راینوپلاستی یا اصلاح فرم بینی بدون جراحی

110

از ده سال پیش وقتی صحبت از راینوپلاستی و عمل بینی می‌شد تنها چیزی که وجود داشت جراحی‌های باز بینی بود که نتیجه‌های فانتزی و دماغ عروسکی مصنوعی داشت. در سال‌های اخیر متد جدیدی برای عمل بینی ایجاد شده که به آن راینوپلاستی می‌گویند. در این روش از تمام امکانات و روش‌ها استفاده می‌شود تا بدون نیاز به جراحی و باز کردن و خونریزی و دوران  نقاهت فرم بینی را درست  کنیم. از نخ کاگ برای اصلاح افتادگی، از پودر استخوان برای اصلاح تیغه و صاف کردن غوز و هامپ، از کلاژن شفاف برای اصلاح قسمت غضروفی بینی و کلا چندین روش فوق تخصصی برای اصلاح انواع ناهنجاری های بینی استفاده می‌شود. این کار، کاری با دوام و طولانی ثر و در صورتی که تمام جلسات اصلاح به صورت کامل انجام شود، این فرم بینی را تا سالیان دراز مدت بدون تغییر خواهید داشت مزیت این کار علاوه بر غیر تهاجمی بودن، فرم طبیعی است که بینی پیدا می‌کنذ و دیگر اثری از شکل‌های فانتزی و مصنوعی نیست. و چهره ملاحت و معصومیت خود را از دست نمی‌دهد.


راینوپلاستی انواع مختلفی دارد از جمله راینوپلاستی بینی استخوانی و راینوپلاستی بینی گوشتی که تفاوتهایی با هم دارند. جراحی بینی گوشتی جزو پیچیده ترین عمل های بینی محسوب می شود و در عوض بینی استخوانی  چزو ایده ال ترین نوع جراحی ها محسوب شده و نتایج خیلی بهتری نیز دارد


انتخاب یک جراح خوب مهمترین و اولین قسمت در انجام جراحی می باشد.  شما باید پزشکی را انتخاب کنید که دانش و  تجربه خوبی در این زمینه داشته باشد..   و علاوه بر آن علم زیبایی شناسی نیز داشته باشد.. . عمل بینی باید بر اساس فرم صورت شما صورت پذیرد وگرنه نتیجه دلخواه شما را نخواهد داشت.  دکتر مسعود مهاجری نژاد همزمان در ایران و کاندادا مشغول انجام عمل زیبایی هستند و مستقیما توسط اساتید این رشته آموزش دیده اند. 

پست های اخیر از دکتر مسعود مهاجری نژاد :
 درمان ریزش مو با دارو
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1402.11.19
 فواید و عوارض فیلر بادی چیست؟
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1402.11.19
 هر آنچه باید از بوتاکس زیر بغل بدانید
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1402.10.29
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب