ماندگاری تزریق ژل لب روسی چقدر است؟

80

امروزه یکی از تکنیکهای زیبایی که افراد و به خصوص بانوان انجام میدهند تزریق ژل برای لب هست تا زیبایی خود را بیشتر کنند و به مدل لب دلخواه برسند، یکی از این مدلها لب روسی است که ما قصد دارین در این مقاله درباره تزریق ژل لب روسی و موارد زیر که نام برده شده است بیشتر بحث و مطالعه کنیم.



• مدل لب روسی


•تزریق ژل لب روسی چگونه انجام میشود؟ 


•ژل مدل لب روسی 


•آیا بعد تزریق ژل لب روسی به مراقبت نیاز است؟


مدل لب روسی


همانطور که میدانید روسها و به خصوص دخترا و بانوان روسی از زیباترین نژادها به شمار میروند و عامل زیبایی چهره آنها پوست سفید و به ویژه لبهای قلوه مانندشان هست، به همین دلیل سایر کشورها از جمله ایران مدل لب آنها را میپسندند و با روشهای مختلف شبیه آن درست میکنند و همین شباهت باعث شده است که نام این مدل لب را لب روسی بنامند.


در این مدل روی لب بالا نسبت به لب پایین تمرکز بیشتری میکنند و تزریق ژل بیشتری نیز صورت میگیرد، در این صورت لب با حجیم شده و جلوهای خاص پیدا میکند. مدل لب روسی اغلب دو طرف لب بالا برجسته و وسط لب که به موازات خط بین دو حفره بینی است کم حجم است، با این توضیح لب حالت به دو قسمت تقسیم میشوند.


همچنین در مدل لب روسی سعی بر این است که ارتفاع لبها بیشتر شده تا برجسته و بزرگتر دیده شود این خاصیت لب سبب زیبایی چهره و فرد شده و به وی حس خوبی میدهد. برای افزایش ارتفاع لب معمول ژل را در قسمت تاج لب که بالاترین قسمت لب به شمار میآید تزریق میکنند. اگر مدل لب روسی را نمیشناسید بهترین نمونه آن را میتوانید در تبلیغات رژ مشاهده کنید، زیرا اغلب برندها از مدل لب روسی برای استفاده از رژ استفاده میکنند.


تزریق ژل لب روسی چگونه انجام میشود؟


اگر به فکر این هستید که در لبهای خود تغییری ایجاد کرده و از تزریق ژل استفاده کنید بهتر است زیر نظر فرد متخصص و یا مختصص پوست این کار را انجام دهید زیرا انجام اصولی و بهداشتی تزریق ژل بسیار حیاتی و مهم است. برای تزریق ژل مدل لب روسی ابتدا محل لب و خط لب با شوینده مناسب تمیز شده سپس توسط الکل نیز ضدعفونی میگردد. افرادی که تمایل به لب روسی دارند باید به این نکته توجه کنند که این مدل به دلیل بزرگ شدن لبها ممکن است مناسب هر چهرهای نباشد.


در مرحله بعد در صورت داشتن ژل و یا چربی از قبل پزشک معالج آن را با روشهای مخصوص خالی و حذف میکند زیرا وجود ژل قبلی تاثیر و فرم پذیری لب را کاهش میدهد و این احتمال وجود دارد که مدل روسی خیلی دلخواه نشود. در این مرحله بلافاصله بی حسی به اطراف لب و دهان زده میشود و نیم ساعت الی چهل و پنج دقیقه به آن زمان داده میشود.


بعد از بی حس شدن برای تزریق از آمپول با سر بسیار ریز و مخصوص استفاده میشود، تزریق به طور معمول برای مدل لب روسی از داخل شروع شده و به سمت بالا و خط لب کشیده میشود و بنا بر دستور پزشک میزان تزریق در هر قسمت متفاوت است، اما با این وجود بیشترین حجم تزریق در خط لب بالا و در قسمت دو تاج بالای لب صورت میگیرد.


در مدل لب روسی اگرچه تزریق ژل تنها در لب بالا انجام میشود اما زیبایی و تناسب لبهای بالا و پایین نیز بسیار حائز اهمیت‌اند به همین دلیل متخصص زیبایی که مهارت بیشتری دارد باید تناسب لبها نسبت به هم و همچنین نسبت به سایر اعضای صورت را در نظر بگیرد و اگر صلاح دید تزریق لب پایین را نیز انجام دهد تا دو لب با یکدیگر هماهنگ و یک اندازه باشند.


ژل مدل لب روسی


لازم به ذکر است که در اینجا بیان کنیم که منظور از ژل برای تزریق به مدل لب روسی چیست و حاوی چه موادی میباشد؟ معمولا منظور از ژل ترکیب شیمیایی به نام اسید هیالورونیک است که در بدن نیز وجود دارد و با تزریق به آرامی جذب پوست شده و موجب برجسته سازی لب میشود. باید گفت برای انجام مدل لب روسی چندین روش وجود دارد که اولین و البته راحتترین آنها تزریق ژل است ما بقی عبارتاند از:


1.تزریق چربی


2.تزریق کلاژن


3.پروتز


برای تزریق چربی به لب معمولا از چربی شکم برداشته و بعد از سانتریفیوژ کردن آن، توسط مختصص پوست به لب تزریق میشود. این روش البته نسبت به تزریق ژل به زمان بیشتری ناز دارد، علاوه بر این روش تزریق ژل طبیعیتر بوده و عوارض کمتری نیز دارد و همچنین تزریق ژل به کلاژن سازی پوست کمک کرده و از این جهت تاثیر بیشتری خواهد داشت.


گفتیم از آنجایی که کلاژن خاصیت سفت کنندگی داشته و با تزریق ژل به لب تحریک میشود عمر ماندگاری روش تزریق ژل را بیشتر میکند، به طور معمول ژل در مدل لب روسی حدود یک سال الی 18 ماه ماندگاری دارد که این زمان میتواند تحت تاثیر عوامل مختلف مثل مواد باکیفیت، مراقبتهای بعد آن و غیره کمتر و یا بیشتر شود.


آیا بعد تزریق ژل لب روسی به مراقبت نیاز است؟


در اکثر اوقات تزریق ژل لب روسی هیچ گونه عوارض خاصی ندارد اما با این حال توصیه می شود چند مورد زیر را مدنظر داشته باشید تا بهترین بازخورد و نتیجه را مشاده کنید.


•بهتر است در یک هفته اول بعد تزریق ژل لب روسی از انجام فعالیتهای سنگین خودداری کنید.


•میتوانید برای کمک به بهبود درمان قرص ویتامین D مصرف کنید.


•کمپرس آب یخ نیز متواند به جلوگیری از ورم بیش از حد و کبودی لب جلوگیری نماید.


جمع بندی


همانطور که گفتیم امروزه زیبایی برای افراد از اهمیت خاصی برخوردار است و افراد از تکنیکهای آرایشی از قبیل تزریق ژل لب روسی بسیار انجام میدهند و میتوان گفت بعد از بوتاکس تزریق ژل رتبه دوم را دارد، با همه اینها افراد باید توجه داشته باشند که اول از همه سلامتی و به خطر نینداختن سلامت اعضای بدن اهمیت بیشتری دارد پس در انجام اینگونه موارد توجه بیشتری داشته باشید. لازم است به کلینیک های زیبایی با حضور متخصصین زیبایی مراجعه نمایید و از انجام هریک از امور زیبایی مانند تزریق بوتاکس، ژل لب و... در آرایشگاه‌ها اکیدا خودداری نمایید.


ما در کلینیک زیبایی مدرن دکتر مهاجری نژاد بهترین پیشنهاد برای برجسته نمودن زیبایی شما را ارائه می‌نماییم. برای دریافت نوبت می‌توانید از طریق سایت دکتر مسعود مهاجری نژاد به آدرس https://drmmohajerinejad.com اقدام به رزرو وقت در تاریخ و ساعت مورد نظر نمایید و یا با شماره تلفن ۲۲۶۵۰۲۴۷ (کلینیک ایران، تهران، الهیه) تماس حاصل فرمایید.

پست های اخیر از دکتر مسعود مهاجری نژاد :
 هر آنچه باید از هایپرهیدروزیس بدانید
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1403.01.19
 هر آنچه باید از فیلر بینی بدانید
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1403.01.18
 درمان ریزش مو با دارو
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1402.11.19
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب