لذت از سکس- چونه از سکس با همسر خود لذت ببریم

68

رابطه جنسی فقط برای تولیدمثل نیست. سکس باید تجربه ای لذت بخش برای هر دو طرف باشد و پیوند بین زوج ها را تقویت کند. رابطه جنسی عملی بسیار صمیمی و نزدیک بین دو نفر است و نیاز به آموزش شما و همسرتان دارد تا هر دو بتوانید از آن لذت ببرید


نکاتی هست که با رعایت کردن آنها می توانید لذت خود را از یک رابطه بیشتر کنید.


1- نظافت و خوشبو  بودن یکی از عوامل لذت بردن هنگام رابطه است.
اگر دهان همسر شما بوی نامطلوب داشته باشد ، قطعا وقتی شما لبان همسر خود را می بوسید ، احساس خوبی نخواهید داشت و همچنین اگر بدن او بوی نامناسب داشته باشد از بغل کردن او اکراه خواهید داشت. همین موضوع در مورد شما نیز صادق است. همسر شما هم ترجیح می دهد شما تمیز و خوش بو باشید تا  بغل کردن شما برای او لذت بخش باشد.
آقایان محترم همانطور که شما هلو را  شسته شده می خورید خانمها هم  دوست دارند حتی موز را  شسته شده بخوردند چه برسه به خیار
یکی از مسایل ما ایرانی ها اینه که چون مسلمان هستیم بعد از نزدیکی غسل واجب داریم. بخاطر همین برخی حمام کردن خود را به بعد از رابطه موکول می کنند ، درحالیکه باید قبل از رابطه دوش گرفته شود و با بدن تمیز و ریلکس به رختخواب باید رفت..


2- همسر خود را دوست داشته باشید.


انسانها از چیز هایی که دوست دارند بیشتر لذت می برند. اگر همسر خود را دوست داشته باشید ، حتی از گرفتن دستان او لذت خواهید برد. از بغل کردن و بوسیدنش لذت خواهید برد .از نوازش کردنش لذت خواهید برد.


قبل از شروع به سکس به خوبی های همسر خود فکر کنید. لحظات خوبی که با هم داشتید را به خاطر بیاورید. شیطونی هایی که در دوران نامزدی داشتید را تجسم کنید . سعی کنید هرچه بیشتر محبت  همسر خود را در قلب خود شعله ور تر کنید. در اینصورت از درکنار او بودن بیشتر لذت خواهید برد . نکات جذاب همسر خود را برجسته کنید ، اگر اندام جذابی دارد به آنها بیشتر دقت کنید. اگر خودتان هم نقطه قوتی دارید آنها را برای همسر خود برجسته و نمایان کنید. اجازه دهید همسر شما نیز از دیدن اندام شما لذت ببرد..


3-سکس را دوست داشته باشید


بعضی افراد همسر خود را دوست دارند ولی رابطه جنسی را امری پست و حیوانی می دانند و از انجام آن حتی اکراه دارند. بعضی ها با وجود اینکه همسر قانونی و شرعی هستند ، آن را ناپسند و گناه می دانند.سعی کنید دیدگاه خود را عوض کنید . رابطه جنسی یکی از لذتهایی هست که خداوند در نهاد انسانها قرارداده است. از خود سکس لذت ببرید ، حتی اگر رابطه عاطفی شما و همسرتان به جایی رسیده است که دیگر مثل سابق همدیگر را دوست ندارید ، باز هم سعی کنید از خود سکس لذت ببرید. هنگام رابطه اصلا به خود همسرتان فکر نکنید . چشمهای خود را ببندید و با تمام تمرکز از سکس لذت ببرید.


هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و چون در می اید مفرح ذات. شروع سکس را آرام و مثل یک نفس عمیق کشیدن تصور کنید. همانطور که ارام آرام هوا را به داخل تنفس می کنید و از آن لذت می برید ، از لحظه به لحظه ورود آن هم لذت ببرید. بگذارید آرام آرام به پیش رود و حس یک یخ شکن که توده های یخ را به آرامی می شکافد و جلو می رود را داشته باشید. هنگام خروج نیز به آرامی و با آرامش این کار را انجام دهید و از لحظه لحظه خروج آن لذت ببرید


 منظورم فقط آقایان نیست .  اتفاقا خانم ها بیشتر  می توانند از لحظه لحظه ورود و خروج  لذت ببرند . درد لحظه ورود و راحتی لحظه خروج )
فکر کنید این آخرین باری هست که می توانید سکس کنید  ، پس نهایت لذت خود را از آن ببرید. طوری اینکار را انجام دهید که برای شما تبدیل به خاطره شود.
در زمان  متاهلی ، چون سکس تقریبا همیشه در دسترس هست و فکر می کنیم فردا  هم می توانیم انجام دهیم ، غالبا برای لذت بردن از امروز برنامه ای نداریم.
به یاد بیاورید دوران مجردی را که در به در دنبال یک فرصت بودید تا خودتون را تخلیه کنید. امروز این فرصت را دارید
.


4- پوزیشن مورد علاقه خود را انتخاب کنید.


بعضی ها همیشه از پوزیشن های سکس تکراری استفاده می کنند.در صورتی که استفاده از  پوزیشن های جدید می تواند ارگاسم بهتری برای شما و شریک زندگی تان به ارمغان بیاورد و رابطه جنسی شما را بسیار لذت بخش تر کند.
بعضی از حالت ها ممکن است باعث ایجاد درد در شما یا همسرتان شود. در این حالت حتما با هم هماهنگ باشید.
بعضی پوزیشن ها تماس پوستی و ارتباط چشمی بیشتری دارند ، ممکن است شما با دیدن حالت چشم ها و لذت بردن همسرتان ، بیشتر تحریک شوید و خود نیز لذت دوچندان ببرید.


5- مکان مناسبی را برای اینکار انتخاب کنید.


در جایی اینکار را انجام دهید که ارامش دارید. البته بعضی ها هیجان را دوست دارند و هنگام استرس بیشتر لذت می برند. زمانی را بخاطر بیاورید که هنوز عروسی نکرده بودید و دزدکی کارهایی می کردید. اگر شما از این دسته افراد هستید می توانید گاهی  شیطونی های زمان مجردی را بعد از عروسی هم انجام دهید.


6- زمان مناسب.


در زمان مناسب این کار را انجام دهید. وقتی که هر دو دغدغه فکری ندارید و یا کار مهمی که باید انجام شود را ندارید. اگر هم کار مهمی دارید فعلا همه چیز را کنار بگذارید . الان زمان لذت از بردن هست پس فکر خود را خالی کنید.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب