تاثیر شگفت انگیز هیرفیلر بر درمان ریزش مو

56

با کمی تحقیق متوجه می‌شوید که ریزش موها دلایل بسیار زیادی دارند. ممکن است این ریزش در موهای شما به علت تضعیف بدن، مشکلات تغذیه‌ای، بیماری پوستی، مشکلات متابولیکی و... باشد. در یکی از موارد دلایل ریزش مو، کاهش کلاژنیسیته پوست سر است. در این مورد پزشکان و محققان دریافتند که هیرفیلر می‌تواند برای شما کارساز باشد. 


بهتر است در یک عصر مدرن از روش‌های مدرن نیز برای رفع مشکلات خود انتخاب کنید که کم‌ترین عوارض را برای شما داشته باشد. هیرفیلر با داشتن هیالورونیک اسید در مواد خود، می‌تواند در زیر پوست سر شما کلاژن‌سازی را تحریک کرده و باعث تقویت ریشه و فولیکول موهای شما شود. البته این روش نیز مانند هر روش انتخابی دیگر بهتر است توسط یک متخصص انجام شود که اطمینان بیش‌تری راجع به پروسه انجام و نتیجه آتی داشته باشید. 



هیرفیلر چیست؟


کاملاً طبیعی است که با بالا رفتن سن، تغییراتی را در موهای خود مشاهده کنید، به خصوص هنگامی که به ۴۰ سالگی خود نزدیک می‌شوید. مانند هر چیز دیگری در بدن ما، پرکننده مو یکی از بسیاری از درمان‌های مو با کارایی بالا به عنوان یک درمان قدرتمند برای ریزش مو است. فیلر بخش زیبایی و مراقبت از مو را به دلیل اثرات مفید متعدد خود متحول کرده است که شامل مزایای آرایشی و درمانی و همچنین اثر طولانی مدت آن است.


هیرفیلر یک درمان طولانی مدت برای رفع نازک شدن مو در مناطق خاصی از پوست سر است. این فیلرها به راحتی ظاهری پرپشت به موهای شما می‌دهند و خوشبختانه برخلاف برخی دیگر از درمان‌های ریزش مو، هیرفیلر یک روش غیرتهاجمی است. روش‌های متعددی برای استفاده از هیرفیلر وجود دارد، اما در نهایت همه آن‌ها نتایج طولانی مدت قابل مشاهده‌ای دارند.


پروسه درمان شامل تزریق گروهی از مواد به پوست سر است تا موها ضخیم‌تر و متراکم‌تر به نظر برسند. با نگاهی دقیق‌تر باید بگوییم فیلر دارای تعدادی مواد است که درخشندگی مو را نیز بهبود می‌بخشند و در عین حال میزان آسیبی که از محیط می‌گیرد را کاهش می‌دهد و همینطور حالت دادن به آن را راحت‌تر می‌کند.


مواد تشکیل‌دهنده هیرفیلر


هیرفیلر حاوی مواد مختلفی که در تقویت پوست و موی سر مؤثر هستند می‌باشد، از جمله:


- کراتین: این جزء به طور طبیعی در موهای انسان وجود دارد و آن را برای محافظت، درمان و تقویت استحکام مو احاطه کرده است. پس حضور آن برای قوی‌تر بودن موها ضروری است.


- اسید هیالورونیک: هیالورونیک اسید یک ماده طبیعی است که در اجزای سلولی نیز وجود دارد و اغلب به عنوان فیلر برای گونه‌ها، لب‌ها و به طور کلی پوست استفاده می‌شود. به دلیل ظرفیت بالای نگهداری آب، این ماده به مرطوب نگه داشتن موها برای مدت طولانی‌تری کمک می‌کند.


- روغن آرگان: این ماده روغنی که از درختان آرگان به دست می‌آید کمک می‌کند تا فوراً موها را مرطوب و غنی‌تر کرده و در نتیجه آن‌ها را سالم‌تر نشان دهد.


- زانتالین: ماده‌ای که هم برای سفت کردن و هم شل کردن رشته‌های مو می‌تواند مفید باشد.


هیرفیلر را می‌توان به روش‌های متعدد و با ابزار مختلف اعمال کرد. بسته به نیازتان، می‌توانید طیف وسیعی از این مواد را در کلینیک‌ها یا سالن‌های پوست تهیه کنید. انتخاب روش و نوع ماده مصرفی بسته با هدف شما از انجام این کار است. پس در این بخش بسیار مهم است که با یک متخصص و یک فرد باتجربه مشورت کافی را داشته باشید.


فواید هیرفیلر 


می‌توان برای هیرفیلر باتوجه به تجربه و گزارشات فواید زیادی را نام برد، از جمله موارد زیر:


- خوشبختانه هیرفیلر بی‌خطر است و نتیجه‌ای که روی مو می‌گذارد اثرگذار و درمانی است. 


- فرمول آن حاوی مواد طبیعی است که تاثیر منفی روی مو یا پوست سر ندارد و بعید است در ریزش مو نقش داشته باشد. 


- طبق گزارشات، فیلر اثر طولانی مدتی روی مو دارد. موهای نازک را درمان می‌کند و موهای زیبا و پرپشتی را به شما ارائه می‌دهد. 


- با رنگ سازگار است و مانعی در استفاده از آن ایجاد نمی‌کند.


مردان، زنان و کودکان بالای ۳ سال که با مشکلات مو مانند ریزش مو، عقب رفتن مو یا موهای شکننده هستند، کاندیدهای خوبی برای روند درمان مو می‌باشند. کسانی که موهای بسیار خشک دارند باید از مزایای هیرفیلر بهره ببرند زیرا این روش برای آن‌ها بسیار مفید است. 


همچنین برای افرادی که در فرآیند قرار گرفتن در معرض حرارت زیاد یا سایر عوامل شیمیایی دچار آسیب مو شده‌اند نیز توصیه می‌شود. این فیلر برای افرادی که اغلب موهای خود را رنگ می‌کنند و می‌خواهند موهای خود را از اثرات مخرب رنگ کردن مکرر در امان نگه دارند، ایده‌آل است. این یک انتخاب درمانی عالی برای همه کسانی است که به محصولات بوتاکس و پروتئین‌های مورد استفاده در فرآیند صاف کردن مو نیز حساس هستند.


نحوه انجام هیرفیلر


ناحیه مورد نظر توسط پزشک شما ارزیابی می‌شود و برنامه درمانی با شما در میان گذاشته می‌شود. در صورت لزوم، می‌توان از بی‌حسی موضعی در ناحیه مورد نظر استفاده کرد، اگرچه این روش دردناک نیست، ممکن است تنها به دلیل نفوذ سوزن به پوست، مقداری ناراحتی جزئی احساس شود. سپس محصول هیرفیلر به فاصله تقریبی ۱ سانتی متر در پوست سر تزریق می‌شود.


در ابتدا یک جلسه درمانی هر ۲ هفته به مدت ۲ ماه (یعنی در مجموع ۴ جلسه) پیشنهاد می‌شود. پس از آن، بسته به پیشنهاد پزشک شما، می‌توان جلسات ترمیم را اجرا کرد. برای حفظ نتیجه در درازمدت، اغلب جلسات درمانی ۳ تا ۴ بار در سال توصیه می‌شود. در این مرحله نیز تکنسین انجام تزریق برای شما بسیار مهم است. 


یکی از فواید این روش آن است که نیاز به مراقبت خاصی ندارد اما باید پس از اتمام پروسه، از پرستار و پزشک خود راجع به مراقبت‌های معمول بپرسید. توجه داشته باشید همه افرادی که ریزش موی جزئی دارند نیاز به هیرفیلر ندارند.


جمع بندی


استفاده از هیرفیلر یکی از روش‌های مدرن جهت رفع مشکلات ریزش مو به صورت بسیار گسترده است. یکی از پزشکان فعال در زمینه اعمال زیبایی و جوان‌سازی غیرتهاجمی و مدرن، دکتر مسعود مهاجری نژاد است. می‌توانید اطلاعات بیش‌تر و دقیق‌تری را با مراجعه به سایت https://drmmohajerinejad.com/ و مطالعه شرایط و مزایا، به دست آورید. همچنین می‌توانید رزومه پزشک را در این سایت مشاهده کرده و از انتخاب خود مطمئن شوید.


در نظر داشته‌باشید، استفاده از این روش در افرادی مورد تایید است که مشکلات زمینه‌ای حاد نداشته باشند. در غیر این صورت ابتدا باید مشکل زمینه‌ای خود را حل نموده، سپس از هیرفیلر استفاده کنید. 

پست های اخیر از دکتر مسعود مهاجری نژاد :
 هر آنچه باید از هایپرهیدروزیس بدانید
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1403.01.19
 هر آنچه باید از فیلر بینی بدانید
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1403.01.18
 درمان ریزش مو با دارو
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1402.11.19
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب