33

جدیدترین روش رفع چاقی موضعی با دستگاه پیشرفته LPG درمطب دکتر مهسا سعیدیان

در مواردی بعد از رژیم های کاهش وزن ،در نقاطی از بدن تجمعی از چربیهای موضعی باقی می ماند که بدلیل ایجاد چروکهای پوستی به آن نمای پوست پرتقالی یا سلولیت اطلاق می شود. رژیم غذایی به همراه فعالیت بدنی مناسب برای همه افرادی که از این نوع چاقیهای موضعی رنج می برند توصیه می گردد. ولی تجربیات و مطالعات نشان داده اند که این توده های چربی با رژیم غذایی و ورزش به تنهایی از بین نمی روند. ما در در کلینیک تغذیه و رژیم درمانی بهبود علاوه بر ارئه خدمات رژیم درمانی تحت نظر متخصصین تغذیه و همگام با سایرمرکز پیشرفته دنیا از جدید ترین روش علمی اندرمولوژي و مجهزترین دستگاه LPG برای درمان لاغری موضعی و رسیدن به تناسب اندام ایدآل کمک گرفته ایم.
دستگاه LPG یکی از موثر ترین و بی خطر ترین دستگاه های لاغری موجود می باشد که طبق تحقیقات انجام شده که استفاده از آن بعنوان یک استاندارد طلایی و یک روش سالم و موثر برای درمان سلولیت و رفع چربی های موضعی پوست شناخته شده است. این شیوه کاملا طبیعی و غیر تهاجمی بوده و هیچ گونه عار ضه ای در بر ندارد. از این دستگاه برای نواحی مختلف بدن نظیر شکم ، پهلو ، بازو و نیز قسمتهای مختلف بدن که سلولیت موضعی دارند می توان استفاده کرد.

اندرمولوژي چيست؟
اندرمولوژي علمي است که LPGآن را به عنوان دانشي جديد در گستره پزشکي و تندرستي -ورزشي به جهانيان معرفي کرده است. اندرمولوژي به معناي مطالعه و کار روي بافت هاي نرم بدن و روشي است که موجب ايجاد تغييراتي در بافت ها از جمله کنترل سلوليت و رفع چاقي موضعي، جوان سازي پوست، بهبود ترک هاي پوست، کمک به رفع افتادگي پوست و در نهايت سلامت و تندرستي مي شود. درواقع سيستم رولينگ كه با مكش تركيب شده است درمان سلوليت را سبب مي شود. اين تحريك مكانيكي تكرار شونده متابوليسم سلول هاي چربي را مجددا فعال مي سازد، تجمع سلول هاي چربي شكسته شده و بدن فرم بهتري پيدا مي كند.

روش مورد تایید FDA
روشهای مختلفی در کنار رژیم غذایی و ورزش در دنیا مورد استفاده قرار می گیردLPG یا اندورمولوژی یکی از روشهای نوین برای درمان سلولیت است. سیستم این دستگاه رولینگ توام با مکش که همان تحریک طبیعی سلولهای از کار افتاده است.این روش تنها روشی است، که مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) قرار گرفته است.

مکانیسم های اثر LPG :
دستگاه LPG با سه مکانیسم زیر موجب تغییرات بافت چربی میشود:
برقراری مجدد جریان خون و لنف در بافتهایی که دچار سلولیت شده اند.
افزایش جریان خون و در نتیجه از بین بردن مواد زائد تجمع یافته و به همین ترتیب بهبود متابولیسم و تبادلات سلولی در پوست از جمله فیبروبلاستها
تحریک فیبروبلاستها جهت تولید کلاژن و الاستین رفع غبغب و شلی پوست و کاهش سایز در نواحی شکم، پهلو، باسن، شانه ها و رانها از دیگر موارد استفاده از این روش است
پاسخ به چند پرسش شایع در مورد سیستم LPG
آیا سیستم LPG شیوه جدیدی است؟
بله در این تکنیک جدید ، با افزایش گرمای موضعی و گردش لنفاوی متابولیسم سلولها افزایش می یابد،چربیها و بافتهای کلاژن می شکنند و پوست نمای صافتری به خود میگیرد.
ولی باید در نظر داشت که برای درمان چاقی و داشتن تناسب اندام رعایت رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش را همراه با LPG ضروری است.

برای دستیابی به نتیجه قابل قبول به چند جلسه نیاز است؟
به حدود5 تا 20 جلسه فشرده (حدود 2تا3 جلسه در هفته) نیاز است که طول مدت هر جلسه 45-35 دقیقه می باشد. برای حفظ نتیجه بدست آمده ممکن است نیاز به انجام دوره ای LPG بر حسب ضرورت باشد.


آيا LPG مي تواندجايگزين ليپوساكشن باشد؟
ليپوساكشن عمل جراحي زيبايي است كه از طريق خارج نمودن مقداری از چربي هاي اضافه بدن انجام مي شود اما قادر به درمان سلوليت هاي موضعي و تقويت بافت همبند و عضلات نمي باشد، علاوه بر این که لیپوساکشن به دلیل آن که یک عمل جراحی تهاجمی است دارای عوارض متعددی می باشد. اما اندورمولوژی یک روش غیر تهاجمی است که توسط مراکز علمی معتبر مورد تایید قرار گرفته است. در نهایت باید بدانید که LPG در درمان افتادگیهای پوست ناشی از کاهش وزن، بزرگی شکم بدنبال زایمان و عمل سزارین در خانمها می تواند موثر باشد.


با LPG از همان جايي که مي خواهيد لاغر شوید
LPG براي مبارزه اختصاصي با چربي هاي مقاوم و انباشته شده که در محدوده شکم، ران، لگن، باسن و بازو ها تجمع يافته اند طراحي شده است. بافت هاي ضخيم و سخت که سلول هاي چربي را احاطه کرده اند نرم شده و به تدريج به همراه رژيم و ورزش چربي هاي مقاوم انباشته شده کم مي شوند. صاف شدن، بالا کشيده شدن مناطق فروافتاده باسن، همين طور برطرف شدن چربي هاي در برگرفته آنها و تراشيده شدن برجستگي پهلو و لگن از معجزات اين روش است که از اين روش ها در در کلینیک تغذیه و رژیم درمانی بهبود به شکل کاملا علمي توسط سایز متخصص تغذیه و کارشناسان آموزش دیده استفاده مي شود .
ليفت ماساژ: از کاربردهاي دیگر LPG مي توان به بازسازي و استحکام پوست صورت ،ليفتينگ صورت و رفع چين و چروک برطرف کردن منافذ باز پوست و برطرف کردن غبغب و تاخیر در فرآيند پيري اشاره کرد.
اندرموتراپي: شاخه دیگر از عملکرد دستگاه LPG است که در درمان مشکلات ساختــاري بدن از جمله کمردرد، روماتولوژي ، آسيب هـاي ورزشي و عضلاني نقش حمايت کننده و تسکيني دارد.

LPG چربی سوزی موضعی را تا 70 درصد افزایش میدهد

LPG می تواند با حذف چربیهای موضعی ظاهری زیبا به اندام شما بدهد.

LPG یکی از پیشرفته ترین تکنیکهای صد در صد طبیعی برای جوان سازی پوست است.

پست های اخیر از دکترمهساسعیدیان :
 مزوتراپی
دکترمهساسعیدیان 1393.08.22
 لاغری موضعی
دکترمهساسعیدیان 1393.08.08
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب