برنامه تحول نظام سلامت نقطه عطفی در ارائه خدمت به مردم است

77

سرپرست دانشکده علوم پزشکی نیشابور، گفت: برنامه تحول نظام سلامت نقطه عطفی در ارائه خدمات در حوزه سلامت به مردم است. به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران و به نقل از وب دا؛ محسن عظیمی‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور که با حضور دکتر مولاوردی معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده و نماینده هیئت دولت در هشتمین سفر استانی به خراسان رضوی در تالار شهید عابد فرمانداری نیشابور تشکیل شد، برنامه تحول در نظام سلامت را نقطه عطفی در حوزه درمانی کشور توصیف و اضافه کرد: مقام عظمای ولایت در دیدار اخیر هیئت دولت با ایشان فرمودند یکی از نقاط قوت و مثبت دولت یازدهم اجرای طرح تحول نظام سلامت است، این طرح باید پشتیبانی و ادامه یابد.
وی بیان داشت: نیشابور در حال حاضر 350 نخت بیمارستانی دارد که با توجه به جمعیت نیم میلیون نفری آن باید مطابق استانداردها از 800 تخت بیمارستانی برخوردار باشد و در همین راستا نیازمند تخصیص اعتبار برای احداث بیمارستان سوم دولتی نیشابور هستیم.
دکتر عظیمی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه برای توسعه زایشگاه موجود و احداث مرکز سلامت مادر و جنین به ظرفیت 70 تخت، خیران پیش‌قدم شده‌اند گفت: دانشکده علوم پزشکی نیشابور برای توسعه زایشگاه بیمارستان حکیم نیشابور نیاز به اعتبارات دولتی دارد.
وی در ادامه خواستار تصویب رشته‌های مورد تقاضا و ارتقای دانشکده علوم پزشکی نیشابور به دانشگاه شد.

رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب