آنچه لازم است در مورد ارگاسم بدانید...

64

ارگاسم یکی از درگیری های ذهنی خانم ها در رابطه جنسی است. آیا میتونم به ارگاسم برسم؟ چرا به ارگاسم نرسیدم و....
قبل از شروع توضیحات لازم به یادآوری است که هیچ الزامی وجود ندارد که در تمامی روابط جنسی به ارگاسم برسید. اینکه از ابتدا با این فکر شروع کنید که باید به ارگاسم برسم باعث کاهش لذت شما در طول نزدیکی خواهد شد. پس تا میتوانید لذت ببرید!

در یک تعریف عمومی ارگاسم عبارتست از اوج لذت جنسي و رها شدن تنش هاي جنسي. لازم است بدانید که ارگاسم در زنان به دو گونه است:  ارگاسم كلوتيرال و ارگاسم واژينال

ارگاسم کلیتورال:
می‌دانید که کلیتوریس یک اندام خارجی بسیار حساس است، زیرا هشت هزار بن عصبی در آن متمرکز شده‌اند. در اغلب زنان، این اندام نقطه تحریک‌پذیر اصلی است که باعث ارگاسم می‌شود.

ارگاسم واژینال:
برخی زنان به دنبال دخول و تحریک نقطه جی ارگاسم را تجربه می کنند.

جالب است بدانید که بسیاری زنان این دو نوع ارگاسم را همزمان یا بلافاصله پس از هم تجربه می کنند. برای داشتن تجربه یک رابطه جنسی عالی باید یاد بگیرید که چطور رابطه جنسی را شروع کنید و هردو به اوج برسید.

نکته مهم کمک آقایان به همسرشان در رسیدن به ارگاسم است. آقایان هرگز پیشنوازی را فراموش نکنند. اشتباه نکنید! پیش نوازی از ده دقیقه و حتی نیم ساعت قبل از رابطه شروع نمیشود! پیش نوازی از یک پیام محبت آمیز در طول روز، از یک آغوش گرم، از یک بوسه و... شروع میشود و میتواند همسرتان را برای رابطه جنسی خوب در ساعات بعدی آماده کند.

در مطالب بعدی روش ها و پوزیشن های رسیدن بهتر به ارگاسم و نیز اصول معاشقه (پیشنوازی) را به شما آموزش خواهیم داد.
در کانال تلگرام با مطالب و نکات جالب زناشویی با ما همراه باشید.

برای عضویت در کانال تلگرام روی لینک زیر کلیک کنید
https://telegram.me/joinchat/BJmVCTvIRs-0H0RmeBcCq

پست های اخیر از کانال جنسی :
 استیکر سکسی
کانال جنسی 1397.07.07
 هنر بوسیدن را یاد بگیرید!
کانال جنسی 1397.04.28
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب