79

در دنیای امروزه، سیر پیشرفت تکنولوژی نسبت به قبل بسیار افزایش پیدا کرده است. عفونت گوش کودکان این پیشرفت ها درباره سمعک نیز وجود دارد و شاید بتوان گفت هرساله شاهد تغییر و پیشرفت هایی در زمینه های مختلف مربوط به سمعک هستیم. از نمونه های این پیشرفت ها می توان به وایرلس شدن سمعک ها اشاره کرد به عنوان مثال این تکنولوژی باعث می شود که افرادی که از سمعک استفاده میکنند بتوانند با استفاده از موبایل و نرم افزار سمعک برای اندروید ، سمعک خود را کنترل کنند و نیازی دست زدن به سمعک برای افزایش صدا یا تغییر برنامه یا … نداشته باشند و همچنین بتوانند با استفاده از برنامه های که روی موبایل نصب می شوند سمعک را در بسیاری از موارد کنترل و تغییر داد.


استفاده از دستگاه تست باکس برای بررسی سمعک


سمعک ها مانند هر وسیله الکترونیکی دیگری با گذشت زمان دچار استهلاک و ضعف عملکرد می شوند. شاید این قسمت از موضوع مهمتر باشد چرا که اگر در مناطق فرکانسی که مربوط به گفتار باشد علی رغم اینکه به نظر می رسد سمعک دارد به درستی کار میکند ولی در مناطق بخصوصی توانایی ارائه تقویت صدا بهینه را نخواهد داشت و شاید این موضوع وقتی فرد در محیط های پرسر و صدا قرار گیرد درک گفتار فرد به مخاطره می افتد. این عملکرد و اطمینان از درست کار کردن سمعک یک موضوعی بسیار تخصصی و با استفاده از وسایلی که در برخی از کلینیک های تخصصی شنوایی وجود دارد امکان پذیر است. اسم این دستگاه ها، Hearing test Box  است.در این رابطه، برای اینکه از عملکرد سمعک ها و نحوه عملکرد آنها آگاهی پیدا کنیم در ابتدا آنها را با استفاده از آنالیزور سمعک گوش مورد بررسی قرار خواهیم داد و چنانچه اگر نیاز به تعویض قطعه خاصی داشته باشد انجام می شود ولی اگر بخاطر گذشت زمان زیاد یا ضربه یا خود برند سمعک امکان ارائه کیفیت مناسب صدا متناسب با کم شنوایی افراد وجود نداشته باشد تعویض سمعک به افراد پیشنهاد می شود.با توجه به مطالب گفته شده، کلینیک سمعک تهران صفیر، برای این موضوع هم چاره اندیشی کرده است و این امکان را فراهم کرده است که افرادی که بخواهند سمعک های قدیمی و کهنه خود را با سمعک های جدید و دارای آخرین تکنولوژی های روز دنیا عوض کنند با برآورد منطقی سمعک های قدیمی و کسر از هزینه سمعک های جدید، مبادرت به خرید سمعک های جدید کنند.


همچنین اینکه در کلینیک سمعک تهران صفیر تمامی احتمالات در نظر گرفته شده است در کنار اینکه نهایت تلاش خود را بر انتخاب سمعک مناسب در همان مرحله اول گماشته می شود ولی با این وجود این احتمال در نظر گرفته می شود که افرادی که از این مجموعه سمعک دریافت می کنند آن رضایت دلخواه را بدست نیارند در این هنگام هم برای نیل به تجویز بهینه و کاربری سمعک، امکان تعویص سمعک با دیگر مدل ها و حتی دیگر برندها البته در یک مدت معین در نظر گرفته شده است. و لذا نهایت مشتری مداری اتخاذ خواهد ش


:منبع


https://tehransafir.com/%d8%aa%d8%b9%d9%88%db%8c%d8%b6-%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9/

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب