سمینار علمی"انتخاب جنسیت:افسانه ها و واقعیت ها" در مرکز فوق تخصصی ابن سینا برگزار می شود

36
پژوهشگاه فن آوری های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی- ابن سینا، سمینار علمی"انتخاب جنسیت: افسانه ها و واقعیت ها" را برای دومین بار در تاریخ 23 مرداد ماه سال جاری به مدت یک روز در مرکز فوق تخصصی و درمان ناباروری وسقط مکرر ابن سینا برگزار می کند.

به گزارش ایسنا منطقه دانشگاهی علوم پزشکی تهران،به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ابن سینا، در این سمینار، انتخاب جنسیت جنین از جنبه های مختلف همچون ملاحظات بالینی در رویکرد به متقاضیان انتخاب جنسیت، ملاحظات جنین شناسی در انتخاب جنسیت، نقش تغذیه در انتخاب جنسیت، ملاحظات روانشناختی، حقوقی و اخلاقی در انتخاب جنسیت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

دکتر سعیدرضا غفاری متخصص ژنتیک و دبیر علمی این برنامه با اشاره به اینکه تشخیص قبل از لانه گزینی جنسیت جنین با روش های دقیق و تکنیک های جدید امکانپذیر شده است خاطرنشان کرد: از طرفی در این ارتباط گاه ملاحظات اجتماعی و اخلاقی مورد سوال است که در این سمینار به جوانب گوناگون علمی، روان شناختی، قانونی و تکنیکی این موضوع پرداخته می شود.

وی افزود: در این سمینار ابهاماتی که پیرامون توانایی ها و محدودیت های تکنیک نیز وجود دارد؛ به تفصیل مورد بحث قرار می گیرد.

گفتنی است این برنامه در تاریخ 23 مرداد ماه 1393 به مدت یک روز در مرکز فوق تخصصی ابن سینا، به آدرس، خیابان شریعتی، ابتدای خیابان یخچال، پلاک 97 برگزار می شود.


ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب