هنر بوسیدن را یاد بگیرید!

112



همانطور که همه ما میدانیم بسیاری از مسائل مورد نیاز زوجین درجایی آموزش داده نمی شود. چه بسیار همسرانی که سال ها از ازدواجشان می گذرد اما همچنان در مورد مسائل جنسی و احساسی با مشکلات بسیاری مواجه هستند. مطالب این صفحه و نیز کانال تلگرام علم و هنر در رابطه زناشویی  جهت آگاهی و بهبود رابطه زوجین منتشر می شود. در کنار هم قسمتی از هنر بوسه را یاد میگیریم...


بوسیدن یکی از صمیمانه ترین تماس های معنادار است که افراد می توانند با هم تجربه کنند. با یک بوسه از لب احساس تماس و طعم و بو همگی برانگیخته می شود و این مخلوط باعث بوجود آمدن احساسی قوی از هیجان در هر دو طرف می شود.

جالب است بدانید که برخی فرهنگ ها به وضوح این یکی شدن نفس ها را قدردانی می کنند و مقدس می شمارند.

قوانین کاماسوترا در بوسه...

بوسه های مختلفی برای زمان های مختلف وجود دارند. لازم است در اوایل یک رابطه بوسه مناسب انتخاب شود و اجازه دهید بوسه های شما در طول رابطه رشد کند. بهتر است بدانید که در پی بوسه های احساسی و شهوانی اتفاقاتی خوبی خواهد افتاد و صد البته عمیق تر و مهم تر...

بوسه های خود را رها کنید:
یک بوسه می تواند از یک تماس سریع لب ها تا یک نفوذ عمیق زبان ها در هم ادامه داشته باشد.
احساس می تواند سخت و عمیق باشد اگر این بوسه در حین نزدیکی اتفاق افتد و با آن هماهنگ شود بسیار عالی است.

بوسه بر گلو:
بوسه های ملایم و احساسی بر اطراف گلو و گردن همسرتان می تواند بسیار احساسی و عاشقانه باشد.

بوسیدن بدن:
نیازی نیست که بوسه فقط  لب به لب باشد. البته صرف کردن وقت برای بوسه دهانی خوب است اما با لب هایتان کل بدن همسرتان را نیز بوسه باران کنید. برخی نواحی بدن به لطافت بوسه حساس تر از سایر قسمت ها هستند.
هنگام بوسه باران همسرتان استفاده از زبان و دست هایتان را لحظه به لحظه فراموش نکنید تا اینکه بتوانید احساس او را بیشتر برانگیزید. کمی لیسیدن و گاز گرفتن می تواند بوسه شما را شهوانی تر کند و لذت همسرتان را چند برابر نماید.

یک ایده بوسه:
وسط ران ها ناحیه بسیار حساسی است. سعی کنید بوسیدن این ناحیه را فراموش نکنید. سینه ها و نوک آن ها نیز به بوسه بسیار حساس هستد.

بوسه چرخشی:
یکی از طرفین اطراف چهره دیگری را با قرار دادن دستانش روی صورت و گونه وی گرفته و سپس او را می بوسد. این بوسه ملایم بوده و احساسی حاکی از مهربانی را می رساند.

بوسه تماسی:
در این نوع بوسه زن لبان مرد را با زبان لمس می کند و چشمانش را می بندد و دستانش را در دستان او جای می دهد. این بوسه با ملایمت زبان ها و دست ها شناسایی شده و بوسه ای نرم و احساسی است.

بوسه قفل شده:
شما یا همسرتان همدیگر را با لب هایتان بگیرید. اگی یکی از شما لب ها، سقف دهان و زبان دیگری را با زبانش لمس کند به آن "جنگ زبان ها" می گویند. این همان چیزی است که به "بوسه فرانسوی" معروف است.

بوسه خمیده:
زمانی که دو عاشق به سمت یکدیگر خم می شوند این بوسه اتفاق می افتد. این طبیعی ترین زاویه برای بوسه ای عمیق و از روی میل و شهوت است.



کدام بوسه کدام قسمت از بدن؟


  • بوسه منقبض: بوسه ای کوچک بطوری که لب با پوست تماس پیدا می کند و سریع از آن فاصله می گیرد و حالت بازی دارد. این بوسه را می توان روی ران و باسن معشوق اجرا کرد.
  • بوسه ملایم: پوست معشوقتان را با لبانتان نوازش کنید. این نوع بوسه را برای نقاط حساس بدن مثل گلو و گردن بکار گیرید.
  • بوسه متوسط: این بوسه معمولی است. آن را می توانید در طول ستون فقرات انجام دهید که بسیار شهوتناک است.
  • بوسه فشاری: این بوسه لب هایتان را با بدن معشوقتان درگیر می کند.

دکتر  بهاره دادرس؛ مشاور و درمانگر سلامت جنسی بانوان، مشاوره سبک زندگی صحیح بانوان


 


مطالب مرتبط:


برای دستیابی به رضایت جنسی، بهتر است نقاط حساس بدن یکدیگر را بشناسید...

پست های اخیر از کانال جنسی :
 استیکر سکسی
کانال جنسی 1397.07.07
 هنر بوسیدن را یاد بگیرید!
کانال جنسی 1397.04.28
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب