خدمات نمایندگی سمعک برنافون

59

اگر به دنبال یک برند خاص برای خرید سمعک هستید به نمایندگی سمعک برنافون سوئیس در تهران مراجعه کنید. کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر واقع در شمال شهر تهران یکی از این نمایندگی هاست. سمعک های برنافون سوئیس جزو سمعک های درجه یک به حساب می آیند. دارای طیف گسترده ای از همه سمعک ها برای کمترین افت های شنوایی تا بیشترین افت شنوایی می باشد. تمامی شرکت های تولید کننده سمعک تمام تلاش خود را متمرکز بر این موضوع می کنند که صدای تولید شده توسط سمعک صدای طبیعی داشته باشد در این ارتباط یکپارچگی صدای سمعک یکی از جنبه های رسیدن به این هدف است. کمپانی سوئیسی تولید کننده سمعک برنافون نسبت به رقبای خود در این جنبه پیشی گرفته است و در سمعک های خود از سیستم (Channel Free) استفاده می کند که این معنی که بیشترین یکپارچگی در تولید صدای سمعک ایجاد کرده است یعنی صدای صاف و واضح تولید می کنند.


خرید سمعک در نمایندگی سمعک برنافون


 گروه سمعک برنافون در نمایندگی آن


مدل های مختلفی از سمعک برنافون وجود دارد که دارای تکنولوژی مختلف و نیز قیمت های مختلفی هستند به طور خلاصه ۶ گروه سمعک برنافون موجود می باشند که عبارتند از:


سمعک های وایرون (Viron)


سمعک های زرنا (Zerena)


سمعک های سفیرا (Saphira)


سمعک های نوارا (Nevara)


سمعک های اینزیا (Inizia)


سمعک های Super Power


این سمعک ها برای همه انواع کم شنوایی ها مناسب هستند و طیف وسیعی از مدل های داخل گوشی نامرئی، وایرلس، سمعک ضد آب و … را شامل می شوند. همانطور که می دانید ممکن است اگر سمعک را در جاهای غیرمعتبر خریداری کنید در انتخاب درست سمعک و تجویز مناسب آن به مشکل بخورید. خدمات سمعک پس از فروش، چکاپ های سالانه و تنظیم های مکرر از گزینه هایی است که حین خرید سمعک باید مد نظر قرار داد.


با توجه به این مسئله که تجویز سمعک یک کار علمی و پیچیده است باید از مکان هایی این وسیله را خریداری کرد که توان تجویز مناسب آن را داشته باشند و در صورت نیاز به تعویض یا تنظیمات خاص از پس این کار بر آیند. لذا به نظر می رسد که برای تجویز و خرید سمعک این وسایل که با سلامت شنوایی در ارتباط است باید نهایت دقت را داشته باشید چرا که انتخاب یک مجموعه یا مکان نادرست موجب اتلاف هزینه و وقت و گاها آسیب جدی به دستگاه شنوایی می شود.


نمایندگی سمعک برنافون سوئیس در تهران


سمعک برنافون سوئیس در تهران یکی از بهترین مکان هایی است که می توان با اطمینان اقدام به خرید کرد. یکی از این نمایندگی ها که در شمال شهر تهران واقع شده است کلینیک ارزیابی شنوایی نمایندگی سمعک برنافون تهران صفیر است که تحت مدیریت مستقیم جناب آقای دکتر ولدبیگی متخصص تجویز سمعک می باشد. در این مجموعه تمامی سمعک های برند برنافون سوئیس با آخرین روش های تجویزی روز دنیا برای انواع کم شنوایی ها تجویز می گردد.


قیمت سمعک در نمایندگی سمعک برنافون


کلام پایانی


علاج واقعه را قبل از وقوع واقعه باید انجام داد. اگر مشکلات قلبی و یا زمینه ابتلا به بیماری های قلبی دارید باید زودتر به فکر باشید و گرنه مشکلات جبران ناپذیری به بار خواهد آمد. مشکلات کم شنوایی هم به مثابه مثال ذکر شده است و دلیل آن هم این است که اگر افت شنوایی اتفاق بیفتد برگشت ناپذیر است. اگر فردی مبتلا به کم شنوایی است و از سمعک استفاده نکند با گذشت زمان کم شنواییش بیشتر خواهد شد. سمعک در کنار مرتفع کردن مشکل شنوایی از پیشرفت کم شنوایی جلوگیری می کند و این یکی از مزایای با ارزش استفاده از سمعک است که معمولا مورد غفلت قرار می گیرد. توصیه می شود در صورت داشتن کم شنوایی در اسرع وقت با مرجعه به نمایندگی سمعک برنافون برای تهیه آن اقدام کنید.


پرسش های رایج نمایندگی سمعک برنافون


سعمک ها در انواع متفاوت و برندهای مختلف ساخته می شوند که هرکدام ویژگی‌های مشابه و تمایزات خاصی در کارایی و جزئیات خواهند داشت. سمعک برنافون برند سوئیسی که در ایران مخاطبین بسیاری داشته و توسط بسیاری از پزشکان و متخصصان تجویز می گردد. برای شناخت بهتر این برند می توان به پرسش‌های متداولی که در این رابطه پرسیده می شود مراجعه کرده و با مطالعه پاسخ ها با کارایی و ویژگی های خاص این برند آشنا شد.


نمایندگی رسمی سمعک برنافون سوئیس در ایران کجاست؟


کلینیک سمعک تهران صفیر با مدیریت جناب آقای دکتر ولدبیگی، یکی از نمایندگی های رسمی سمعک های برنافون سوئیس در تهران می باشند. در این کلینیک تمامی سمعک های روز دنیا این کمپانی تجویز می گردند.


مشخصات کلی سمعک های برنافون سوئیس کدامند؟


این سمعک ها صدای با وضوح بالا تولید می کنند و برای درک گفتار بسیار سمعک های مناسبی هستند. استفاده از فناوری Channel Free در این سمعک های باعث شده است که بیشترین یکپارچگی برای تولید صدای صاف، نسبت به بقیه برندهای سمعک داشته باشد.


جدیدترین و بهترین سمعک برنافون چیست؟


سمعکی به نام زرنا (Zerena) جدیدترین سمعک برنافون سوئیس است. بهترین عملکرد در محیط های شلوغ و نیز استریمینگ عالی صدا از ویژگی این سمعک ها می باشند. این سمعک ها به صورت رسیور داخل مجرا ارائه می شوند.


قیمت سمعک های برنافون سوئیس چقدر است؟


طیف گسترده محصولات در این برند سوئیس باعث تنوع قیمتی زیاد در این برند شده است. حداقل قیمت ۲ میلیون تومان و حداکثر قیمت در بالاترین رده سمعک ها برای یک سمعک به ۱۶ میلیون تومان می رسد.


گارانتی و خدمات پس از فروش سمعک ها چگونه است؟


کلیه سمعک های برنافون سوئیس که درکلینیک سمعک تهران صفیر خریداری و تجویز گردند دارای ۲ سال گارانتی بی قید و شرط بین المللی در صورت خرابی و نیز ۱۰ سال تنظیم رایگان می باشند. تمامی سمعک ها توسط جنای آقای دکتر ولدبیگی متخصص تجویز سمعک، تجویز می گردند.


منبع 


https://tehransafir.com/bernafon-hearing-aid-representative/

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب