121

تزریق ژل لب مدل روسی یک از عمل‌های زیبایی با درخواست بالاکلینیک های زیبایی است. روس‌ها یکی از ملیت ‌هایی هستند که به علت زیبایی خود در جهان شناخته می‌شوند. یکی از مواردی که در ظاهر مدل‌های روس، نظرها را به خود جلب می‌کند، لب‌های زیبایشان  است. تزریق ژل لب روسی به خانم‌ ها ظاهری زیبا مانند مدل‌‌های روس می‌ دهد. در این نوع تزریق، تمرکز روی شاخص نمودن خطوط لب است.


این تکنیک به حجم لب‌ها اضافه می‌کند همچنین ظرافت آن به میزانی است که در نهایت، لب‌های بیش از حد بزرگ شده، ایجاد نمی‌شود. این روش می‌تواند ظاهری با زیبایی طبیعی را به فرد هدیه کند. در تکنیک لب روسی، قطرات کوچک ژل در قسمت خط بالایی لب و گوشه آن، تزریق می شوند که برای اشخاصی که لب بالایی کوچکی دارند، بسیار مفید است.



ژل لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟


اگر فرد پیش از این از روش‌های تزریق لب استفاده نکرده است، ژل لب روسی، بهترین پیشنهاد برای او محسوب شده و می‌تواند ظاهری خاص در صورتش ایجاد کند. اشخاصی که پیش از این از حجم دهنده استفاده کرده اند، باید دو هفته قبل از تزریق با روش‌های پیشنهاد شده توسط پزشک، مواد تزریق شده قبلی را حذف نمایند.


اگر می خواهید لب بالا بیشتر از حد معمول برجسته شود و قاب لب بالا بولد شود، ژل لب مدل روسی را انتخاب کنید.


اثر تزریق ژل لب مدل روسی چقدر ماندگار است؟


این عمل درمانی به همان میزانی تاثیر خود را حفظ می‌کند که استفاده از روش‌های دیگر افزایش حجم لب قادر به حفظ حالت لب هستند. تکنیک ژل لب روسی، از نظر زمان اثر گذاری تفاوتی با دیگر روش‌های درمانی ندارد.


آیا تزریق ژل لب مدل روسی دردناک است؟


تزریق ژل لب مدل روسی هیچ دردی نداشته و در این روش، از نقاط ورود کمتری برای تزریق ماده حجم دهنده استفاده می‌شود و تنها یک تزریق در مرز لب صورت می‌گیرد، پس درد به کمترین میزان می‌رسد. 


تزریق ماده حجم دهنده به صورت معمول بدون نیاز به تزریق حجم زیادی از مواد بی هوشی و بی حسی صورت می‌گیرد. سبک بودن روش تزریق و کم بودن محل‌های تزریق در این روش باعث می‌شود فرد هیچ دردی را تحمل نکند یا هیچ احساسی در زمان درمان نداشته باشد. 


آيا اين تزريق  با بيهوشي انجام مي‌شود؟


عدم استفاده از مواد بی هوشی، از مزیت‌های اصلی این روش به حساب می‌آید، زیرا بی هوشی می‌تواند بر روی تورم لب تاثیر بگذارد و موجب عدم تقارن نتیجه نهایی تزریق شود. علاوه بر این، استفاده نکردن از مواد می تواند زمان استراحت بعد از تزریق را به حداقل برساند. معمولا تمامی محصولات مورد استفاده در کنار لیدوکائین به کار برده می‌شوند و این موضوع باعث می‌شود تا فرد، هیچ دردی را احساس نکند.


 

پست های اخیر از دکتر مسعود مهاجری نژاد :
 هر آنچه باید از هایپرهیدروزیس بدانید
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1403.01.19
 هر آنچه باید از فیلر بینی بدانید
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1403.01.18
 درمان ریزش مو با دارو
دکتر مسعود مهاجری نژاد 1402.11.19
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب