همایش بزرگ نجوم در تبریز

22
به مناسبت نهمین سالگرد تاسیس انجمن نجوم آیاز تبریز، همایش بزرگی با محوریت نجوم و با حضور بزرگان علم نجوم در تبریز برگزار می شود. به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ این همایش به مناسبت نهمین سالگرد تاسیس انجمن نجوم آیاز تبریز با حضور سیاوش صفاریان‌پور، کاظم کوکرم و حامد پورخرسندی، از فعالان عرصه ی نجوم کشور، روز جمعه ۲۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد.
سالگرد تاسیس آیاز از سال‌های گذشته بهانه‌ای شده تا این انجمن میزبان همایش‌ها و برنامه‌های علمی خاصی در تابستان هر سال باشد و این ویژه برنامه‌ها، با نام Anniversary Of Ayaz (AOA) نام گذاری می‌شود و امسال چهره‌های مطرح نجوم آماتوری، مهمانان و سخنرانان این همایش خواهند بود.
این همایش با مشارکت و همکاری خانه‌ی نجوم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز برگزار می شود و "سیاوش صفاریان‌پور"، مجری و تهیه کننده برنامه آسمان شب و عضو تحریریه مجله نجوم، "کاظم کوکرم" مدرس و معاون سردبیر مجله نجوم و "حامد پورخرسندی"، عضو تحریریه مجله نجوم مهمانان ویژه این برنامه خواهند بود.
گفتنی است انجمن نجوم آیاز تبریز، ثبت نام در این همایش را برای تمامی اعضای این انجمن رایگان اعلام کرده است و علاقه‌مندانی که سابقه عضویت در انجمن را ندارند می‌توانند با عضویت در انجمن در این همایش ثبت نام کنند.
مهلت ثبت نام در این انجمن تا ۲۰ مرداد ماه اعلام شده است و دفتر ثبت نام تبریز، در خیابان امام، جنب مسجد کبود، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه همکف ، مرکز عرضه تجهیزات نجومی آذراستار می‌باشد.
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب