مردان برای حفظ قدرت باروری خود لباس گشاد بپوشند و ویتامین ث بخورند

115


پزشکان در يک مقاله جديد تاکيد کردند مصرف ويتامين ث توان توليد مثلي مردان را افزايش مي‌دهد.

، اين متخصصان تاکيد کردند کمبود ويتامين ث در بدن مي‌تواند موجب کاهش تعداد اسپرم‌ها (سلول هاي جنسي مردانه) و نيز کاهش سرعت حرکت آنها شود که نتيجه آن کاهش توان توليد مثلي در مردان است.

به گزارش سايت اينترنتي لايفمينزهلت، در اين گزارش به چند راه ‌کار مهم و کارآمد براي افزايش توان توليدمثلي و جنسي مردان اشاره شده است.

پزشکان معتقدند كه ترک سيگار توان توليد مثلي مردان را بهبود مي‌بخشد. مطالعات نشان مي‌دهد که سيگار علاوه بر تمام مضراتي که دارد، مقدار اسپرم‌ها را نيز کاهش مي‌دهد. گاهي مقدار اسپرم افراد سيگاري حدود 22 درصد کمتر از مردان غيرسيگاري مي‌شود.

اين پزشکان همچنين مي‌گويند پوشيدن لباس زير راحت و گشاد مانع از بروز ناتواني جنسي در مردان مي‌شود. تغذيه مناسب نيز در اين امر موثر است. غذاهايي که چربي کم داشته و کربوهيدرات و پروتئين فراوان دارند، همراه با سبزيجات وغلات، موجب تقويت توان توليد مثلي مردان مي‌شوند.

به طور کلي ورزش به همراه تغذيه سالم، فاکتور تضمين کننده سلامتي در مردان است. الکل نيز به توان جنسي مردانه آسيب مي‌رساند. الکل به علت اثر گذاشتن روي کبد باعث افزايش سطح هورمون استروژن (هورمون زنانه) در بدن شده و کاهش توان توليد مثلي را به دنبال دارد.
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب