اصلاح طبیعی فرم چانه توسط دکتر مهاجری نژاد

40

زاویه سازی و اصلاح فرم چهره جایگاه ویژه ای در زیبایی صورت دارد. زاویه‌های مشخص استخوانی و فرم چهره قلبی در خانم‌ها و چهره مکعبی درشت همراه با کات گونه زیبا در آقایان جذابیتی بی‌نظیر به چهره می‌دهد.


امروزه عمل های زیبایی همچون زاویه سازی صورت  ، بین آقایان و خانم ها بسیار محبوب و پرطرفدار است. زاویه سازی صورت  ، علاوه بر فرم دهی به صورت و چانه، باعث جوانسازی و زیبایی پوست نیز می شود. عمل زاویه سازی صورت با روش های گوناگونی قابل انجام است که هر یک معایب و مزایایی دارند. عمل زاویه سازی فک را می‌توان با روش‌های مختلفی انجام داد؛ از جمله کوچک کردن فک، لاغر کردن صورت و بزرگ و برجسته کردن چانه و گونه از طریق تکنیک‌های مختلفی مانند  تزریق ژل ، تزریق چربی ، پروتز و لیفت با نخ


گرایش به زیبایی در همه انسان ها وجود دارد و داشتن ظاهری بهتر، باعث بالارفتن اعتماد به نفس در افراد می شود. اینکه افراد همیشه زیباتر و بهتر به نظر برسند، برای همه مهم و قابل اهمیت است. از سوی دیگر وجود هر گونه عیبی در صورت، باعث کاهش اعتماد بنفس در افراد می شود. به همین دلیلی عمل های زیبایی که در ناحیه صورت انجام می شود، همیشه محبوبت ویژه ای در بین خانم ها و آقایان داشته است. اگر از اندازه چانه خود راضی نیستید و یا حس می کنید که فک شما نامتقارن است، می توانید با این عمل عیوب صورت خود را برطرف نمایید. در واقع عمل زاویه سازی صورت ( مادلینگ چهره ) ، یکی از عمل های زیبایی جهت رفع عیوب چانه و حالت دادن به صورت است که توسط دکتر مسعود مهاجری نژاد  انجام می شود.


کانتورینگ و فرم دهی چهره سبک‌های بسیار متفاوتی دارد. هر پزشک سبک و سلیقه خاص خود را دارد، در هر فرهنگ و گویشی یک فرم چهره نماد زیبایی به حساب می‌آید، گاهی چهره‌های گرد مورد پسند است گاهی چهره‌های قلبی و گاهی هم چهره زاویه‌دار، پس در مراجعه به پزشک دقت کنید.


پزشکی را برای زیبایی چهره خود انتخاب کنید که سلیقه‌ای مشابه سلیقه خودتان داشته باشد.


.

پست های اخیر از دکتر مسعود مهاجری نژاد :
 هر آنچه باید از هایپرهیدروزیس بدانید
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1403.01.19
 هر آنچه باید از فیلر بینی بدانید
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1403.01.18
 درمان ریزش مو با دارو
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1402.11.19
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب