خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر

26

خیلی از دوستان این پرسش را بر ما داشتند که از کجا سمعک بخرم ؟ در پاسخ باید بگوییم که آگاهی از کم شنوایی و مشکلات ناشی از آن و همچنین شناخت در مورد سمعک و عملکرد آنها بدون شک نیازمند مشاوره های کاملا تخصصی است. از آنجایی که برای خرید و استفاده از سمعک خود فرد نقش مهمی در انتخاب سمعک ها دارد لذا قبل از انتخاب سمعک ها، اگاهی در مورد مزایا و معایب انواع سمعک می تواند بسیار به افراد کم شنوا در استفاده بهینه از سمعک کمک کننده باشد.


از طرفی از آنجایی که سمعک ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند شاید تنها استفاده از اینترنت برای جستجو سمعک و یا همچنین مشاوره گرفتن از افراد غیرحرفه ای منجر به خرید و تجویز ناموفق سمعک شود، به همین دلایل مشاوره گرفتن از منابع و افرادی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند می توانند در درک مشکل کم شنوایی و همچنین آگاهی از سمعک ها و تکنولوژی های جدیدی که در این زمینه بوجود آمده است و نیز انتخاب مناسبترین سمعک، بسیار حائز اهمیت است.


در راستای پرسش دوستان که از کجا سمعک بخرم ؟ به بررسی عوامل موثر در انتخاب سمعک نیز می پردازیم.


 عوامل موثر در انتخاب سمعک


عوامل بسیار زیادی در بروز کم شنوایی نقش دارد عواملی ازجمله پیرگوشی ، در معرض سر و صدای بلند بودن، استفاده از داروهای سمی گوش، بیماری های اتوایمیون گوش داخلی، کری مادرزادی، ضربه، عفونت و … دهه ها عوامل دیگر باعث کم شنوایی می شوند. بسیاری از مشکلات شنوایی با درمان دارویی یا جراحی بهبود خواهند یافت و بخش مهمی از کم شنوایی ها از جمله کم شنوایی های حسی عصبی درمان قطعی دارویی یا جراحی ندارند. لذا هنگامیکه یک فرد دچار مشکل شنوایی می شود در مرحله ابتدایی بررسی کامل شنوایی و منشاء یابی است و در صورتیکه با درمان دارویی یا جراحی قابل درمان شدن باشد باید تحت نظر پزشک قرار گیرند. و چنانچه این عمل میسر نباشد استفاد از سمعک گوش میتواند در رفع مشکل کم شنوایی بسیار کمک کننده باشد.


یکی دیگر از رسالت های کلینیک شنوایی سنجی و تجویز سمعک تهران صفیر این است که ، به افرادی که به نحوی اختلال شنوایی دارند به بهترین شکل ممکن چه از نظر ارزیابی شنوایی و چه مشاور و تجویز سمعک خدمت رسانی کند به همین دلیل افرادی که به کلینیک مراجعه می­کنند در ابتدا مورد ارزیابی تخصصی و کامل شنوایی قرار میگیرند سپس کم شنواییشان به زبانی بسیار ساده، برای آنها بازگو خواهد شد. مشکلاتی که با آن روبرو هستند و مشکلات و اختلالاتی که به تبع نوع و میزان کم شنوایی در آینده برای آنها اتفاق خواهد افتاد هم ترسیم خواهد شد.


مشاوره در کلینیک تهران صفیر


در ادامه مشاوره های تخصصی سمعک و  اطلاعات لازم در مورد همه سمعک های مورد نظر و متناسب با کم شنوایی به آنها داده می شود. در ادامه و پس از ارائه سمعک هم، قدم به قدم تا رسیدن به مرحله استفاده بهینه از سمعک، در صورت لزوم مشاوره های تخصصی داده می شود. متخصصین کلینیک سمعک تهران صفیر، مشاوره های تخصصی خود را به صورت کاملا تخصصی و با جزییات در مورد بیشتر سمعک های خوب و به روز دنیا ، به صورت رایگان به شما خواهند داد. کافی است برای گرفتن این اطلاعات با ما تماس بگیرد و در تمام زمینه های مربوط به شنوایی و سمعک مشاوره دریافت کنید. در هنگام مشاوره اولیه تلفنی، در مورد سن ،جنس ، شغل میزان و نوع کم شنوایی از شما سوال خواهد شد و همچنین یک برآورد کلی در مورد سمعک هایی که مناسب فرد کم شنوا است داده خواهد شد. از نظر قیمتی هم اطلاعات لازم در مورد قیمت سمعک های موجود در ایران به افراد داده میشود. بنابراین چنانچه شما در مورد سمعک و خرید سمعک نیاز به مشاوره دارید با ماتماس بگیرید تا اطلاعات لازم و کافی در مورد خرید سمعک دریافت نمایید.


کلام پایانی


کم شنوایی درمان دارد. سمعک و کاشت حلزون گوش دو گزینه اصلی برای رفع مشکل کم شنوایی است. سمعک خصوصا کمک شایانی به افراد دارای کم شنوایی می کند، ارتباط از دست رفته را بازیابی می کند شور و نشاط را به زندگی بر میگرداند افراد از آثار سوء کم شنوایی مانند انزوا، افسردگی، آلزایمر، فراموشی و … به دور خواهند ماند. برای برطرف کردن مشکل کم شنوایی تردید نکنید و زمان را از دست ندهید چرا که بدون سمعک زمان به ضرر شما می گذرد و با سمعک زمان به سود شما. ما در کنار شما هستیم تا بهترین نوع سمعک های روز دنیا را با بهترین روش های تجویزی در اختیار شما قرار دهیم.


منبع:


https://tehransafir.com/%d9%85%d8%b4%d8%a7%d9%88%d8%b1%d9%87-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d8%b1%d8%a7%db%8c%da%af%d8%a7%d9%86-%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9/

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب