خدمات نمایندگی سمعک فوناک

66

وقتی اسمی از سمعک آورده می شود اسم فوناک به ذهن می آید نمایندگی سمعک فوناک سوئیس در تهران از مکان های معتبری است که می توان این سمعک ها را تهیه کرد. کلینیک سمعک تهران صفیر یکی از نمایندگی های سمعک فوناک در تهران است که در شمال شهر تهران واقع شده است. این کلینیک تحت مدیریت جناب آقای دکتر ولدبیگی متخصص تجویز سمعک می باشد.


 


یکی از برندهای معتبر سمعک، سمعک فوناک سوئیس است که تقریبا تمامی سمعک ها برای انواع کم شنوایی از کم شنوایی خفیف تا کم شنوایی شدید را دارد. در نمایندگی سمعک فوناک انواعی از سمعک های وایرلس موجود است که با انواع وسایل بلوتوث دار مانند موبایل به صورت مستقیم متصل می شوند. از جدیدترین این سمعک ها می توان به سمعک های نسل مارول اشاره کرد.


 


نمایندگی سمعک فوناک سوئیس


 


این شرکت مانند سایر کمپانی های تولید کننده بزرگ سمعک ، برای هر نسل از سمعک های خود سطوح مختلفی تعیین کرده است که در این شرکت با اسامی سطح پایه (۳۰)، سطح استاندارد (۵۰)، سطح پیشرفته (۷۰) و سطح عالی (۹۰) شناسایی می شود. از دیگر شاخص های این شرکت ساخت سمعک کودکان است این سمعک ها نایدا نام دارد و بیشترین استفاده برای کودکان با افت شنوایی زیاد را دارد.


 


از آنجاییکه سمعک وسیله ای است که با گذشت زمان نیاز به تنظیم دارد و یا ممکن است مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری دچار استهلاک یا خرابی شود لذا باید همیشه به این موضوع توجه کرد و جایی را برای خرید انتخاب کرد که در صورت نیاز مشکل را مرتفع نماید. قطع به یقین یکی از این مکان ها نمایندگی های مجاز هر شرکت در شهرهای مختلف است. خرید از نمایندگی سمعک فوناک علاوه بر اطمینان از اصل بودن سمعک ، همچنین به واسطه نیاز مبرم سمعک به تنظیم درست و نیز خدمات پس از فروش مناسب، با خیال راحت می توانید اطمینان داشته باشید که براحتی و بدون نگرانی از خرابی های حتمالی سمعک، از آن استفاده کنید.


 


خرید سمعک در نمایندگی سمعک فوناک


 


 


 


خدمات نمایندگی سمعک فوناک


ارائه انواع سمعک نامرئی برای بزرگسالان


ارزیابی و مشاوره رایگان قبل از خرید سمعک


۲ سال گارانتی بدون قید و شرط بین المللی


۱۰ سال تنظیم رایگان سمعک های تجویزی


۱۰ سال خدمات پس از فروش سمعک


یک بسته باتری رایگان برای هر مدل سمعک باتری خور


ارائه شارژر رایگان برای سمعک های شارژی


تخفیف ویژه برای خریدهای نقدی


امکان تقسیط کردن بخشی از هزینه سمعک با چک


بهترین تنظیم سمعک توسط دکترای حرفه ای تجویز سمعک


خدمات ذکر شده بخشی از امتیازات کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر است شایان ذکر است در این کلینیک تمامی سمعک های برند فوناک سوئیس قابل عرضه است. برای مشاوره رایگان در مورد کم شنوایی و کسب اطلاعات در مورد انواع سمعک ها با کلینیک تماس بگیرید.


 


قیمت سمعک در نمایندگی سمعک فوناک


 


برای کسب اطلاع از قیمت سمعک فوناک و انواع برندهای سمعک می توانید به مقالات دیگر سایت مراجعه کنید.


 


کلام پایانی


 


اگر برای بار اول است که قصد خرید سمعک دارید نظر به تنوع مدل ها و برندهای مختلف انواع سمعک ها بهتر است که ضمن مطالعه در مورد کلیت موضوع سمعک و کم شنوایی، انتخاب سمعک را با توجه به تخصصی بودن تجویز سمعک به ادیولوژیست در نمایندگی سمعک فوناک بسپارید. اما اگر قبلا از سمعک استفاده کرده اید و قصد تعویض آن را دارید توصیه می شود از ویژگی های سمعک های جدید باخبر شوید و بعد از آن اقدام به خرید نمایید.


 


پرسش های متداول نمایندگی سمعک فوناک


سمعک فوناک ازجمله برندهای سوئیسی است که با کیفیت بالا و دقت زیاد مناسب برای افراد کم شنوا است. سمعک فوناک طیف وسیعی از انواع سمعک های دیجیتالی با امکاناتی نظیر سیستم وایرلس را تولید کرده و در اختیار عموم قرار می دهد. سمعک های تولید شده با برند فوناک در انواع متفاوت سمعک داخل گوشی و سمعک نامرئی موجود است که می توانید بر اساس نیاز و نوع طراحی سمعک مناسب خود را از تهران صفیر به عنوان نمایندگی مستقیم سمعک فوناک خریداری کنید. در ادامه به پرسش های متداول در رابطه با سمعک فوناک پرداخته که با مطالعه آنها می توانید آشنایی بیشتری با جزئیات و کارایی این محصول داشته باشید.


 


 نمایندگی رسمی سمعک فوناک کجاست؟


فوناک یک برند سوئیسی است که انواع وسایل کمک شنوایی را تولید می کند. این کمپانی در اغلب کشورهای دنیا نمایندگی فعال دارد. کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر یکی از نمایندگی رسمی این سمعک ها در تهران می باشد.


 


بهترین سمعک فوناک سوئیس کدام است؟


سمعکی به نام مارول Marvel که کم شنوای های ملایم تا عمیق را پوشش می دهد بهترین رده سمعک فوناک از نظر کیفیت و وضوح گفتار است.


 


عمر مفید سمعک های فوناک چند سال است؟


بهترین عملکرد سمعک ها از برندهای مختلف متفاوت است سمعک های فوناک سوئیس نیز حدود ۶ سال عمر مفید دارند و بعد از این مدت، عملکرد آنها از نظر تولید صدا کاهش پیدا می کند.


 


قیمت سمعک فوناک چقدر است؟


سمعک های این برند سوئیسی بر اساس تفاوت های کیفیتی و تکنولوژی که دارند قیمت های متفاوتی هم دارند. حداقل قیمت این سمعک ها حدود ۲ میلیون و پانصد هزار تومان و حداکثر قیمت چیزی حدود ۱۱ میلیون تومان برآورد می شود.


 


سمعک فوناک سوئیس بهتر است یا ویدکس دانمارک؟


سمعک های ویدکس کیفیت بهتری از نظر انتقال صدا از طریق بلوتوث دارند و در واقع استریمینگ بهتری ایجاد می کنند. اما هنگامیکه کیفیت صدا در حضور نویز زمینه در دو این برند مقایسه می شود نشان داده می شود که دو برند عملکرد مناسب و مشابهی دارند.


 


سمعک فوناک بهتر است یا سمعک اتیکن دانمارک؟


سمعک های فوناک طیف گسترده تری از سمعک ها را در بر می گیرد و این آپشن در انتخاب سمعک گزینه مناسبی است. اما سمعک های اتیکن از نظر تکنولوژی در جایگاه بهتری نسبت به سمعک های فوناک هستند.


 


منبع:


 


https://tehransafir.com/phonak-hearing-aid-representative/

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب