رونمايی از یادمان 4 شهيد حوزه سلامت

69



با حضور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و توسط همسر شهید معیری از یادمان 4 شهيد حوزه سلامت در وزارت بهداشت رونمايی شد. به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران و به نقل از وبدا؛ با حضور دكتر سيدحسن هاشمي و به منظور ارج نهادن به مقام شهدای حوزه سلامت دكتر هاشم معيري، دكتر محمدعلي فياض بخش، دكتر سيدمحمدباقر حسينی لواسانی و محمد پرورده در ساختمان مركزي وزارت بهداشت، یادمانی بنا نهاده شد.
براساس اين گزارش، اين جايگاه كه مزين به تصاوير اين 4 شهيد عزيز می‌باشد در لابي ساختمان مركزی وزارت بهداشت بناشده است.
برپايه اين گزارش، در اين مراسم علاوه بر وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، مشاور وزير در امور ايثارگران، مديركل پشتيباني و مديركل دفتر وزارتي تني چند از همكاران وزارت بهداشت و همچنین همسر شهید دکتر هاشم معیری حضور داشتند.
گفتنی است: شهيد دكتر هاشم معيري قائم مقام وزير و معاون درمان وزارت بهداري در سال 60، شهيد دكتر محمدعلي فياض بخش طراح و سازمان‌ده سازمان بهزيستي و رئيس آن سازمان در كابينه شهيد رجايي، شهيد دكتر سيدمحمدباقر حسيني لواساني از طراحان ايجاد سازمان بهزيستي كه هر سه بر اثر انفجار دفتر مركزي حزب جمهوري اسلامي در تاريخ هفتم تيرماه 1360 به شهادت رسیده اند و همچنين شهيد محمد پرورده تكنيسين اورژانس تهران با اصابت گلوله در تاريخ 21 بهمن ماه 57 به درجه رفيع شهادت نائل شدند.
رنگ خود را انتخاب کنید
تنظیمات قالب