خدمات نمایندگی سمعک سونیک

72

برای نمایندگی سمعک سونیک آمریکا در تهران می توانید به کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر واقع در شمال شهر تهران مراجعه کنید. مدیریت این مجموعه با آقای دکتر ولدبیگی متخصص تجویز سمعک می باشد. در این مرکز تمامی سمعک های سونیک آمریکا قابل عرضه است. سمعک های این برند آمریکایی از نظر ظاهری بسیار شکیل و نوع داخل گوشی های آنها بسیار کوچک هستند که می توانید در نمایندگی سمعک سونیک آن ها را خریداری نمایید.


در بسیاری از افراد با مشکل شنوایی، مشکل اصلی در حضور نویز زمینه اتفاق می افتد در واقع افت شنوایی به صورتی است که این افراد در محیط های ساکت گفتار دیگران را به خوبی درک می کنند اما هنگامیکه در محیط های شلوغ قرار می گیرند درک گفتار آنها افت پیدا می کند و تشخیص گفتار در آنها سختر می شود.


برای بهبود این مشکل سمعک های سونیک آمریکا در نمایندگی سمعک سونیک دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفته اند و ارتقاء زیادی هم داشته اند و به نظر می رسد نسبت به بقیه برندهای تولید کننده سمعک موفق تر عمل کرده اند به طوریکه با استفاده از این سمعک ها نهایت بهره مندی از گفتار در محیط های شلوغ حاصل می شود. سمعک های که دارای این ویژگی هستند دارای پلت فرم یا تکنولوژی Sound DNA  هستند که باعث می شود به صورت اتوماتیک نویز محیط شناسایی و کاهش یابد. این کار با پردازش مداوم صدا در دو طرف سمعک و مقایسه آنها با هم، باعث می شود نویز محیط و گفتار انسان تشخیص داده شود و گفتار را تقویت و نویز را کاهش دهد.


سمعک سونیک و نمایندگی آن


سمعک های سونیک آمریکا دارای انواع مختلف زیادی در مدل ها، اندازه و تکنولوژی هستند. این سمعک برای همه کم شنوایی ها متناسب بوده و با انتخاب سمعک مناسب می توان برای هر فردی با هر میزان کم شنوایی سمعک تجویز کرد. به طور کلی سمعک های سونیک آمریکا که در ایران قابل عرضه هستند و در نمایندگی سمعک سونیک آمریکا موجود می باشند عبارتند از:


سمعک ان چنت           (Enchant)


سمعک کپ تی ویت    (Captivate)


سمعک چی یر                (Cheer)


سمعک پپ                       (Pep)


سمعک جرنی              (Journey)


سمعک ها وسایل نسبتا گرانی هستند دقت در خرید برای اطمینان از اصل بودن سمعک، نیاز به تنظیم و تجویز مناسب و از همه مهمتر پشتیبانی کردن در مدت گارانتی و خدمات پس از فروش سمعک از نکات کلیدی است که باید مد نظر قرار گرفته شود. همچنین انتخاب مکان مناسب با متخصص مستقر در محل مربوطه که علم کافی برای تجویز مناسب داشته باشد به طوری که مراجعات بعدی را به حداقل برساند مهم است.


به نظر می رسد با توجه به این نکته که، از جاهای زیادی می توان سمعک تهیه کرد اما در صورتیکه از کلینیک ها و نمایندگی سمعک سونیک معتبر خرید سمعک صورت گیرد مشکلات عدیده ای از جمله اینکه در صورت خرابی، یا نیاز به تنظیم مجدد کسی این کار را برای شما انجام نخواهد داد یا در صورت انجام نیز مجبور به پرداخت هزینه مجدد هستید لذا توصیه می شود تنها از نمایندگی های معتبر در شهرهای مختلف سمعک را تهیه کنید تا در صورت وجود مشکل با خیال راحت سمعک شما تعمیر و یا تنظیم گردد. همچنین برای کسب اطلاع از باتری سمعک قابل شارژ به دیگر مقالات سایت تهران صفیر مراجعه نمایید.


نمایندگی سمعک سونیک آمریکا


خدمات نمایندگی سونیک


تجویز همه سمعک های سونیک آمریکا در مدل های مختلف


تجویز سمعک های ۱۰۰% نامرئی در افراد با مشکل کم شنوایی


گارانتی بدون قید و شرط سمعک ها به مدت ۲ سال


تنظیم رایگان سمعک های تجویزی به مدت ۱۰ سال


خدمات پس از فروش سمعک های تجویزی به مدت ۱۰ سال


ارائه یک بسته کامل باتری سمعک برای همه انواع سمعک ها


ارائه شارژر رایگان سمعک های شارژی تجویزی در کلینیک


ارائه تستر باتری رایگان سمعک برای آزمایش سمعک


تخفیف ویژه برای خریدهای نقدی سمعک های تجویزی


امکان تقسیط کردن بخشی از هزینه سمعک با چک در نمایندگی سمعک سونیک


پرس های رایج نمایندگی سمعک سونیک


کلینیک تهران صفیر نماینده و عرضه کننده مستقیم انواع سمعک‌ها، آماده ارائه انواع خدمات در زمینه اطلاع رسانی و ارائه مشاوره برای انتخاب سمعک مناسب نیز است. سمعک سونیک ازجمله بهترین سمعک ها با برند آمریکا است و می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به کیفیت بها می دهند. در ادامه با بررسی و پاسخگویی به متداول ترین سوالات در زمینه سمعک سونیک، سعی داریم تا شما را بیشتر با این محصول آشنا سازیم.


نمایندگی سمعک سونیک آمریکا کجاست؟


کلینیک سمعک تهران صفیر واقع در شهر تهران، یکی از نمایندگی معتبر سمعک های آمریکایی سونیک در ایران است. در این مرکز کلیه سمعک ای این برند آمریکایی تجویز می گردد.


ویژگی های اصلی سمعک های سونیک کدامند؟


دارا بودن طیف گسترده ای از سمعک ها به همراه اکسسوری های مختلف و نیز کشف گفتار در نویز از مهمترین ویژگی های این سمعک ها می باشند.


جدیدترین سمعک سونیک آمریکا چیست؟


سمعکی به نام ” ان چنت (Enchant) ” جدیدترین سمعک سونیک آمریکا می باشند که به صورت وایرلس بوده و در ۵ سطح تکنولوژی در دسترس است. این سمعک ها به صورت داخل گوشی نامرئی و نیز پشت گوشی موجود می باشند.


قیمت سمعک های سونیک آمریکا چقدر است؟


سمعک های این برند آمریکایی شامل محدوده متنوعی برای افراد با درآمدهای مختلف می باشند. حداقل قیمت در سمعک های پایه ۲ میلیون تومان و حداکثر قیمت در بالاترین رده این سمعک ها به ۱۴ میلیون تومان می رسد.


https://tehransafir.com/sonic-hearing-aid-representative/ منبع:


 

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب