نرم افزار سمعک برای اندروید و تنظیم سمعک با موبایل

43

 


در چند سال اخیر، تکنولوژی هایی از جمله نرم افزار تنظیم سمعک با موبایل از جمله نرم افزار سمعک برای اندروید در ساخت سمعک پیشرفت زیادی داشته اند. این تنظیم با استفاده از نرم افزار های موبایلی انجام می پذیرد. این نرم افزار بیش برای افراد جوان مفید هستند که آشنا به نرم افزار ها می باشند. هرچند سادگی بیش از حد این نرم افزار ها به حدی است که حتی افراد سالمند هم می توانند استفاده کنند. استفاده از سمعک روز به روز ساده تر و امکان اتصال آن با دیگر مدیاها و نیز کنترل آن آسان تر شده است. استفاده از تکنولوژی بلوتوث در دو سطح انرژی بالا و پایین و نیز استفاده از فرکانس بالا در بیشتر سمعک های مدرن و جدید وجود دارد. استفاده از این فناوری باعث می شود که به راحتی علاوه بر استفاده از سمعک بتوان با اتصال سمعک با دیگر وسایل الکترونیکی استفاده بهینه تری را برای افرادی که از این وسایل استفاده می کنند فراهم کرد.


نرم افزار سمعک برای اندروید در سمعک زیمنس


افزایش و کاهش بلندی صدا، خاموش و روشن کردن صدا، تغییر زیر و بلندی و … از نمونه های کنترل سمعک از طریق نرم افزار سمعک برای اندروید می باشند. سمعک های زیمنس هم که پیشرو در فناوری های مرتبط با سمعک هستند طیف گستره ای از این نرم افزارها را به اختیار گرفته است. یکی از رایج ترین و ساده ترین این نرم افزار ها (application: App) نرم افزار touch control app است. این نرم افزار قابلیت اتصال به طیف وسیعی از انواع سمعک زیمنس دارد.  این سمعک ها شامل sirion 2, orion2, انواع سمعک های نسل px و همچنین نسل Nx ها می باشند.  این نرم افزار ها در گوشی های آیفون از طریق نرم افزار app store و در گوشی های اندرویدی از طریق google play قابل دانلود کردن است.


 


در بالا یکی از این انواع نرم افزار سمعک برای اندروید در برند زیمنس آلمان توضیح داده شد. در بیشتر برندهای دیگر نیز به همین ترتیب از نرم افزارهای با اسامی مختلف و کارکرد مشابه استفاده می شود. بر همین اساس می توان با توجه به خرید سمعک از برندهای مختلف نرم افزارهای متناسب با موبایل را هم مدنظر قرار داد. نکته جالب این نرم افزار ها این است که که براحتی می توان آنها را از اینترنت دانلود نصب و استفاده کرد. با یک بار اتصال آنها برای استفاده های بعدی نیازی به متصل کردن آنها نیست و صرفا با باز کردن نرم افزار می توان براحتی از آنها استفاده کرد.


 


در کلینیک سمعک تهران صفیر، برای تمامی سمعک های که نرم افزار مربوطه را دارند آموزش طریقه استفاده برای تمامی کاربران انجام می شود. لذا همزمان با استفاده از سمعک از دیگر تسهیلات جانبی سمعک ها می توانید بهره مند شوید.


 


در ویدئو زیر نحوه اتصال موبایل به سمعک و همچنین نحوه استفاده از سمعک با این نرم افزار نشان داده شده است. لطفا برای کارکردن بهتر با این نرم افزار قدم به قدم با ویدئو پیش بروید. همچنین می توانید با مراجعه به کلنیک نحوه اتصال وآموزش این نرم افزار ها را فرا بگیرید


:منبع


https://tehransafir.com/%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d9%be%d9%84%db%8c%da%a9%db%8c%d8%b4%d9%86-%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d8%b2%db%8c%d9%85%d9%86%d8%b3-%d8%a8%d8%a7-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7/.

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب