سمعک سونیک و نمایندگی آن

93

 


سمعک های سونیک آمریکا دارای انواع مختلف زیادی در مدل ها، اندازه و تکنولوژی هستند. این سمعک برای همه کم شنوایی ها متناسب بوده و با انتخاب سمعک مناسب می توان برای هر فردی با هر میزان کم شنوایی سمعک تجویز کرد. به طور کلی سمعک های سونیک آمریکا که در ایران قابل عرضه هستند و در نمایندگی سمعک سونیک آمریکا موجود می باشند عبارتند از:


سمعک ان چنت           (Enchant)


سمعک کپ تی ویت    (Captivate)


سمعک چی یر                (Cheer)


سمعک پپ                       (Pep)


سمعک جرنی              (Journey)


سمعک ها وسایل نسبتا گرانی هستند دقت در خرید برای اطمینان از اصل بودن سمعک، نیاز به تنظیم و تجویز مناسب و از همه مهمتر پشتیبانی کردن در مدت گارانتی و خدمات پس از فروش سمعک از نکات کلیدی است که باید مد نظر قرار گرفته شود. همچنین انتخاب مکان مناسب با متخصص مستقر در محل مربوطه که علم کافی برای تجویز مناسب داشته باشد به طوری که مراجعات بعدی را به حداقل برساند مهم است.


به نظر می رسد با توجه به این نکته که، از جاهای زیادی می توان سمعک تهیه کرد اما در صورتیکه از کلینیک ها و نمایندگی سمعک سونیک معتبر خرید سمعک صورت گیرد مشکلات عدیده ای از جمله اینکه در صورت خرابی، یا نیاز به تنظیم مجدد کسی این کار را برای شما انجام نخواهد داد یا در صورت انجام نیز مجبور به پرداخت هزینه مجدد هستید لذا توصیه می شود تنها از نمایندگی های معتبر در شهرهای مختلف سمعک را تهیه کنید تا در صورت وجود مشکل با خیال راحت سمعک شما تعمیر و یا تنظیم گردد. همچنین برای کسب اطلاع از باتری سمعک قابل شارژ به دیگر مقالات سایت تهران صفیر مراجعه نمایید.

پست های اخیر از کلینیک سمعک تهران صفیر :
 خرید سمعک | کلینیک سمعک تهران صفیر
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.11
 تعویض سمعک
کلینیک سمعک تهران صفیر 1399.12.07
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب