۱۵ امتیاز نمایندگی سمعک زیمنس آلمان در تهران

53

کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر، به عنوان نمایندگی سمعک زیمنس آلمان در تهران است. هنگامیکه قصد خرید یک کالای با ارزش داشته باشید بدون شک باید در مورد آن تحقیق کرد و جنبه های مختلف آن را بررسی کرد عواملی از جمله قیمت سمعک ، کیفیت ، خدمات پس از فروش، گارانتی سمعک و … در انتخاب سمعک مهم می باشند. از طرفی وقتی کالای خریدنی یک وسیله پزشکی به نام سمعک است که با سلامت انسان سر و کار دارد انتخاب سخت تر می شود چرا که نه تنها موارد و امکانات مربوط به سمعک باید در نظر گرفت بلکه باید میزان کم شنوایی و فاکتورهای مربوط به آن را نیز دید. به دلایل گفته شده صرفا خود شما نمی توانید یک سمعک را انتخاب کنید و برای تهیه آن حتما نیاز به مشاوره با یک ادیولوژیست دارید. لذا به نظر می رسد یکی از مکان های که با اطمینان می توان برای تهیه سمعک اقدام کرد نمایندگی های معتبر است. سمعک زیمنس آلمان با بیش از ۱۵۰ سال سابقه، یکی از اولین تولیدکنندگان سمعک است که شاید کمتر نیاز به معرفی داشته باشد. این برند معتبر آلمانی در بیشتر کشورهای دنیا نمایندگی فعال دارد در ایران نیز تنها شرکت انحصاری که این محصولات را وارد می کند شرکت فن آذرخش است که پخش کننده این سمعک ها در کل کشور است.


نمایندگی سمعک زیمنس آلمان در تهران، کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر با مدیریت مستقیم جناب آقای دکتر ولدبیگی است که در شمال شهر تهران واقع شده است. در این کلینیک آخرین و جدیدترین سمعک های زیمنس آلمان با متدهای روز دنیا تجویز می شود.


 


نمایندگی سمعک زیمنس آلمان


 


۱۵ امتیاز نمایندگی سمعک زیمنس آلمان در تهران


تجویز سمعک های داخل گوشی ۱۰۰% نامرئی


تجویز انواع سمعک وایرلس و کنترلی با موبایل


تجویز سمعک های ریک مخصوص خانم ها


گارانتی ۱۲ ماه برای همه انواع سمعک ها


تنظیم رایگان سمعک به مدت ۱۰ سال


خدمات پس از فروش به مدت ۱۰ سال


ارائه یک بسته کامل باتری برای سمعک های تجویزی


ارائه شارژر رایگان برای سمعک های شارژی


ارائه تستر باطری سمعک رایگان برای سمعک های باتری خور


تخفیف ویژه برای فروش های نقدی


امکان تقسیط کردن نصف مبلغ سمعک با چک


امکان آزمایش سمعک قبل از خرید سمعک


ضمانت کیفیت بهترین صدا با توجه به کم شنوایی


چکاپ های دوره ای شنوایی و سمعک


امکان تعویض سمعک های قدیمی با جدید


به جهت اهمیت مسائل مربوط به سمعک هم در مرحله انتخاب هم تنظیمات و نیز خدمات سمعک پس از فروش، بهترین مکان برای خرید این وسایل نمایندگی های این سمعک هاست چرا که در صورت مشکلات احتمالی به وجود آمده برای سمعک، می توان با خیال آسوده، رفع مشکل کرد و نگران خدمات پس از فروش سمعک محصول نباشید.


 


خرید در نمایندگی سمعک زیمنس 


 


کلام پایانی


 


از آنجاییکه سمعک یک کالای پزشکی نسبتا گران قیمت است در صورتیکه سمعک نامناسب یا از جاهایی غیرمعتبر خریداری گردد در صورت بروز مشکل و مسئولیت ناپذیر بودن جایی که خرید کرده اید، متحمل فوت هزینه و وقت خواهید شد. با توجه به پیچیدگی ذاتی کم شنوایی در افراد مختلف و نیز نیاز داشتن به تنظیمات خاص در دوره های مختلف و با گذشت زمان، به نظر می رسد بهترین و معقولانه ترین مکان نمایندگی های مجاز است. کلینیک سمعک تهران صفیر به عنوان یکی از انواع نمایندگی سمعک زیمنس آلمان در تهران یک مکان قابل اطمینان برای خرید این سمعک هاست. توصیه می شود قبل از اقدام برای خرید سمعک، از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید.


 


پاسخ به سوالات رایج در مورد نمایندگی سمعک زیمنس


نمایندگی سمعک زیمنس در تهران عرضه کننده مستقیم انواع سمعک زیمنس است. این برند آلمانی به دلیل کیفیت و استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا به سرعت مورد استقبال قرار گرفت. امروزه انواع سمعک زیمنس با کارایی متفاوت و مناسب برای افراد کم شنوا با ویژگی های متفاوت وجود دارد که می توان با شناسایی قابلیت های آنها بهترین و مناسبترین آنها را برای خود برگزید. در این بخش با توجه به سوالات رایج در پی ارائه اطلاعات ضروری پیرامون انواع سمعک زیمنس، قیمت و نحوه خریداری آن هستیم و شما می توانید با مطالعه پاسخ های سوالات اطلاعات اولیه و ضروری را در این زمینه کسب نمایید.


 


نمایندگی رسمی سمعک زیمنس آلمان کجاست؟


تقریبا در هر شهری یک نمایندگی، از برندهای مختلف سمعک وجود دارد. یکی از نمایندگی های سمعک زیمنس آلمان در شهر تهران، کلینیک سمعک تهران صفیر است. تمامی سمعک های روز در این مرکز تجویز توسط جناب آقای دکتر ولدبیگی تجویز می گردد.


 


چه خدماتی در نمایندگی ها ارائه می شود؟


هیه سمعک از نمایندگی ها مزایای زیادی دارد. اطمینان از اصل و نو بودن سمعک، دسترسی به طیف گسترده تری از سمعک ها، امکان تست سمعک قبل از خرید، دقیق ترین تنظیم های مربوط به سمعک و فروش اقساطی … گوشه ای از این تسهیلات و امکانات می باشد.


 


آیا سمعک زیمنس آلمان، سمعک خوبی است؟


بله، بی تردید یکی از برندهای معتبر در حوزه تولید سمعک و وسایل شنوایی، شرکت زیمنس آلمان است. طول عمر طولانی همراه با حفظ کیفیت و وضوح صدا از مشخصه های بارز این برند معروف آلمانی است.


 


قیمت سمعک های زیمنس آلمان چقدر است؟


هر کالای با ارزشی، قیمت بالایی دارد. سمعک های زیمنس آلمان نیز به نسبت دارای قیمت بالایی هستند و از حداقل ۳ میلیون تومان تا ۱۳ میلیون تومان متغیر می باشند.


 


بهترین سمعک زیمنس آلمان کدام است؟


بهترین و جدیدترین سمعک زیمنس آلمان سمعکی است به نام ایکس (X) یا اکسپرینس. این سمعک ها در حال حاضر به صورت داخل گوشی نامرئی (سیلک) و سمعک های پشت گوشی جدید به نام ریک موجود می باشند. به صورت شارژی و نیز باتری خور عرضه می شوند.


 


آیا سمعک سیگنیا (Signia) همان سمعک زیمنس آلمان است؟


شرکت زیمنس آلمان اخیرا، ساخت سمعک های خود را به شرکت سیوانتوس واگذار کرده است و سمعک های خود را به نام جدید سیگنیا وارد بازار کرده است. در واقع سمعک های سیگنیا همان سمعک های زیمنس هستند که نامشان تغییر کرده است.


منبع:


https://tehransafir.com/siemens-hearing-aid-representative/


 

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب