خرید در نمایندگی سمعک ریساند

76

اگر قصد خرید سمعک ریساند دارید بهترین مکان نمایندگی سمعک ریساند دانمارک در تهران است. یکی از این نمایندگی ها، کلینیک ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک تهران صفیر است. این کلینیک تحت مدیریت آقای دکتر ولدبیگی است و در شمال شهر تهران واقع شده است. در این کلینیک انواع سمعک های به روز و جدید ریساند دانمارک برای کلیه کم شنوایی ها تجویز می شود است.سمعک های ریساند جزو گروه GNاین گروه جزو بزرگترین تولیدکنندگان سمعک در دنیا است. از مشخصات بارز این گروه از سمعک ها این است که مجهز به تکنولوژی ۲٫۴ G-Hz  است به این معنا که این سمعک ها به صورت مستقیم با وسایل بلوتوث دار مانند موبایل، آیفون، آیپاد و … متصل می شوند. تبلور پیشرفت تکنولوژی در این سمعک ها به وضوح دیده می شود. این برند سمعک دارای انوع مختلف و در سطوح قیمتی متفاوتی در نمایندگی سمعک ریساند هستند.


جدیدترین سمعک در نمایندگی سمعک ریساند


از جدیدترین سمعک های این برند دانمارکی می توان، LiNX Quattro را نام برد که به صورت شارژی و مدل ریک یا رسیور داخل کانال موجود می باشد. این سمعک ها مستقیما با گوشی های آندرویدی و نیز آیفون متصل می شوند. استفاده از تکنولوژی Binaural Directionality در این سمعک ها باعث می شود که علی رغم افزایش قدرت در فرکانس های بالا، که برای درک گفتار لازم است  آگاهی از صدا اطراف را با افزایش بهره  در فرکانس های پایین حفظ می شود و مشکلات قبلی ناشی از عدم درک صدای اطراف را مرتفع کرده است.


مانند هر کالای دیگری سمعک را می توان از نمایندگی مجاز خریداری کرد یا از غیر از نمایندگی ها، که البته هر کدام مزایایی دارند. خرید از کلینیک سمعک تهران صفیر به عنوان نمایندگی سمعک ریساند دانمارک در تهران مزایای زیادی دارد که در ادامه به بخشی از آنها اشاره می شود.


خدمات نمایندگی سمعک در کلینیک تهران صفیر


مشاوره رایگان قبل از خرید سمعک های تجویزی ریساند


ارزیابی های رایگان شنوایی در صورت خرید سمعک


گارانتی بدون قید و شرط ۲ ساله برای همه سمعک ها


خدمات پس از فروش سمعک به مدت ۱۰ سال


تنظیم رایگان سمعک های تجویزی به مدت ۱۰ سال


ارائه یک بسته باتری رایگان برای سمعک های باتری خور


ارائه شارژ رایگان برای سمعک های قابل شارژ


ارائه یک عدد تستر رایگان باتری برای آزمایش باتری ها


امکان تست صدای سمعک قبل از خرید سمعک در نمایندگی سمعک ریساند


آموزش کامل نحوه استفاده از سمعک برای همه افراد


آموزش روش های مراقبت و نگهداری اصولی از سمعک ها


 


انتخاب سمعک بر اساس معیارهای مختلفی از جمله میزان کم شنوایی، سن فرد، جنس، شغل و حتی میزان حجم کانال گوش تعیین می شود. بسیاری از این موارد را شنوایی شناس یا ادیولوژیست مشخص می کند و موارد دیگری هم وجود دارد که فرد کاربر سمعک می تواند هم نظر دهد و از بین سمعک های که متناسب با کم شنوایی است انتخاب کند. نکته مهم این است که اگر سمعکی مناسب با کم شنوایی نباشد نباید انتخاب شود چرا که در صورت انتخاب، محکوم به شکست است. لذا در صورتیکه یک سمعک خاص برای شما انتخاب شد صرفا به خاطر آیتم های دلخواه خود، اصرار به تغییر یا تعویض آن نکنید.


کلام پایانی


اگر به مرحله خرید سمعک رسیده اید توصیه می شود از مکان های معتبر، آن را تهیه کنید. خرید از نمایندگی ها عاقلانه ترین راهکار است چرا که به خدمات پس از فروش، گارانتی سمعک ، تجویز مناسب و غیره اطمینان لازم دارید. توصیه می شود چنانچه کم شنوایی دارید برای برطرف کردن افت شنوایی و مصون ماندن از آثار سوء کم شنوایی، در اسرع وقت برای خرید آن اقدام کنید.


پرسش های رایج نمایندگی سمعک ریساند


یکی از جدیدترین محصولات در جهت بهبود شنوایی سمعک ریساند است. این برند از جمله محصولات دانمارک است که در کلینیک تهران صفیر بصورت مستقیم عرضه می شود. در جهت آگاهی با عملکرد سعمک ریساند و ویژگی های آن سوالات بسیاری وجود دارد که می تواند به شما در خرید آنها کمک کند. در ادامه به متداولترین سوالات در این زمینه پاسخ داده شده است.


نمایندگی سمعک ریساند دانمارک در ایران کجاست؟


کلینیک سمعک تهران صفیر با مدیریت جناب آقای دکتر ولدبیگی، یکی از نمایندگی های رسمی سمعک ریساند دانمارک در ایران است که در شهر تهران واقع شده است. در این مرکز، کلیه سمعک های این برند دانمارکی با آخرین روش های روز و علمی دنیا تجویز می گردند.


مشخصات کلی سمعک های ریساند کدامند؟


این برند جزو هولدینگ بزرگGN  می باشند که با مشخصه های از جمله استحکام و طول عمر مفید طولانی و نیز تولید قویترین اصوات برای بیشترین کم شنوایی ها قابل شناسایی می باشند. در این سمعک ها از تکنولوژی ۲٫۴ GH برای ارتباط بلوتوثی استفاده می شود.


جدیدترین سمعک ریساند دانمارک چیست؟


سمعک  LiNX Quattro جدیدترین سمعک ریساند دانمارک است که به صورت وایرلس بوده و به صورت مستقیم با گوشی های اندروید و نیز آیفون متصل می شوند. این سمعک ها به صورت شارژی نیز عرضه می شوند.


قیمت سمعک های ریساند به چه صورت است؟


حداقل قیمت در سمعک های با سطح تکنولوژی پایین در این برند دانمارکی از ۲ میلیون و سیصد هزار تومان شروع می شوند و بالاترین قیمت در جدیدتری رده این سمعک ها به ۱۱ میلیون و پانصد هزار تومان می رسد.


خدمات پس از فروش و گارانتی سمعک ریساند چگونه است؟


سمعک های که در کلینیک سمعک تهران صفیر تجویز گردند دارای ۱۰ سال تنظیم رایگان و خدمات پس از فروش و نیز ۲ سال گارانتی تعویض در صورتی خرابی می باشند. تمامی سمعک ها توسط جناب آقای دکتر ولدبیگی تجویز می گردند.


:منبع


https://tehransafir.com/resound-hearing-aid-representative/


 

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب