دستیابی به رویای حذف چربی ها با لیپوماتیک

71

چاقی معضل دنیای امروز است . کم تحرکی در کنار مصرف غذاهای چرب عامل افزایش وزن و چاقی شده است . اکثر مردم  برای کاهش وزن اضافه خود حاضر به انجام هر روشی می‌شوند و بدون اینکه به عوارض  و حتی هزینه‌های آن توجه کنند  خود را در معرض انجام هرگونه عمل جراحی قرار می‌دهند.


در موارد چاقی واضافه وزن قابل توجه ، فرد بایستی به دنبال رعایت رژیم های غذایی کم کالری و برنامه ورزشی منظم باشد. اما در مواردی که وزن فرد طبیعی است یا اضافه وزن مختصری وجود دارد می توان از روشهای مختلف لاغری موضعی برای برداشتن تجمعات موضعی و رفع بد شکلی تنه یا اندام استفاده نمود.
روشها و دستگاه های متفاوتی برای تخریب بافت چربی طی چند دهه اخیر ساخته و به تکامل رسیده اند. بکارگیری امواج ماوراء صوت ، امواج رادیو فرکانس ، کرایو لیپولیز از جمله این تکنولوژی هاست . روشهای دیگری همچون لیپوساکشن ، لیزر لیپولیز و لیپوماتیک به منظور بدست آوردن نتایج سریع تر و کم بازگشت تر تکامل یافته اند . و در نهایت در موارد آویزان بودن پوست و چربی شکم انجام جراحی نتایج بهتری دارد.
دست یابی به روشی که کمترین آسیب بافتی و مخاطرات را داشته باشد ، بی بازگشت بوده و بیمار سریعتر بهبود یابد ؛ جزء اهداف پزشکان متخصص زیبایی و پژوهشگران این شاخه از پزشکی است. در این راستا دستگاه لیپوماتیک ساخته شده است.
از میان روش هایی که باعث لاغری در فرد میشود تنها روشی که باعث میشود سایز شخص ماندگار و بدون بازگشت باشد و همچنین باعث کاهش تعداد سلول های چربی می شود  روش مطمئن و مفید لاغری با لیپوماتیک می باشد. لیپوماتیک به دلیل اینکه سلول های چربی بدن را از بدن خارج میکند باعث کاهش این سلول ها می شود و امکان چاقی در آن ناحیه وجود نخواهد داشت.
با لیپوماتیک میتوان چربی اضافی را از مناطق مختلف بدن همچون شکم، پهلو، ران، باسن ، پشت و بازو خارج کرد و به دلیل دقت و ظرافت کار با این دستگاه روی بخشهای حساس تر مثل ساق ، صورت ، گردن و زانو نیز کار کرد.



-------------------------
-------------------------

*** انجام عمل ها در بیمارستان فوق تخصصی ***
** جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داده شده تماس حاصل فرمایید. **

22827614
22827615
22285157
09126165288

پست های اخیر از لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه :
 تزریق چربی راهی برای جوانسازی
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.10.26
 لیپوماتیک
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.09.28
 داشتن شکمی تخت با لیپوماتیک شکم
لیپوماتیک بیمارستان فرمانیه 1395.09.18
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب