57

کرونا یا کووید ۱۹ بیماری است که در حال حاضر در جهان همه گیر شده است و بسیاری از افراد جهان از جمله هموطنان را به کام مرگ کشانده است. لازم است با انجام کارهای پیشگیرانه مانند استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، کاهش حضور در مراکز پر رفت و آمد احتمال ابتلا به این را کاهش دهیم. اما در صورت بروز علائم و برای انجام تست کرونا در منزل چه کنیم؟



علائم بیماری کرونا
علائم بیماری کرونا بسیار گسترده و در افراد متفاوت است اما برای بهبودی بیماری و پیشگیری از به خطر افتادن زندگی خود بهتر است چند علامت شایع آن را بشناسید تا در صورت بروز آن به سرعت درمان را شروع کنید.
علائم شایع کرونا شامل تب، سرفه، تنگی نفس، لرز، بی اشتهایی، بدن درد، سردرد، ضعف مفرط، تهوع،استفراغ، اسهال،کهیر، سرگیجه میباشد که سه علامت اولی شایعتر و مهمتر میباشند.
شدت علائم بیماری درمردان شدیدتر و مرگ و میر نیز بیشتر از خانم هاست.علائم درافراد حامله، دچارضعف ایمنی، افراد مسن ومبتلا به دیابت و فشارخون وچاقی شدیدترو  با مرگ و میر بالاتری همراه است.
اگر علائم گفته شده پس از استراحت بهبود نیافت و اگر بیماری زمینه ای دارید و یا دچار ضعف ایمنی هستید باید هرچه سریع تر به مراکز درمانی مراجعه کنید.


چه زمانی برای گرفتن تست کرونا مراجعه کنیم؟
سوالی که پیش می آید این است که آیا با وجود شلوغی آزمایشگاه هایی که تست کرونا یا همان PCR انجام می دهند حضور در این مراکز خطرناک نیست؟
اگر دچار بیماری های زمینه ای هستید و یا نقص ایمنی دارید حضور در مراکز شلوغ بخصوص مراکز درمانی که بسیاری از مبتلایان کرونا به آن مراجعه می کنند می تواند سلامتی شما را به خطر بیاندازد.


راه حل ما برای کاهش مراجعه به مراکز انجام تست کرونا
تست کرونا یا همان PCR را در منزل انجام دهید و حتما برای این کار از آزمایشگاه هایی کمک بگیرید که جواب آن را ۲۴ ساعته آماده می کنند.
مرکز طب کار سلامت سام پارس بعنوان یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات غربالگری کرونا تمامی هماهنگی ها برای انجام آزمایشات کرونا در منزل را انجام می دهد. و جواب آزمایشات حداکثر تا ۲۴ ساعت آماده می شوند.
برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست انجام تست کرونا در منزل با شماره ۰۹۳۶۵۷۶۲۶۸۶ تماس بگیرید.


انجام تست کرونا در منزل برای چه کسانی مفید است؟
انجام تست کرونا در منزل و بدون نیاز به درخواست پزشک باعث کاهش مراجعه به مراکز درمانی و در نتیجه حفظ سلامت فرد بیمار و همراهان او می گردد.
همچنین اگر در تهران حضور ندارید و یکی از اعضای خانواده شما در تهران علائم کرونا دارد می توانید با تماس با شماره ۰۹۳۶۵۷۶۲۶۸۶ درخواست کنید در اسرع وقت نمونه گیر به منزل ایشان مراجعه کند.


برای انجام تست کرونا در منزل نیاز به دستور پزشک دارم؟
برای کاهش مراجعه به مراکز درمانی و حفظ سلامت همشهریان عزیز مرکز تخصصی طب کار سلامت سام پارس امکان انجام تست کرونا در منزل را بدون نیاز به درخواست پزشک فراهم نموده است.
اگر علائم کرونا شما را نگران کرده است جهت هماهنگی برای انجام تست کرونا در منزل با شماره ۰۹۳۶۵۷۶۲۶۸۶ تماس بگیرید تا در اسرع وقت نمونه گیری در منزل شما انجام شود.

پست های اخیر از مرکز تخصصی طب کار سلامت سام پارس :
 هر آنچه باید از گاستروانتریت بدانید
مرکز تخصصی طب کار سلامت سام پارس 1402.05.27
 هر آنچه باید از چربی خون بدانيد
مرکز تخصصی طب کار سلامت سام پارس 1402.04.26
 راهکارهایی برای پیشگیری از کمردرد در محیط کار
مرکز تخصصی طب کار سلامت سام پارس 1402.03.23
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب