چگونه صاحب فرزند پسر شویم؟

110

اگر شما هم به دنبال روش های پسردار شدن هستید بهتر است این مطلب را از دست ندهید.
چگونه صاحب فرزند پسر شویم؟




اگر قصد بارداری دارید و دوست دارید جنسیت نوزاد را تعیین کنید؛ باید به یک سلسله عوامل توجه کنید. عوامل تغذیه ای و هورمونی بسیاری بر پسرار شدن موثر هستند. زمان برقراری رابطه و نحوه ی برقراری آن نیز بر این مضوع تاثیر می گذارید. در این مطلب به شما نکات مهم برای اینکه چگونه صاحب فرزند پسر شویم را توضیح می دهیم.
زمان آزاد شدن تخمک ها

با مشورت پزشک و یا مطالعه با توجه به سیستم بدنی تان این را خواهید فهمید. پس از مشخص شدن این زمان از روش Shettles یا روش Whelan برای نزدیکی استفاده کنید.
روش  Shettles

اگر پسر می خواهید باید نزدیکی در محدوده زمان تخمک گذاری انجام شود، زیرا اسپرم حامل جنسیت پسر برای رسیدن به تخمک سرعت حرکت بیشتری نسبت به اسپرم دختر دارد و اگر دختر می خواهید نزدیکی باید 2-4 روز قبل از تخمک گذاری اتفاق بیفتد زیرا اسپرم پسر عمر کوتاه تری نسبت به اسپرم دختر دارد. این روش 75% برای دختر و 80% برای پسر موثراست.
روش  Whelan

این روش بر خلاف روش قبل بر اساس تغییرات بیوشیمیایی در سیکل تولید اسپرم است. اگر پسر می خواهید نزدیکی 4-6  روز قبل از بالا رفتن دمای بدن در زمان تخمک گذاری باید صورت بگیرد و اگر دختر می خواهید نزدیکی باید 2-3  روز قبل از تخمک گذاری انجام شود.
روش های دیگری هم برای تعیین جنسیت جنین وجود دارد مانند نوع تغذیه والدین بعنوان مثال غذاهای کم انرژی و دارای حداقل کالری و مواد معدنی و مغذی منجر به ایجاد جنین دختر شده و مصرف میوه ها و مواد شیرین قند خون را بالا برده و گلوکز در ترشحات مخاطی دهانه رحم در زمان تخمک گذاری محیط رحم را برای جذب اسپرم پسر مناسب تر می کند.
همچنین میزان اسیدیته رحم می تواند نقش موثری بر جنسیت جنین داشته باشد. هرچه اسیدیته بیشتر باشد شانس تولد نوزاد دختر بیشتر می شود و هرچه محیط رحم به سمت قلیایی شدن میل کند ، احتمال تولد نوزاد پسر بیشتر خواهد بود.تغییر رژیم غذایی به ایجاد محیط مناسب کمک خواهد کرد. البته تاثیر این روشها به اندازه روش های آزمایشگاهی نخواهد بود.
از تقویم چینی استفاده کنید

با استفاده از جدولی که به مدت ۷۰۰ سال در مقبره ای نزدیک پکن دفن بوده و اکنون در انستیتو علوم پکن قرار دارد گفته می شود می توانجنسیت فرزند را پیش بینی کرد. در مورد دقت این جدول نظرات مختلفی وجود دارد که از۶۵ تا ۹۵درصد عنوان شده است.
برنامه غذایی پسردار شدن

این یک واقعیت است که تغذیه مردان طیف خواصی از برنامه غذایی را در بر دارد که بیشتر شامل گوشت قرمز, غذاهای نمک دار و گاهی پر نمک و نوشابه را در بردارد و این مواد غذایی به دلیل اسید بالا تغییراتی در بدن به وجود می آورند و در راه بارداری یک نوزاد پسر کمک کننده هستند.
مواد غذایی که PH  رحم شما را برای پسر دار شدن تنظیم می کند

 زیتون- قارچ- تره فرنگی- شاه توت- انجیر- آب میوه و سبزی- ذرت- نخود سبز- نوشابه ها و مائ الشعیر- قهوه و چای- مایونز و...
موز بخورید

در ابتدا به یاد داشته باشید از آن جایی که میوه موز حاوی درصد بالایی از پتاسیم و مواد غذایی فوق العاده مقوی است، در پسر شدن جنسیت جنین داخل رحم مادر هم بسیار موثر خواهد بود. در واقع، می توان ادعا کرد که وجود پتاسیم در این میوه کمک می کند تا اسپرم مردان هم برای مدت زمان طولانی تری در رحم زنان زنده مانده و به حرکت خود به سمت تخمک ادامه دهند.

در نتیجه، عمل لقاح در بدن مادر هم با موفقیت صورت خواهد گرفت. پس، به یاد داشته باشید که خوردن دو عدد موز در هر روز، قطعا می تواند فرایند باروری جنین پسر در افراد را به میزان بالایی افزایش دهد.
مردان قهوه بنوشند

نوشیدن قهوه توسط مردان قبل از داشتن نزدیکی سرعت جهش اسپزم های مردانه را افزایش می دهد. برای پسردار شدن باید از مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم بالا استفاده کرد و مصرف کلسیم محدود گردد.
صبحانه غلات بخورید

از آن جایی که اسپرم مردان بسیار ظریف است، پس برای زنده ماندن طولانی تر در بدن زنان نیز نیاز به مصرف عناصر و مواد غذایی غنی از مواد مغذی دارد. به همین خاطر، زوج هایی که قصد به دنیا آوردن نوزاد پسری را دارند، باید در وعده های صبحانه خود مصرف غلات غنی شده را بیشتر کنند، تا بتوانند شانسپسر شدن جنین خود را به میزان بالایی افزایش دهند.
قارچ بخورید

قارچ شامل ویتامین D بسیاری است، به همین دلیل یک عنصر کلیدی در حفظ سلامت اسپرم مردان به شمار می رود. همچنین، فراموش نکنید که قارچ علاوه بر ویتامین D شامل پتاسیم فراوانی هم است. به همین علت، مصرف مقدار زیادی از آن در وعده های اصلی غذایی، شانس فرد را در به دنیا آوردن فرزند پسر افزایش می دهد.
غذاهای شور

از آن جایی که نمک شامل مقادیر زیادی سدیم و پتاسیم است و این دو ماده معدنی هم به پسر شدن جنین کمک زیادی می کنند، می توانید شانس خود را در داشتن فرزند پسر با قرار دادن مواد غذایی شور در رژیم غذایی روزانه خود مانند پپرونی، ترشی و کراکر افزایش دهید. همچنین، شما و همسرتان باید نمک زیادی را در میوه و سالاد تازه مصرف کنید. اما، به خاطر داشته باشید که پس از زایمان، برای حفظ سلامتی خود و نوزادتان باید مصرف نمک را به میزان قابل توجهی کاهش دهید، چون مصرف بیش از حد این ماده غذایی در بالا بردن سطح فشار خون بدن انسان ها بسیار موثر است.

پست های اخیر از گروه مامایی و بارداری :
 مزایای صحبت کردن با جنین در رحم
گروه مامایی و بارداری 1398.01.05
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب