۷ ویژگی اساسی یک سایت پزشکی خوب

50

با افزایش میزان دسترسی افراد به اینترنت، این ابزار به محبوب ترین و برگزیده ترین منبع اطلاعاتی تبدیل شده است. اینترنت فرصت های عالی برای پخش اطلاعات پزشکی ارائه می دهد. کیفیت داده ها به عنوان یک موضوع گسترده در نظر گرفته می شود که اساساً زندگی انسان را تحت تأثیر قرار می دهد. امروزه، قبل از ورود به ساختمان، بیماران می‌توانند از طریق سایت پزشکی مرکز درمانی یا مطب پزشک مورد نظر حرکت کنند تا از تمام اطلاعات تعیین‌کننده استفاده کنند. معمولا طراحی سایت پزشکی موفق می‌تواند به میزان چشمگیری مراجعه‌کنندگان به مطب و رضایتمندی آنان را افزایش دهد.



ویژگی های ضروری وب سایت پزشکی


اگر می خواهید وب سایت شما موفق باشد، باید ویژگی های زیر را در نظر بگیرید:


نوبت دهی آنلاین: این ویژگی رزرو نوبت را برای بیماران بالقوه راحت تر می‌کند. لازم نیست پرداخت آنلاین داشته باشید اما استفاده بیماران از نوبت دهی سایت شخصی شما رضایت آنان را جلب خواهد نمود. نوبت دهی باید با ارسال پیامک همراه باشد. می‌توانید جملاتی زیبا در پیامک رزرو نوبت برای بیماران خود ارسال کنید تا احساس خوبی از اولین تجربه مراجعه به مطب شما داشته باشند.


اطلاع رسانی ساعات کار: این به کاربران کمک می کند تا اطلاعات دقیقی از ساعات کاری فعال بیمارستان را داشته باشند و برای حضور در مطب شما برنامه ریزی نمایند. لازم است در صورت تعطیلی و عدم حضور شما در روزهای کاری از قبل در سایت اطلاع رسانی انجام شود.


اطلاعات تماس: مکان و اطلاعات تماس نقش حیاتی ایفا می کند زیرا بسیاری از بیماران جدید و فعلی ممکن است به دنبال اطلاعات وب سایت شما باشند. افزودن این اطلاعات ممکن است به بیماران کمک کند در صورت داشتن هر گونه مشکل و نگرانی هنگام رزرو نوبت، رسیدن به بیمارستان یا هر گونه نگرانی دیگر، با آنها تماس بگیرند. این اطلاعات باید از قسمت‌های مختلف سایت باید در دسترس باشند.


تخصص ها و خدمات: این فرصتی است تا حوزه تخصص خود را به نمایش بگذارید. خدمات را به طور واضح، مختصر و ساده بیان کنید. سعی کنید هنگام سفارش طراحی سایت پزشکی کلیه خدمات اصلی خود را در صفحه اول درج کنید و برای هر خدمت یک صفحه مجزا ایجاد کنید.


دسترسی اورژانسی: برخی پزشکان مثل پزشکان انکولوژیست، رادیوتراپیست و جراحان بیمارانی دارند که گاهی نیاز به ارتباط اورژانسی با پزشک‌شان دارند. یک شماره تلفن برای تماس اورژانسی در سایت قرار دهید که شخصا پاسخگو باشید یا منشی شما آن را جواب دهد.


درباره دکتر:‌ در صفحه درباره من اطلاعات کاملی از خود و تخصص خود درج نمایید. در صورتی‌که گواهینامه‌های معتبری دارید نیز برای جلب اعتماد بیماران آن‌ها را در سایت قرار دهید.


مطالب آموزشی: وبلاگ ها برای وب سایت های پزشکی بسیار مهم هستند زیرا سئوی سایت را بهبود می بخشند، ترافیک سایت شما را افزایش داده و وب سایت پزشکی شما را به عنوان متخصص در این زمینه طبقه بندی می کنند. الگوریتم‌های گوگل به شدت به محتوای وب سایت متکی است. اگرچه نوشتن و ویرایش پست های وبلاگ بسیار زمان بر است، اما ترافیک اضافی ایجاد می کند. می‌توانید علاوه بر طراحی سایت پزشکی، تولید محتوا را نیز برون سپاری کنید و آن را به شرکتی که در این زمینه تجربه کافی دارد بسپاری و خود بر آن نظارت نمایید.


طراحی سایت پزشکی در دکتر وب


ما در دکتر وب برای اولین بار در ایران به صورت تخصصی طراحی سایت پزشکی، سئوی سایت پزشکی و تولید محتوای پزشکی انجام می‌دهیم. اگر به دنبال توسعه یک وب سایت پزشکی هستید، پیشنهاد می‌کنیم با ما تماس بگیرید و از مشاوره تلفنی رایگان دکتر وب استفاده کنید. شما می‌توانید هر روز حتی در ایام تعطیل با شماره تلفن ۰۲۱۸۶۰۳۶۵۹۰ تماس حاصل فرمایید.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب