مرجوع کردن سمعک تا ۱۰ روز

114

 


همان طوری که می­دانید سمعک یک کالا پزشکی نسبتا گران قیمت است، لذا اطمینان از مناسب بودن سمعک برای هر کسی که قصد خرید سمعک را دارد بسیار مهم است زیرا در صورت تجویز نامناسب سمعک علاوه بر هدر رفتن هزینه زی سمعک، ممکن است در صورت تجویز و تنظیم نامناسب به دستگاه شنوایی هم آسیب وارد شود.


مجموعه کلینیک سمعک تهران صفیر، به این دغدغه افراد مراجعه کننده احترام می گذارد و برای رسیدن به این هدف از یک روند منطقی درمانی استفاده می کند. به این صورت که از اولین جلسه حضور در کلینیک تا زمانی که تمام مراحل انتخاب، تجویز و استفاده از سمعک برای افراد به بهترین نحو انجام شود در کنار شما خواهد بود. هدف ما این است که بهترین خدمات و تخصصی ترین نوع تجویز را انجام دهیم تا افراد بدون کوچکترین مشکل، از استفاده از سمعک لذت ببرند. به همین دلایل در کلینیک تهران صفیر برای جلب اعتماد افراد، مبنی بر ارائه بهترین خدمات و جلب رضایت آنها، امکان مرجوع کردن سمعک به مدت ۱۰ روز برای تمامی افراد وجود دارد.


با خیال راحت و اطمینان بالا و بدون هیچ نگرانی از سمعک استفاده کنید. و اگر در مدت مورد استفاده فکر کردید سمعک مناسب شما نیست امکان مرجوع کردن آن برای شما وجود دارد.


هدف گزینه مرجوع کردن سمعک، در درجه اول ایجاد اطمینان به افراد است تا بتوانند پس از آشنایی با خود فیزیک سمعک و همچنین نوع صدایی که تولید می­ کند با خیال راحت در مورد خرید سمعک تصمیم بگیرند و در درجه دوم استفاده از اطلاعات است که در سمعک ذخیره شده و نشان دهنده محیط هایی است که فرد در آن قرار گرفته است و در صورت استفاده از سمعک، تنظیم نهایی را بر اساس محیط واقعی فرد به بهترین نحو در محیط های که فرد در آن قرار گرفته است مانند محیط های آرام، محیط های شلوغ، صحبت های چندنفره، در مهمانی ها، حین استفاده از تلفن و موبایل، تماشای رادیو و تلویزیون، شنیدن موسیقی و … است. استفاده از این سمعک ها با چنین امکاناتی باعث می شود که فرد استفاده کننده از سمعک در کنار لذت بردن از برطرف شدن کم شنوایی از امکانات این سمعک ها هم به نحوه مطلوب استفاده کند.


کلام پایانی


اخلاقا هدف اصلی کلینیک این است که تمامی کسایی که سمعک خریداری کرده اند از سمعک خود بهترین استفاده کنند. به همین خاطر و بر این اساس بهترین تجویز سمعک برای افراد انجام خواهد گرفت تا احتمال های ناشی از نارضایتی از سمعک پایین آید. با این وجود این احتمال نه تنها در تهیه سمعک بلکه در خیلی از کالاهای دیگر وجود دارد که آن رضایت اصلی محقق نگردد برای همین موضوع کلینیک تهران صفیر با کمال افتخار این گزینه را در نظر گرفته است که چنانچه که فردی تمایل به استفاده از سمعک گوش نداشت امکان مرجوع کردن آن برایش فراهم شده است. این گزینه مبین این حقیقت است که هدف اصلی ما خدمت کردن است. اگر از کم شنوایی رنج می برید و تنها نگرانی شما همین موضوع است می    توانیدبه مراجعه به کلینیک تهران صفیر از این امکان استفاده کنید


:منبع


https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9/


 

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب