۵ مورد از بهترین نمونه‌های طراحی سایت پزشکی

28

طراحی سایت پزشکی برای پزشکان و مراکز درمانی که به دنبال رقابت در چشم انداز دیجیتال امروزی هستند حیاتی است. طراحی وب سایت به شما امکان می دهد خدمات خود را بهتر معرفی نموده و در معرض دید کاربران اینترنت قرار دهید. در نتیجه این کار شما بازدیدکنندگان بیشتری را به بیمار تبدیل می‌کنید. این امر مستلزم ترکیب تصاویر جذاب، رابط های کاربر پسند و محتوای ارزشمند است. وقتی سایت شما به خوبی طراحی شود، بیماران جدید را جذب می کند و برای برند شما اعتماد ایجاد می کند.

چگونه می‌توان بازدیدکنندگان وب سایت را به مراجعه کننده تبدیل کرد؟

تحقیقات نشان می‌دهد تنها ۴ درصد از بازدیدکنندگان سایت های پزشکی به مراجعین مطب یا مرکز درمانی مربوطه تبدیل می‌شوند. اما این زمانی اتفاق می افتد که شرکت طرف قرارداد شما برای طراحی سایت پزشکی تمامی اصول طراحی حرفه ای را رعایت کرده باشد. برخی از این جنبه ها عبارتند از:

  • سرعت مناسب لود سایت
  • ناوبری مناسب و لینک سازی داخلی اصولی
  • طراحی جذاب
  • استفاده از عکس‌‌های کافی و مناسب
  • تولید محتوای ارزشمند
  • معرفی خدمات درآمدزا
  • و...

نمونه‌هایی از طراحی سایت پزشکی حرفه ای

در زیر ۵ نمونه سایت پزشکی آورده شده است که مولفه‌های مهم طراحی سایت را پیاده‌سازی نموده اند. این سایت‌ها می‌تواند منبع الهامی برای شما در طراحی سایت پزشکی ‌تان باشد. با مشاهده این نمونه ها به درک روشنی از مهم‌ترین اجزای یک سایت خواهید رسید.

طراحی سایت بیمارستان تهران

عناصر زیادی در سایت می‌تواند علاوه بر پاسخ به نیاز کاربران، با برانگیختن کنجکاوی باعث افزایش مدت زمان حضور آنان در سایت شود. سایت بیمارستان تهران تمامی جنبه‌های مهم یک طراحی حرفه‌ای را داراست.

مهم ترین اجزای سایت بیمارستان تهران عبارتند از:

  • معرفی بخش‌های بیمارستان با توضیحات کامل و گالری عکس: بسیاری از بیماران و مراجعین تمایل دارند قبل از حضور در بیمارستان در مورد آن بدانند. طراحی سایت پزشکی بیمارستان تهران در این بخش به صورت کاملا حرفه‌ای و جذاب به نیاز کاربران پاسخ می دهد.
  • نوبت دهی اینترنتی: با اضافه شدن بخش نوبت دهی آنلاین، علاوه بر افزایش رضایتمندی مراجعین بار کاری پرسنل پذیرش کلینیک نیز کاهش یافته است.
  • استفاده اصولی از اسلایدرها: علاوه بر معرفی کوتاه بیمارستان از این بخش جهت تبریک مناسبت‌های مختلف و گرامیداشت مناسبت‌های سلامت استفاده شده است.
  • آموزش به بیمار با درج مطالب آموزشی: درج مطالب آموزشی پزشکی هدفمند و براساس نیاز بیمار و نیز تقویم سلامت باعث افزایش بازدیدکنندگان و رضایتمندی کاربران سایت خواهد شد. تولید محتوای ارزشمند در این بخش باعث افزایش مدت حضور کاربران در سایت می‌شود.
  • نظرات بیماران: بخشی در صفحه اصلی به نظرات بیماران اختصاص داده شده است. این بخش در طراحی سایت پزشکی باعث اعتمادسازی می‌شود.
  • رویدادها: تیم طراحی حرفه‌ای این سایت با درج رویدادهای بیمارستان کنجکاوی مراجعین را برانگیخته و با درج گالری‌های جذاب باعث افزایش مدت حضور کاربران در سایت می‌شود.
  • راهنمای مراجعین: درج اطلاعات جامعی در این بخش راهنمایی است برای افرادی که می‌خواهند به این مرکز درمانی مراجعه کنند. در این صفحه از المان های مختلف از جمله جداول و تصاویر به صورت صحیح استفاده شده است.
  • فرم استخدام: با اختصاص صفحه ای برای فرم استخدام در هر ساعت از شبانه روز افراد می‌توانند فرم استخدام را تکمیل و خروجی در اختیار واحد منابع انسانی قرار گیرد
  • اطلاعات تماس: درج آدرس، تلفن، نقشه، مسیرهای دسترسی و شماره تلفن‌های داخلی نیاز مراجعین بیمارستان را تا حد زیادی پاسخ می دهد.

طراحی سایت آزمایشگاه ارس

آزمایشگاه ارس با ناوبری جذاب، لینک سازی داخلی صحیح، طراحی عکس‌های اختصاصی، استفاده از محتوای جذاب و مورد نیاز مراجعین و دسته بندی خدمات و آزمایشات خود به یک سایت حرفه‌ای آزمایشگاهی تبدیل شده است.

طراحی سایت طب کار آروان

این یک طراحی سایت شرکتی – پزشکی است. این سایت دارای رابط کاربری جذاب، ناوبری راحت و محتوای عالی است. این سایت با درج محتوای مناسب به یک مرجع عالی مطالب مرتبط با طب کار در سطح کشور تبدیل شده است. یکی از علل بهبود سئوی سایت طراحی حرفه ای آن است.

طراحی سایت کلینیک پیشگام

این سایت با طراحی جذاب توانسته است خدمات زیاد خود را در بخش‌های جذاب معرفی نماید. همچنین با طراحی عکس‌های اختصاصی و تولید محتوای عالی به یکی از سایت‌های پر بازدید در این حوزه تبدیل شده است.

طراحی سایت کلینیک زیبایی دکتر عطایی

استفاده از رابط کاربری جذاب، پالت رنگ زیبا و براساس موضوع سایت، درج نظرات مراجعین، طراحی عکس‌های اختصاصی و محتوای ارزشمند باعث تبدیل شدن این سایت به یک وبسایت حرفه‌ای در این حوزه شده است. همچنین به صورت هوشمندانه سعی شده است در مطالب مرتبط با خدمات قابل ارائه در این کلینیک کلیه مراقبت‌های قبل و بعد از اقدامات زیبایی برای استفاده مراجعین سایت درج شود. این کار باعث افزایش رضایتمندی کاربران سایت و مراجعین کلینیک و نیز کاهش احتمال تماس‌های مکرر جهت دریافت راهنمایی در خصوص این مراقبت‌ها شده است.

طراحی سایت پزشکی حرفه ای با دکتر وب

اگر شما هم به فکر طراحی سایت هستید و یا نیازمند بروزرسانی سایت جدید و جایگزین نمودن آن با یک سایت حرفه ای هستید می‌توانید با دکتر وب تماس حاصل فرمایید. دکتر وب به عنوان اولین مرجع طراحی سایت پزشکی، سئوی سایت و تولید محتوای پزشکی در کشور دارای نمونه کارهای زیادی در این حوزه است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن ۰۲۱۸۶۰۳۶۵۹۰ تماس حاصل فرمایید.


رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب