تاثیر اندازه بر قیمت سمعک اینترتون

105

کشور دانمارک سازنده چندین برند سمعک با قیمت های مختلف است قیمت سمعک اینترتون از بین سایر برندهای تولید کننده سمعک در حالت ایده آل تر و منطقی تری قرار دارد. علی رغم قیمت مناسب این برند دانمارکی سمعک های با فن آوری های مختلف وجود دارد که بعضا هم بسیار قوی ظاهر شده است.


 


 از منظر شنوایی، دو جنبه مهم شنوایی وجود دارد که باعث می شود افراد صدای تولید شده از سمعک را مناسب و با کیفیت دریافت نمایند یکی از این جنبه ها Audibility یا قدرت صدا هنگام خروج از سمعک است. سمعک اینترتون به نحو احسن این جنبه از وجوح ساختاری سمعک را برآورده کرده است با زبانی ساده صدای سمعک ها این کمپانی بسیار رسا و شیوا می باشند و قدرت بالایی دارند.


 


اندازه سمعک بر قیمت سمعک اینترتون


 


تاثیر اندازه بر قیمت سمعک اینترتون


شاید یکی از سوال های که ذهن هر فردی که تمایل به تهیه و خرید سمعک دارد را درگیر می کند ارتباط بین اندازه سمعک و قیمت سمعک است؟ فی الواقع می توان این سوال را مطرح کرد که آیا هر چی سمعک کوچکتر باشد قیمت آن بیشتر است؟ جواب این سوال منفی است و الزاما این روند صحیح نمی باشد هر چند ممکن مواردی وجود داشته باشد که این موضوع و معادله در آن صدق کند. به راستی آنچه که قیمت واقعی سمعک را تعیین می کند پردازنده یا هسته مرکزی سمعک است که هر چه پیشرفته تر و به روز تر باشد قیمت آن نیز بیشتر است . همچنین باید متذکر شد که افزایش قیمت با افزایش سطح تکنولوژی کاملا منطقی است و در برابر امتیازها و ویژگی های مناسبی که برای افراد استفاده کننده از سمعک دارند ایده آل است.


 


 


 


قیمت انواع سمعک اینترتون


قیمت سمعک اینترتون بر اساس سطح فن آوری


سمعک اینترتون ازجمله سمعک های پشت گوشی مناسب هستند که در عین کیفیت قیمت مقرون به صرفه ای نیز دارند. انتخاب سمعک مناسب و متناسب با نیاز شما می تواند در گزینش صحیح و رضایت خاطر شما مؤثر واقع گردد. در ادامه به متداولترین سوالات پاسخ داده شده است تا با بررسی آنها بیشترین اطلاعات لازم را بدست آورید:


 


رده سمعک های اینترتون عالی


این رده از سمعک ها تولید سال ۲۰۱۹ می باشند تکنولوژی روز را دارا می باشند به صورت وایرلس هستند از طریق موبایل قابل کنترل می باشند و همچنین اینکه برای انواع کم شنوایی ها مورد استفاده می شوند. خود این سمعک ها در چهار سطح متفاوت قابل عرضه می باشند. از سمعک های این رده می توان به سمعک های Ready و Centro اشاره کرد. قیمت سمعک اینترتون در این رده از تکنولوژی بین ۶ میلیون تومان تا ۱۰ میلیون تومان برآورد می شود.


 


رده سمعک های اینترتون پیشرفته


سمعک در این رده از فن آوری مجهز به تکنولوژی حذف فیدبک و نویز می باشد در انواع مختلفی از داخل گوشی تا سمعک های پشت گوشی سوپر پاور با قدرت بسیار زیاد موجود می باشند. از سمعک های این رده به سمعک های Step، Crisp و Cosmo می توان اشاره کرد. قیمت این سمعک ها بین ۴ میلیون تومان تا ۸ میلیون تومان متغیر می باشند.


 


رده سمعک های اینترتون پایه


سمعک های سطح پایه یا اقتصادی اینترتون نسبت به بقیه برندهای دانمارک از قیمت مناسب تری برخوردار است. در بازار ایران بسیار طرفدار دارد و همچنین در انواع سمعک های داخل و پشت گوشی موجود می باشند. از سمعک های این رده می توان به سمعک Share  و Stage اشاره کرد. قیمت سمعک اینترتون بین ۱ میلیون تومان تا ۳ میلیون تومان برآورد می شود.


 


قیمت سمعک اینترتون بر اساس سطح فناوری


 


نکته پایانی


 


انتخاب و تجویز سمعک کار آسانی نیست. شناخت دستگاه شنوایی و مشکلات کم شنوایی از یک طرف و آگاهی از سمعک ها، ویژگی ها و مشکلات احتمالی آنها از طرف دیگر، باعث شده است کار تجویز سمعک به یک کار کاملا علمی، حرفه ای و هنرمندانه تبدیل شود. به دلایل مذکور، بهترین کار این است که کار انتخاب و تجویز سمعک را به ادیولوژیست بسپارید و فقط در انتخاب سایز و ویژگی های درخواستی مورد نیاز سمعک کمک کنید و باقی پروسه تجویز را به کارشناس مربوطه واگذار کنید.


 


توصیه می شود برای آگاهی از شنوایی و مشکلات  و عواقب بعدی آن مقالات مرتبط در سایت را مطالعه کنید و برای تهیه سمعک از مشاوره رایگان انتخاب سمعک مناسب بهره مند شوید.


 


پاسخ به سوالات رایج در مورد قیمت سمعک اینترتون


سمعک اینترتون برند دانمارکی و جزء معروفترین سمعک های تولید اروپا است. انواع مختلف و نحوه استفاده و کاربرد آنها بستگی به موقعیت استفاده و برای افراد با سطح شنوایی متفاوت، متغیر خواهد بود. بنابراین آشنایی کامل با این محصول لازم است. مشاوره با پزشک بهترین گزینه برای انتخاب صحیح است با این حال می توان با مطالعه پرسش های متداول در رابطه با سمعک اینترتون اشنایی نسبی با آن کسب کرد.


 


مشخصات کلی سمعک های اینترتون چیست؟


سمعک اینترتون متعلق به کشور دانمارک است. این کشور اروپایی طیف گسترده ای از سمعک ها با انواع مختلف، برای همه کم شنوایی دارد. انواعی از سمعک های نامرئی، سمعک پشت گوشی، سمعک ضد آب برای تمامی سنین در این شرکت عرضه می شود. ویژگی اصلی سمعک های اینترتون دانمارک قدرتمند بودن صدا یا Audibility آنهاست.


 


جدیدترین سمعک های اینترتون کدامند؟


جدیدترین سمعک های اینترتون دانمارک که در سال ۲۰۲۰ به بازار آمدند Ready  نام دارند این سمعک ها نسبت به سمعک های قبلی ۲۵% کوچکتر هستند در چهار رده تکنولوژی موجود می باشند و در مدل های داخل و پشت گوشی موجود می باشند.


 


قیمت سمعک های اینترتون چقدر است؟


سمعک های اینترتون به نسبت، سمعک های اقتصادی هستند ارزانترین سمعک ها حدود ۱ میلیون تومان و در بالاترین قیمت به حدود ۱۰ میلیون تومان می رسند.


 


MFI در سمعک های اینترتون به چه معناست؟


برخی از سمعک های اینترتون به صورت مستقیم با دستگاه های آیفون متصل می شوند این دستگاه ها شامل iPhone, iPad or iPod می باشند. در این سمعک ها می توان موسیقی، فیلم، ویدئو، صدای تماس این دستگاه ها را با وضوح و کیفیت عالی شنید.


 


از کجا سمعک اینترتون دانمارک تهیه کنیم؟


کلینیک سمعک تهران صفیر یکی از نمایندگی های رسمی سمعک اینترتون دانمارک در تهران است. تمامی سمعک ها توسط جناب آقای دکتر ولدبیگی که مدیر آموزش شرکت اینترتون هم هستند انجام می شود. تسهیلاتی از جمله خرید اقساطی، امکان تست سمعک گوش  قبل از خرید و … در این مرکز فراهم شده است.


منبع:


https://tehransafir.com/price-interton-hearing-aids/

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب