طراحی سایت پزشکی

73

طراحی سایت پزشکی در حال حاضر یکی از مهم ترین اقدامات برای برندسازی و تبلیغات پزشکان و مراکز درمانی محسوب می‌شود. 


گستردگی استفاده از اینترنت و حضور در فضای مجازی و جستجو در مرورگرها به جای پرس و جو به شیوه های سنتی از علل اهمیت تبلیغات در فضای مجازی به حساب می آیند. جالب است بدانید تحقیقات اخیر نشان داده است که بیش از هفتاد درصد از افراد در اینترنت به دنبال اطلاعات و مراقبت‌های بهداشتی هستند و این نشان می دهد میلیون ها بیمار بالقوه در جستجوی شما و سایت پزشکی شما هستند.



طراحی سایت پزشکی و تبلیغات


برخی پزشکان بیان می کنند که بیماران خود را دارند و نیاز به رقابت با سایر پزشکان و تبلیغات برای جذب بیمار بیشتر ندارند به همین دلیل طراحی سایت پزشکی را کاری بیهوده می دانند اما همین پزشکان پس از مدتی برای آموزش به بیماران شان دچار مشکل می شوند و همکاران آنان در مطب ساعت ها باید پاسخگوی سوالات تکراری بیماران باشند که این تنها با طراحی سایت پزشکی و قرار دادن اطلاعات کامل و مورد نیاز بیماران برطرف خواهد شد.


تبلیغات موثر چگونه امکانپذیر است؟


در حال حاضر بسیاری از پزشکان و مراکز درمانی به اهمیت تبلیغات اینترنتی پی برده و به روش های مختلف سعی در معرفی خود و برندسازی برای خود هستند اما تا چه حد می توانند در این راه موفق باشند؟


تبلیغات در فضای مجازی نیازمند نقشه راه است. بسیاری از پزشکان و مدیران مراکز درمانی با وجود تخصیص هزینه های هنگفت در این راه آنطور که باید موفق نبوده اند. ما در دکتر وب بهترین روش ها برای تبلیغات موثر را معرفی نموده و تا با ارائه بهترین خدمات تا رسیدن به هدف نهایی در کنارتان خواهیم بود.


برای شروع چه کنیم؟


بسیاری از پزشکان و مدیران مراکز درمانی نمی‌دانند برای طراحی سایت پزشکی و برندسازی باید از کجا شروع کنند. همچنین بسیاری از پزشکان سایتی دارند که سال‌هاست شروع به کار نموده اما به نتیجه مطلوب نرسیده اند. 


دکتر وب از شروع طراحی سایت در کنار شما خواهد بود. نیازی نیست وقت خود را برای تولید محتوا و جستجوی محل مناسب برای تبلیغات به هدر بدهید. تمامی اقدامات مورد نیاز از خرید دامنه و هاست، طراحی سایت، تولید محتوا، محتواگذاری پیوسته و درج تبلیغات شما در سایت‌های مختلف توسط تیم ما انجام می‌شود. کافیست با ما تماس بگیرید.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب