بهترین سیستم خنک کننده دستگاه لیزر چیست؟

89

امروزه فرایند لیزر با کمک دستگاه های کولینگ لیزر انجام می‌ شود و این دستگاه ها نقشی مهم و تعیین کننده در بهتر طی شدن فرایند لیزر ایفا می کنند. زیرا باعث می‌ شوند که افراد التهاب و عوارض ناشی از لیزر را احساس نکنند. سایت بوک طب به عنوان یکی از سایت های معتبر به تمام کسانی که قصد انجام لیزر را دارند پیشنهاد می‌ کند که حتماً سعی کنند آن دسته از کلینیک هایی را انتخاب کنند که از دستگاه های کولینگ لیزر بهره می‌ برند.


در این میان، برند های زیادی وجود دارند که چه در ایران و چه در خارج از ایران به تولید انواع دستگاه خنک کننده لیزر می پردازند و ما قصد داریم که در این مطلب بهترین دستگاه خنک کننده لیزر را معرفی کنیم. تا کلینیک های لیزر و حتی کلینیک های فیزیوتراپی و زیبایی جهت استفاده خود بتوانند مناسب ترین دستگاه خنک کننده را خریداری کنند.


اگر بخواهیم در بین برندهای ایرانی یک برند معتبر را در این زمینه معرفی کنیم، بدون شک برند بهینا پرتو در صدر قرار می گیرد. زیرا این برند تولید کننده انواع خنک کننده های هم سطح با نمونه های خارجی از جمله خنک کننده لیزر کندلا است و محصولات فوق العاده با کیفیتی را تولید می‌ کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بیشتر با بهترین خنک کننده ها آشنا شوید.


بهترین سیستم خنک کننده دستگاه لیزر چه ویژگی هایی دارد؟


اگر قصد خرید بهترین کولینگ لیزر را دارید باید با ویژگی‌ های بهترین دستگاه های لیزر آشنا شوید و بر همین اساس خرید خود را انجام دهید. خنک کننده لیزر مو زائد به طور کلی از جمله دستگاه های بسیار مهمی است که باید در خرید آن دقت شود. زیرا طی مدت زمان طولانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد و در صورتی که کیفیت بالا و کارایی مناسبی نداشته باشد شاید خریدی موفقیت آمیز به حساب نیاید.



در همین راستا شناسایی برند های معتبر مانند خنک کننده لیزر کندلا می‌ تواند نقش مهم و تعیین کننده در موفقیت آمیز بودن خرید یک کلینیک لیزر ایفا کند. وقتی که یک کلینیک لیزر دستگاه خنک کننده را خریداری می کند، ممکن است که در طول روز مداوم از آن استفاده داشته باشد،  پس طبیعتا دستگاه مورد نظر باید از هر نظر بهترین باشد. ویژگی های بهترین خنک کننده های لیزر عبارتند از:


 



  • دارا بودن موتور قدرتمند با عمل کرد مداوم و بی صدا 

  • عدم افت کیفی در اثر استفاده طولانی مدت

  • قابلیت خنک کنندگی بالا و بی حس کنندگی سطح پوست

  • قابل استفاده در کلینیک های زیبایی 

  • قابلیت تنظیم دما برای آن دسته از افرادی که به سرمای خیلی زیاد حساس هستند‌

  • قابلیت تسکین‌ دهندگی

  • کاهش دهنده ی‌ عوارض لیزر

  • عدم ایجاد سوختگی روی سطح پوست عملکرد پرسرعت

اگر دستگاهی را خریداری کنید که از تمام این ویژگی ها بهره ببرد، قطعا می توانید تا سال های سال از آن استفاده داشته باشید. 


مشخصات خنک کننده لیزر کندلا


مشخصات خنک کننده لیزر کندلا باعث شده اند که افراد زیادی تمایل داشته باشند که این دستگاه خنک کننده را برای عملکرد لیزر خریداری کنند. ایر کولینگ کندلا دارای موتور بسیار قدرتمند و با کیفیت است که وجود این موتور پرقدرت باعث شده است تا کلینیک های زیبایی و لیزر علاقه‌مند باشند که این دستگاه را برای فرایند لیزر مشتری های خود خریداری کنند و از کیفیت بالای آن استفاده داشته باشند.


برند معتبر بهینا پرتو که یک برند کاملا ایرانی به حساب می‌ آید، مفتخر است که دستگاه ایرانی کندلا را در بالاترین سطح کیفی تولید می کند و در سراسر کشور به فروش می‌ رساند. اگر دارای کلینیک لیزر هستید و قصد خرید خنک کننده لیزر مو زائد را دارید، پیشنهاد می کنیم که حتماً به وبسایت بهینا پرتو مراجعه کنید و از اطلاعات خنک کننده لیزر کندلا آگاهی کسب کنید و برای کلینیک خود این دستگاه خنک کننده را خریداری کنید.


این دستگاه قابلیت این را دارد که در هنگام لیزر و پس از آن عوارض را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد و به هیچ عنوان باعث خارش یا خشکی سطح پوست افراد نمی شود. بدین ترتیب اگر یک فرد با دستگاه کندلا لیزر خود را انجام دهد، بعد از آن با درد، التهاب، قرمزی و سوختگی مواجه نمی شود.


این کولینگ لیزر وظیفه دارد که نیتروژن مایع را به صورت پمپی روی لایه‌ های سطحی پوست منتقل کند و احساس خنکی را به وجود بیاورد. این احساس خنکی در تقابل با حرارت لیزر قرار می‌ گیرد تا در نهایت فرد به هیچ عنوان گرمای لیزر را احساس نکند.


راندمان این دستگاه خنک کننده بسیار بالا بوده و می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن سطح پوست را به صورت کامل خنک کند. تا بدین ترتیب فرایند لیزر با سرعت بیشتری پیش برود.



خرید خنک کننده لیزر مو زائد


جهت خرید خنک کننده لیزر مو زائد وبسایت بهینا پرتو در خدمت تمام خریداران گرامی می باشد. این سایت تولید کننده انواع دستگاه خنک کننده و دستگاه لیزر است که به صورت کاملاً ایرانی و ملی دستگاه های خود را تولید می کند.


 باید به این نکته اشاره داشته باشیم که تمام دستگاه های موجود در وب سایت بهینا پرتو از جمله دستگاه خنک کننده لیزر کندلا دارای قطعات صد در صد ایرانی هستند و افرادی که در این شرکت مشغول به فعالیت هستند از تخصص و مهارت بالایی برخوردار می باشند. که تمام این عوامل در کنار هم دست به دست هم داده اند تا تولیدات این برند کیفیت بالایی داشته باشند.


 در نهایت اگر یک کلینیک قصد خرید کولینگ لیزر را دارد، می تواند چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین خرید خود را از طریق برند معتبر بهینا پرتو انجام دهد و خریدی بادوام با قیمت مناسب و کیفیت بالا را تجربه کند.


قیمتی که برند بهینا پرتو برای دستگاه های خنک کننده خود در نظر گرفته است بسیار مناسب تر از نمونه های خارجی می باشد. با وجود اینکه این دستگاه ها کیفیتی هم سطح و یا شاید بهتر از نمونه‌ های خارجی دارند اما از قیمت مقرون به صرفه تری برخوردار هستند. تا بدین ترتیب کلینیک های لیزر بتوانند این محصولات ایرانی را با کیفیتی بسیار بهتر از نمونه های خارجی و با قیمتی خوب خریداری کنند.


 فرقی نمی کند در کدام استان کشور ساکن هستید. در هر صورت می توانید با مراجعه به وبسایت بهینا پرتو و یا برقراری ارتباط با شماره تماس ۰۹۹۳۱۳۹۰۵۲۲ سفارش خود را ثبت کنید.


سخن آخر


کولینگ لیزر به عنوان دستگاهی مکمل در کنار دستگاه‌ های لیزر مورد استفاده قرار می‌ گیرد و امروزه جزو یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در کلینیک های لیزر محسوب می شود. که باعث می شود عوارض لیزر کاهش پیدا کند. در بین تمام برند ها خنک کننده لیزر کندلا جزو بهترین نمونه ها به حساب می آید و توسط برند معتبر بهینا پرتو به فروش می رسد. طب بوک پیشنهاد می کند که خریداران کولینگ لیزر، حتما سری به سایت بهینا پرتو بزنند تا خریدی عالی از این برند ملی را تجربه کنند.


 

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب