خدمات سمعک از مشاوره پیش از خرید تا گارانتی پس از فروش

62

 


ارائه خدمات سمعک پس از فروش برای هر جنس یا کالایی جز لاینفک سمعک آن محسوب می شود و چنانچه اگر برای محصولی خدمات سمعک پس از فروش مناسب وجود نداشته باشد شاید خرید آن کالا منطقی نباشد. حال زمانی که قصد یک کال پزشکی و از جمله دستگاه های کمک شنوایی مانند سمعک گوش دارید بدون شک باید این قضیه به صورت جدی  تری در نظر گرفته شود.


حس شنوایی یکی از پیچیده ترین حس های انسان به شمار می آید که هرگونه اختلال در این حس باعث مشکلات عدیده ای از جمله اختلال در ارتباط، مشکلات تحصیلی و شغلی، دوری از اجتماع و غیره می شود. استفاده از وسایل کمک شنوایی مانند سمعک برای افرادی که مشکل شنوایی دارند بسیار کمک کننده خواهد بود اما همانطور که می دانیم سمعک ها وسایل الکتریکی هستند که با گذشت زمان دچار فرسودگی، خرابی و یا دچار ضعف کارکرد می شوند. به همین دلیل هنگام خرید سمعک باید حتما خدمات سمعک پس از فروش را نیز در نظر داشت.


خدمات سمعک پس از فروش


کلینیک تهران صفیر بنا را بر این نهاده است که مشکلات احتمالی بعد از خرید سمعک را به حداقل برساند به همین منظور در ابتدا و قبل از خرید سمعک، تخصصی ترین خدمات سمعک و ارزیابی های شنوایی را توسط دکتر متخصص شنوایی و تجویز سمعک “جناب آقای دکتر ایوب ولدبیگی” به عمل می آورد تا اولا بهترین سمعک و مناسب ترین تجویز صورت گیرد ثانیا مراجعات بعدی ناشی از عدم تنظیم و تجویز سمعک مناسب به حداقل برسد. متخصصین کلینیک تهران صفیر با شناخت و آگاهی که از تمامی سمعک ها، شرکت ها موجود در بازار ایران دارند این اطمینان خاطر را می دهند که سمعک های که برای افراد پیشنهاد و تجویز می کنند بهترین نوع سمعک های موجود در بازار می باشند. برای استفاده بهتر و طولانی مدت از سمعک است لازم مواردی که ادیولوژیست به شما توصیه می کند را انجام دهید.


 


 عواملی موثر در استفاده بهینه و طول عمر بیشتر سمعک


جلوگیری از ضربه و فشار به سمعک


عدم دستکاری خودسرانه سمعک


جلوگیری از ورود آب به سمعک


عدم استفاده از سمعک حین استحمام و استخر


عدم استفاده هنگام خواب برای جلوگیری از شکستن


تنظیف روزانه سمعک با وسایل مخصوص  سمعک


پاک کردن جرم های روی فیلتر سمعک


استفاده از باتری های استاندارد


توجه به توصیه های شنوایی شناس خود


سرویس های دوره ای سالانه  سمعک ها


نگهداری سمعک در محیط های خشک و خنک


عدم استفاده در محیط های پر از خاک و رطوبت


عدم استفاده در دستگاه MRI و CT-SCAN


کلام پایانی


کلینیک ارزیابی شنوایی سنجی و تجویز سمعک تهران صفیر در تمام پروسه تجویز سمعک از ارزیابی های اولیه تا خدمات سمعک پس از فروش خود را مسئول تجویز سمعک افرادی که از این مجموعه سمعک تهیه می کنند می داند. بیشترین تمرکز خود را هم صرف تجویز مناسب با بهترین متدهای روز دنیا و نیز آموزش نحوه استفاده و نگهداری از سمعک می کند. اگر کم شنوایی دارید درنگ نکنید و برای رفع مشکل کم شنوایی اقدام کنید.


پرسش های متداول خدمات سمعک


خدمات سمعک شامل چه مواردی است؟


خدمات سمعک در کلینیک های مختلف متفاوت است. خدماتی از قبیل مشاوره تخصصی سمعک، امکان تست سمعک قبل از خرید، گارانتی سمعک، بیمه سمعک، امکان تقسط هزینه سمعک از جمله خدمات سمعک محسوب می شود.


از کجا بهترین خدمات سمعک را بگیریم؟


بهترین خدمات سمعک در نمایندگی های مجاز سمعک ها ارائه می شود. کلینیک های معتبر هم یکی از مراکز مهم ارائه کننده خدمات سمعک می باشند.


چرا کلینیک سمعک تهران صفیر ؟


کلینیک سمعک تهران صفیر یکی از مراکز مهمی است که تمامی کارهای مربوط به تجویز سمعک توسط جناب آقای دکتر ولدبیگی متخصص تجویز سمعک انجام می شود. تجربه بیش از ۱۵ سال تجویز سمعک و نیز ارائه بهترین خدمات همراه با سرعت و دقت در کارها از امتیازهای منحصر به فرد این کلینیک می باشد.


چه خدماتی در کلینیک سمعک تهران صفیر ارائه می شود؟


مشاوره تخصصی سمعک قبل از خرید سمعک، گارانتی بی قیدوشرط سمعک ها، امکان تقسیط کردن بخشی از هزینه سمعک، ارائه باتری رایگان و تنظیم سمعک برای ۱۰ سال بخشی از خدمات سمعک تهران صفیر می باشد.


چرا از سمعک استفاده کنیم؟


استفاده نکردن از سمعک تبعات منفی زیادی از جمله افزایش کاهش شنوایی، انزوا، مشکل در روابط اجتماعی، افسردگی و مشکلات شناختی ایجاد می کند. استفاده از سمعک زندگی فرد را متحول می کند. توصیه می شود در صورت خرید سمعک، از کلینیک های معتبر با خدمات کافی سمعک تهیه کنید.


منبع:


https://tehransafir.com/%d8%ae%d8%af%d9%85%d8%a7%d8%aa-%d9%be%d8%b3-%d8%a7%d8%b2-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9/


 

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب