیون تومان در رده ۸۰ حدود، ۱۲ میلیون و در رده ۱۰۰ در بازه قیمتی ۱۴ میلیون تومان موجود می باشند.


قیمت سمعک سونیک چی یر (Cheer)


این سمعک در سه سطح ۲۰، ۴۰ و ۶۰ در انواع مدل ها موجود می باشد. در استایل پشت گوشی، یک سمعک قوی به نام CPx دارد که در عین حال که زیاد بزرگ نیست اما بسیار قوی است. نوع داخل گوشی نامرئی آن هم بسیار ظریف و کوچک ساخته می شود. قیمت سمعک سونیک از ۲ میلیون و پانصد هزار تومان تا ۶ میلیون تومان با توجه به سطوح مختلف برآورد می شود.


 


سمعک سونیک پپ (Pep)


این سمعک ها در واقع جزو رده پایه و اقتصادی سمعک های سونیک آمریکا می باشند. علی رغم استفاده از تکنولوژی روز، هزینه پایینی دارند. در دو مدل پشت گوشی استاندارد و داخل گوشی نامرئی ساده موجود می باشند. قیمت این مدل حدود ۲ میلیون تومان برآورد می شود.


قیمت سمعک سونیک جرنی (Journey)


در هر کمپانی حساب ویژه ای برای سمعک های قوی باز می کنند در سمعک سونیک هم گروه سمعک های سوپر پاور به نام جرنی در دو سطح ۴۰ و ۸۰ موجود می باشند. این سمعک در دو بازه قیمتی موجود می باشند به این صورت که سطح پایین حدود ۴ میلیون و سطح بالاتر حدود ۱۰ میلیون تومان قیمت گذاری می شوند. هچنین برای کسب اطلاع از قیمت سمعک نامرئی می توانید به مقالات سایت تهران صفیر مراجعه نمایید.


قیمت سمعک های سونیک


پاسخ به سوالات رایج در مورد قیمت سمعک سونیک


ازجمله سمعک های پر مخاطب و پر طرفدار سمعک سونیک است. این مسئله که در هنگام خرید محصول سوالاتی بوجود آید کاملا طبیعی است. در ادامه با بررسی سوالات متداول دررابطه با قیمت سمعک سونیک و سایر مشخصات آن سعی داریم تا به شما در انتخاب دقیق یاری رسانیم:


معنی کلمه “سونیک” چیست؟


کلمه انگلیسی Sonic صفتی است که به سرعت موج صوتی مرتبط است. هرگاه چیزی سرعتی بالاتر از سرعت صوت داشته باشد انفجار صوتی رخ می دهد به این رخداد انفجار صوتی یا Sonic boom گفته می شود. کلمه سونیک از این موضوع گرفته شده است.


مشخصات کلی سمعک های سونیک کدامند؟


سونیک یک برند آمریکایی است که از پلت فرم های مختلفی در سمعک های خود استفاده می کند. استفاده از سیستم وایرلس در سمعک، از ویژگی های منحصر به فرد این برند است. مجموعه سمعک های سونیک توانایی برطرف کردن همه احتیاجات افراد کم شنوا را دارد.


جدیدترین سمعک سونیک آمریکا چیست؟


سمعکی به نام ان چنت (Enchant)، جدیدترین سمعک سونیک آمریکا است که در سال ۲۰۱۹ وارد بازار شده است. این سمعک ها در پنج رده و به صورت شارژی و نیز باتری خور قابل عرضه می باشند.


حداقل و حداکثر قیمت سمعک سونیک چقدر است؟


حداقل قیمت سمعک های پایه سونیک ، از ۲ میلیون تومان شروع می شود و حداکثر قیمت بهترین سمعک ها در بالاترین رده به ۱۴ میلیون تومان نیز می رسد.


از کجا سمعک سونیک تهیه کنیم؟


کلینیک سمعک تهران صفیر یکی از نمایندگی های سمعک سونیک آمریکا در شهر تهران است. در این مرکز کلیه سمعک  با آخرین روش های علمی، توسط دکتر ولدبیگی متخصص شنوایی و تجویز سمعک، تجویز می شوند. در این مرکز تسیهلاتی برای خرید سمعک در نظر گرفته شده است.


منبع:


https://tehransafir.com/price-sonic-hearing-aids/

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب