بهترین مرکز پی آر پی شانه تهران

81

پی آر پی شانه چیست؟ کاربرد آن چیست؟ برای انجام پی آر پی شانه باید به کدام مرکز درمانی مراجعه کنیم؟ بهترین مرکز پی آر پی شانه تهران کجاست؟ لطفا تا پایان این متن با ما همراه باشید زیرا ما قصد داریم بهترین مرکز پی آر پی شانه تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم.



درباره پی آر پی شانه 


قبل از آشنایی با بهترین مرکز پی آر پی شانه تهران ابتدا باید با پی آر پی و کار برد¬های آن به خوبی آشنا شوید. پی آر پی شانه درحقیقت نوعی شیوه درمانی جهت درمان کردن بیماریهای عضلانی و البته آسیبهای تاندونها هست. در انجام پی آر پی شانه از بدن شخص نیز خون گرفته می شود. پس از آن مواد تشکیلدهنده آن را از هم جدا می کنند. بعد پلاسمای غنی شده از پلاکتش را دوباره به ماهیچهها و همچنین تاندونهای شانه تزریق میکنند. 


 شانه دست و مشکلات مربوط به آن


 درحقیقت اغلب مشکلات شانه دست تنها بر روی ناحیه ای کوچک از این اندام تأثیر گذار هستند و درواقع مدت زمان نسبتاً کوتاهی هم ادامه پیدا می کند. ولی بعضی اوقات مشکلی که در شانه هست بخشی از بیماری مزمنی مثل استئوآرتریت و یا پلی میالژی روماتیکا می باشد؛ این بیماری مدت بسیار طولانی در بدن باقی خواهد ماند.


در افرادی که مبتلا به آرتریت روماتوئید، درد و یا تورم شانه عادی هستند، استئوآرتریت نسبت به دیگر مفاصل، کمتر بر روی شانهها اثر میگذارد. مگر اینکه پیش از مبتلا شدن به این بیماری، مفصل شانه آسیبدیده باشد.


بی ثباتی شانه


ناپایداری و بی ثباتی شانه وقتی اتفاق میافتد که سر استخوان فوقانی بازو از سوکت شانه خارج گردد که درواقع این حالت امکان دارد به خاطر آسیبدیدگی ناگهانی اتفاق بیفت و یا ناشی از استفاده و بهره گیری بیش از اندازه باشد. 


جابهجایی شانهها امکان دارد جزئی بوده باشد و سبب این بشود که بخشی از قسمت فوقانی بازو از جای خودش خارج بشود. گاهی هم کلی است و به معنای خارج شدن کامل استخوان از سوکت شانه می باشد. به طور معمول پارگی رباطها و شل شدن عضلات اطراف شانه سبب بیثباتی می گردد.


پاره شدن تاندون


قطع شدن و پارگی تاندونها امکان دارد به خاطر صدمات حاد و یا تغییرات دژنراتیو در تاندونها باشد که به علت افزایش یافتن سن و استفاده بیش از اندازه و طولانی مدت از شانهها و همچنین ساییدگی و آسیب ناگهانی رخ می دهد. این پارگی ممکن است جزئی بوده باشد. این احتمال نیز وجود دارد که تاندون را به شکل کامل از محل اتصال به استخوان جدا نماید. آسیبهای تاندونهای دو سر ران و تاندون روتاتور کاف از شایعترین این آسیبها می باشند.


پی آر پی در بیماریهای بسیار  زیادی در شانه کاربرد دارد که مهمترین آنها شامل موارد زیر هستند:


•ساییدگی و آرتروز مفصل شانه


•پارگی تاندونشانه  و یا روتاتور کاف


•ایجاد کپسولیت چسبنده  و یا شانه یخ زده


فواید انجام  پی آر پی شانه


بهترین مزیت شیوه پی آر پی شانه این هست که بیماران قادر هستند که بهبودی علائم بیماری خودشان را به صورت کامل احساس کنند. همچنین این راه نیازی به انجام درمانهای تهاجمیتر مانند انجام دادن جراحی و یا استفاده طولانی مدت از دارو را کاهش می دهد. درواقع این شیوه سبب میگردد که شانه عملکرد خودش را به دست بیاورد. طول دوره نقاهت آن نیز بسیار کوتاه می باشد.


از دیگر مزیت های این شیوه این هست که هیچ گونه ماده خارجی به بدن وارد نشده و درواقع پزشک از فاکتورهای رشد مربوط به خود فرد که در خون او موجود اند استفاده و بهره گیری می کند. پس بنابر این احتمال انتقال یافتن بیماریها به صفر خواهد رسید.


بهترین کلینیک برای درمان مشکلات شانه و انجام پی آر پی 


آن قسمت از بدن که به آن شانه گفته می شود،  درواقع از چند مفصل، تاندون و یا عضله تشکیل شده است. ترکیب آنها با هم سبب میگردد که ما بتوانیم تعداد زیادی از حرکات را با بازوها انجام بدهیم. شانه درحقیقت با ساختار منحصربه فردش، انعطاف پذیرترین عضو بدن به شمار می آید. ولی تحرک بیش از اندازه این اندام بعضی اوقات امکان دارد که سبب افزایش یافتن ناپایداری و یا ضعیف شدن بافت نرم یا ساختار استخوانی شانه گردد. پس بنابراین سبب ایجاد درد در شانه می گردد. 


این درد امکان دارد که تنها در موقع حرکت دادن شانه احساس گردد و یا در همه مدت روز سراغ بدن بیاید. البته بعضی اوقات هم این درد موقتی می باشد. ولی هرگز این نکته را از یاد نبرید که هنگامی که درد شانه ادامه یابد، حتما به تشخیص و البته معالجه به وسیله فوق تخصص شانه نیاز دارد. 


اگر که درد شانه های شما مستمر هست و شما نمیدانید که باید به چه متخصصی مراجعه نمایید،  فقط کافیست که با کلینیک پیشگام که درواقع بهترین مرکز پی آر پی شانه تهران می باشد تماس بگیرید. در این کلینیک درواقع بهترین دکتر فوق تخصص شانه جهت انجام پی آر در تهران مستقر هستند و قادر هستند به بیماران به بهترین شیوه کمک رسانی نمایند.


درباره بهترین مرکز پی آر پی شانه در تهران


درواقع بهترین مرکز برای درمان شانه و البته بهترین مرکز پی آر پی شانه تهران مرکز درمانی هست که متخصصینی که این کار را انجام می دهند،  تجربه و البته تخصص مورد نیاز را در این زمینه داشته باشند و اشخاصی که به آن ها مراجعه کردند رضایت زیادی داشته باشند. اگر که شما به دنبال چنین مرکزی می باشید همانطور که قبلا اشاره کردیم پیشنهاد ما مراجعه به کلینیک پیشگام می باشد. زیرا که در این کلینیک اشخاص حرفه ای و فوق تخصصی هستند که با توجه به نیاز های شما بهترین شیوه درمانی را به شما عزیزان  ارائه می دهند.


جهت پیشگیری از هرگونه اتلاف وقت در نوبت دهی پی آر پی یک خط تلفن به آن اختصاص داده شده است. برای دریافت نوبت پی آر پی شانه و زانو می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره ۰۹۳۵۳۱۳۴۳۸۳ تماس حاصل فرمایید. 


سخن آخر 


همانطور که مطالعه کردید ما در این متن درباره پی آر پی و کاربرد های آن، بهترین مرکز درمانی جهت درمان شانه و درواقع بهترین مرکز پی آر پی شانه تهران، کیلینیک پیشگام  برای شما عزیزان توضیحاتی را ارائه دادیم. درواقع همه این موارد برای این هست که شما هر چه سریع تر و و با خیالی آسوده تر جهت انجام پی آر پی و برای رفع مشکلات شانه دستتان اقدامات لازم را انجام بدهید.

پست های اخیر از دکتر محمد حسین سپهریان :
 علت ابتلا به آرتروز گردن چیست؟
دکتر محمد حسین سپهریان 1402.11.27
 درمان درد پاشنه
دکتر محمد حسین سپهریان 1402.10.29
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب